Godmorgon alla 16 januari
Godmorgon alla denna mångad.
Kallt i Göteborg. Brrrr. Är påväg till jobbet. Ska bara göra mig iordning.
Det blir datan en stund numera istället för morgontidningen som vi sagt upp.
Den kom ändå aldrig i tid
/Maria
Godmorgon! Här är det mörkt och mysigt ute och det är dags för jobbet. Ha en bra dag!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon 
Underkylt regn nu på morgonen, trappen vid entrén är halare än en skridskobana. Hoppas taxichauffören har vett att köra fram ordentligt, annars finns det risk för brutna ben.
God morr!
Här ärdet några cm nysnö och lite lagom krispigt, gillart! 
En ny strålande vecka.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något" - Pastor Jansson, återberättat av Hans Alfredsson
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Haha, nu är jag på jobbet och ser att jag måste skrivit i "sömnen" när jag skrev tråden.
Stavfel och inga mellanslag
Får skylla på trötthet.
/Maria
#6 he he, så blir det ibland när det är tidigt och grusigt i ögonen ;-)
ta en kopp kaffe/te nu så du är på alerten på jobbet :-D
Godmorgon
Barnkalas i lördags och julgransplundring med korvgrillning i vår bostadsförening i går. Sen var den snabba helgen slut…
Dax att ta itu med en ny vecka.
Ha en bra dag allihop!
Zabelle
God morgon!
Har en lektion idag som börjar 12.50, så jag har all tid i världen på mig känns det som just nu haha. Ska duscha innan jag rör mig mot skolan, dock.
Önskar alla en trevlig dag.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Godmorgon! Plusgrader och duggregn här.
Ska skriva in mig på Arbetsförmedlingen idag. En ny erfarenhet, har aldrig gjort det förut. Förväntar mig inget arbete och skulle bli väldigt förvånad om någon arbetsgivare vill ha mig.
#10 Min pappa gjorde just det som 62-åring. Han blev tyvärr hanterad av en mycket NITISK tjänsteman som prompt skulle ha ut honom i arbete. Tyvärr så tvingades han söka alla möjliga och helt OMÖJLIGA jobb, som låg helt utanför hans kompetensområde. Han fick dock faktiskt ett jobb som han trivdes jättebra på. Så bra att han fortfarande jobbar där fast han har varit "ålderspensionär" i flera år nu.
Lycka till!
Gomorron!
Det blev inget vitt på marken av de få snöflingor som kom igår, och nu är det en rejäl dimma istället, knappt nån sikt alls.
Nu väntar jag på att läkaren ska ringa, sen har jag inga planer för dagen. Får väl hitta på nåt kul! 
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Det var 30 år sedan jag arbetade sist och det var med min egen pälsaffär i Hotell Chinasol i Almuñecar + att jag jobbade på sidan om som mäklare, helt onödigt tyckte särbon men jag har aldrig kunnat vara sysslolös.
Ta det försiktigt i halkan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God förmiddag.
Efter 2 soliga dagar är det nu nollgradigt gråmulet och halt här med.
Önskar er en fin början på veckan
God dagens i Burken på er alle samman.
Bubmleboo.Stav fel prikar o jag vet inte allt..-Vem bryr sig???
Anders
Läkare!!!!!!
Zebelle..Hur mår Näsa o hals??
cherstin..Arbetsförmedlingen..Wow…
Pius..Ja där ser man hur bra det kan bli..
Så vilka fina bilder vi har i dag…..
Ja.jag gör som vanligt så lite som det bara går..""Det är en konst det med..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
Känner att det är toppen dag idag!
Pojkvännen har fått bra besked ang en sak.
Och vi ska strax till Börjes och fika plus köpa kaninmat :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#15Tack Chik, jag mår som jag förtjänar, men ont krut…. 
vilken söt tomte 
Zabelle
God middag!
Inget på programmet idag mer än promenad. Skönt.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#15 Lugn! Inget allvarligt! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Herre min himmel! En kvinna och ett barn har tydligen hittats döda, och tydligen är det i närheten av där jag bor!
Nu blir jag nästan rädd att gå hem!
#20 Usch, alltid obehagligt när något sådan händer. Dessutom nära där man bor.
Nu vet man ju ganska lite om vad som hänt så jag tror inte du behöver vara orolig.
/Maria
#21 Jo jag vet, men är fortfarande alldeles skakig över det som har hänt och så.. Helt overkligt typ.
#22 Ändå dör folk dagligen
/Maria
#23 Sant.. Men det är i alla fall ganska läskigt och skärrande..
God eftermiddag!!!
Efter en tuff helg på jobbet är det skönt att bli ledig tills på fredag, då jag gör en enkel natt. Ska njuta av dessa dagar.
Idag ska jag softa och njuta. I morgon eller någon annan dag denhär veckan ska jag sätta mig och sy nya gardiner. Köpte ett så härligt tyg från jotex och nu känner jag mig inspirerad att sy. Var längesen jag inspiration att sy så det känns kul.
Nu ska jag inta soffan och dricka kaffe.
Önskar Er alla en fortsatt skön måndag!!!
Kram
Hejsan
Känns som jag inte varit här på länge.
Har varit ner till Göteborgs trakten igen och kollat lägenheter.
Kul och ångestfyllt på samma gång.
Är i en svacka nu, kanske för att jag inte har tagit tabletter på ett tag. Nyss när jag velat förnya recept fick jag inget
ingen aning varför. Gillar inte att gå till läkare men nu har jag visst inget val, hur skall jag annars få tabletter. Sitter jag här förbannad, ledsen och med "förbjudna tankar" om mitt mående och vården. 
Aja blir nog mitt vanliga jag någon gång,
men tycker ändå synd om maken som blir kvar med monstret ett tag till. 
I eftermiddag/kväll skall jag ut och testa springa lite, hoppas jag får med maken ut. Borde slänga sopor och städa lite (massor). Undrar om maken tog bilen till jobbet, i så fall kanske man skulle passa på att storhandla. Sen blir det nog en hel del funderingar på bostad, väga för- och nackdelar.
Ha det riktigt gôtt 
#26 Ut och spring lite, det brukar pigga upp, i alla fall efteråt!
Läste att idag är årets deppigaste dag, så i morgon mår alla säkert lite bättre :)
Zabelle
Well.. Allt blev så mycket läskigare nu. Nä jag gick hem så insåg jag att det är väldigt mycket närmare min lägenhet än jag först trodde!
Jag går förbi där varje dag jag ska till skolan ju!
Goefter middag vänner
Nu har jag jobbat färdigt för idag, En bra dag även om vi var en mindre personal.
Så underbart skönt det har varit ute. Lite kyligt kanske men härligt. Nästan igen vind eller motvind vare sig hem eller till jobb.
Kändes lite vår i luften.