Godmorgon 2 februari
Godmorgon alla.
Jag var uppe vid 04.00 och det snöade stora fina flingor som dalade till marken. T.om jag tyckte det var vackert
Ha en fin torsdag alla.
/Maria

God morgon till dig Humlan och alla som tittar in senare.
Kom lite snö igår, idag är det 13 minus..brrr.
En fin dag till er alla
God morgon
-18 grader i dag och det känns väldigt långt till våren.
Ha en riktigt bra dag vad ni än ska göra.
Bubleboo o ni alla en bra dag till er..
Men vist kan värden vara vacker?
Ja nu har vi vinter o skidorna de slinter""
I min lilla del av värden är det 13-..O uppehåll.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon
Oj vad kallt ni har, vi har -9 och jag sitter här och försöker tina upp efter hundens och min promenad. Lite lite snö fick vi igår men det kommer kanske mer.
Nu blir det kaffe 
Zabelle
Godmorgon! Här ser det ut att bli en solig dag idag. Jag har fulllt upp på jobbet så jag kommer inte att hinna se det - men så är det
. Tio grader kallt har vi, det ser ut att vara kallt över landet. Igår kväll satte det igång att snöa men det blev just inget. Nu måste jag skotta in resten av gröten.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
tjingeling, -18 hos mig i morse, hunden ville inte gå ut… Fick locka med en köttbulle…
Det verkar bli en fin dag!
Ha det gott alla!!!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
zabelle o agge o Pius..Fin dag med gröt snö o köttbullar…
Godmorgon alla!
Så kallt ni har det här och där. Hos mig är det -8 fn. Det virvlar ner lite snö och det ser ut att komma mer. Jag tycker det är mysigt. Ska ta en promenad lite senare idag. Innertaken är satta och nu återstår dans med snabeldraken och skurtrasan innan nästa projekt startar. Gipsskivor ska handlas hem till väggarna.
Så ha en fin dag var ni än är i världen.
God morgon 
Här är 10 minusgrader och det har varit klart väder fram tills nu när molnen kommer inrullande västerifrån. Enligt väderprognosen ska inte snön som väntas nå hit, men vi får väl se.
Jag har pojken hemma, han är lite krasslig fortfarande, han var hemma igår också. Annars sker inte mycket spännande annat än att jag ska till bygghandeln och köpa lite virke för ett terrariebygge. Mitt röda monster har växt ur sitt gamla hem.
Gomorron!
-12 och sol!
Ska snart iväg och lämna hår! Sen lär t.o.m. jag frysa om öronen nån dag! 
Ha det bra alla idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Morsning korsning 
-17 här. Idag ska jag nog spendera dan med att se på film och ska ner en sväng till butiken också och hämta några paket och handla lite.
Trevlig torsdag alla!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
God förmiddag!!!
Ledig dag, finns mycket som ska hinnas med. Blev lite ändring i planen då brynfärgningen blir lite senare. Helt ok för mig, hinner det jag ska ändå. Kanske blir det en lunch med bror med idag, inte ofta vi hinner ses.
Vädermässigt grått, -9 grader, känns som det blir snö idag.
Ska bli härligt att få brynen fixade och färgade idag.
Önskar Er alla en skön torsdag!!!
#10 Då är vi två nyklippta idag 
Nu skiner solen här och det är riktigt skönt ute fast det biter i kinderna.
Har hunnit borsta alla djuren och klippt klor på 12 tassar så nu blir det ett varv med dammsugaren. Ska iväg och storhandla senare så slipper jag i morgon och kan slappa hela dagen då istället.
Skönt med några lediga dagar 
Zabelle
#15 Uj va kallt det blev om öronen och i nacken! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#16 Men säkert jättesnyggt! Vill man vara fin får man lida pin!
Jag klippte alltid min pappa och varje gång han var nyklippt sa han -
Har du någonsin i ditt glädjelösa liv sett en grannare påg än denne?
Det hade frisören sagt till honom första gången han blev klippt som liten grabb och det tyckte han lät så roligt.
Zabelle
God dag på er alla! :)
Hej på er!
Det har snöat hela dagen i dag. Plogen kom förbi men det ser likadant ut så jag stannar inne i kväll. Hade tänkt köra till mamma och pappa i kväll men tar det nog i morgon i stället..
Men det är ganska mysigt med dessa enorma flingor som vräker ner! Var ute och gick en runda innan och njöt av kylan. Så skönt att andas när det biter lite. 9 minus grader i dag.
Hoppas bara det går okej att köra hem i natt när Rasmus slutar. De säger ju att vi ska få en jäkla massa snö i natt.
#20 Oj! Det var inte lite det!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 18 Hej..och välkommen hit! 
# 19 Vilken sköning! 
# 20 Du har då verkligen vinter!!!! 
Gokvälls istugan
Igår snöade det en del Men inte så mycket här i Malmö
Men i morse de var väldigt kallt, Kände direkt när jag stack ut huvudet, Jag missade ta med termobyxorna. Tur man har under byxorna, Så det gällde att cykla snabbt till jobb. Annars så frös jag inte utan enbart på benen,
Solen har skint hela dagen här nere, Solnedgången var så fint solen var helt röd igen.
Peter vilken fin vinterbild, Ser så mysigt ut, Men de ser kallt ut också.
hm, i morgon ska jag åka iväg 05.30… hoppas jag kommer fram…
verkar kunna bli kallt/snöigt och det är små skruttvägar jag har att se fram emot. ska kanske köra lite extra tidigt så jag (nästan) säkert kommer fram…
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Fina bilder, snö och solnedgång! 
Hoppas alla får en skön natt!
#17Välkommen till LK Pierre
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Pierre.Hej o välkommen..Till vår lilla värd i burken..

Lucy….Wow vilken här lig bild..Ja det är som vanligt fina bilder..