Sportfreak
Är din man ett sportfreak och vad gör du då isf han sitter naglad frmför tv.n
Följer du med honom på matcherna?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ingen av oss är sportfreak så det problemet uppstår inte här men….vi gillar olika tv-program så vi har en varsin tv.
Ingen sport Nisse Här. Ja Frank kan ju gilla o se på dessa skidor..Men vi har Två TV så inget som påverkar.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hos oss är det jag som är mer intresserad, men bara av längdskidåkning, friidrott och skidskytte… typ. Inga hockey-, fotbolls-, eller tennismatcher som behöver genomlidas för någon av oss.
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Haha, nej min man kan nog knappt se skillnad på Hockey eller fotboll mer än att den ena sporten har en puck och den andra en boll
Ingen av oss är särskilt sportintresserade mer än när det är riktigt stora tävlingar. Då kanske vi tittar på något sammandrag eller liknande.
/Maria
Det är jag som är ett sportfreak :))) Men, är singel just nu, så jag kan sitta framför TV:n och vråla ohämnat!!!!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här finns varken män, sportfreaks eller tv-kanaler. Kanske är därför jag trivs så bra ;P
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Ingen av oss är särskilt intresserad av sport 
När det är stora sammanhang t.ex OS, VM & EM följer han fotboll, ishockey och handboll :)
Och vad han säger under vissa machter vill inge höra xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.