Favorit/ avsky månad
Vilken månad på året tycker ni bäst om?
Vilken månad tycker ni sämst om?
Jag tycker sämst om Januari, så jag är glad att den är snart över. Tycker inte om den för att den är lång, mörk och tråkig.
Bäst är nog augusti, nästan jämt bra väder då. Annars är den den månad jag har sommar semestern. I år får jag semester vid midsommar.
Den månad jag gillar bäst är nog MAJ..då vet jag att jag har hela sommaren framför mej! Tycker nog inte illa om någon månad, eftersom varje har sin tjusning! 
Augusti är favoriten! Ofta bra väder + att jag fyller år då.
Värst är November! Så lång, tråkig och mörk!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#0 Jag håller med om att januari är en lång, mörk och dryg månad. Många har porblem med pengar i januari också. Förr vet jag så var det den "fattigaste" månaden på året för oss.
Jag gillar augusti och september. Har man tur och det är fins väder så brukar september vara en underbar månad.
Sedan gillar jag ju sommarmånaderna med all värme som de kan ge.
/Maria
I april-maj när våren kommer, fåglarna börjar sjunga, bäcken porla, solen värmer och man kan börja klä av sig och semester i sikte… 
Mars-april, sola i en snödriva. Åka härliga turer med skidorna. Ååå vad jag längtar! Oktober tycker jag är trist. Långt efter sommaren, långt till jul.
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Funderar fortfarande på vilken månad jag tycker sämst om..
Återkommer!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Den månad jag tycker sämst om är när jag ska börja jobba igen efter ha haft en månad semester. Den jag tycker bäst om är när jag flyttar till min stuga på våren apri månad
.
Nä jag vet inte har ingen direkt månad som är favorit eller avsky, Utan mer att jag gillar vårens månader..
Jag gillar april-maj bäst. Då är temperaturen perfekt, inga stickande insekter har börjat flyga och naturen är som vackrast.
Jag tycker inte illa om någon månad, men jag gillar nog november minst.
Jag tycker nog minst om januari, februari och till en viss del mars. Om det är vinter så är de rätt och men annars är det långa tråkiga månader. Mars kan vara jättefin men också riktigt kall och snöig, det är mindre roligt. Annars tycker jag om alla måndader på olika sätt - jag tycker mycket om sommaren när det är varmt (men inte när det är kallt på sommaren för då fryser jag och får ont i lederna).
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gillar inte de kalla & snöiga månaderna, men gillar dem ganska varma, varma och soliga månaderna!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gillar oktober bäst!
Men sämsta månad? December 2011 platsade klart som sämsta månad. Tack vare vädret.
Annars lägger jag min röst på mars.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Min månad är juli jag är ju van vid värme
December är värst
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Eftersom min favoritårstid är våren är det april-maj som är favorit.
Slutet av oktober och november kan jag tycka är lite jobbiga sen vänder det igen till första advent. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.