God morgon 14 januari
Vi är redan i mitten av månaden så det är 1 ½ månad kvar av vinter..vad sägs om det. De enda ggr jag eldat har varit för mysfaktorn så vi har all veden kvar ännu.Jag haar varit upp sedan kl 5 och städat lite samt gett katterna mat. Ha en fin dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har varit uppe sen klockan 8 igår så nu säger jag godnatt.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Godmorgon Cristine och Godnatt Namiko.
Godmorgon till alla er andra som tassar in under dagen. Hoppas ni sovit gott och är utvilade. Spännande att se vad den här dagen bjuder på.
God morgon (god natt) Inte klokt att det är lördag NU IGEN. Det är bara att försöka hänga me :-D
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon alla.
#0 Jösses. Jag skulle nog aldrog komma på tanken att städa så tidigt på morgonen. Knappt annars heller
#1 Godnatt
#2 Du får skriva sedan och berätta vad det blev…
#3 Häng med, hela dagen
/Maria
Namiko.Oj..Ja god natt.
O god morgon alla i burken. Vilken bild!!!
Ja tiden går ju bara så fort…Bara o försöka hänga med…..
Sol har vi här i min del av landet..Så fin röd horisont…..

Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
Vaknade nyss.. Jag vaknade vid 8 en helg, det är ett mirakel 

Hungrig, så ska upp och käka snart tror jag. Upptäckte dock att båda mina händer är blåa, freaking färg >.< Oh well.. x3
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Just det skulle också säga att det var en fantastisk bild :-)

God morgon.
Vacker bild Cristine.
Här har vi 4 minus och lite blåst, ser ut att bli en fin dag.
Ha en riktigt fin helg allihopa.
God morgon
Känns inte som det ens har varit vinter här ^^,
Idag blir det lugn dag!Trött i dag. Mycket runtomkring, höga ljud mm när man jobbar med barn, speciellt mindre barn ^^, Men bara roligt ändå! :D
I veckan ska vi till veterinären med min medryttarhäst, krux med ena bakbenet :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon!
Mulet och lätt snöfall här i sydöstra Stockhom, det ser ut att vara kallt ute, "burr".
Somnade halv 8 igår kväll och sovit 12 timmar, skönt !
Hemma i sängen och jobbar en stund innan jag åker och hälsar på mina föräldrar. Kanske ska åka och titta på den nya filmen med Mikael Persbrandt, "Hamilton", i eftermiddag, den verkar bra.
Ha det gott och jag tillönskar alla en trevlig Lördag.
Hälsn. /Hans
Godmorgon! Här skiner solen! Men det ser kallt ut.
Nu är snart frukosten snart uppäten så det är dags att sätta igång med dagens innehåll.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Sådär, nu hänger jag med på god morgon-biten. Gissar att jag kommer vara allt annat än pigg idag vilket är lite synd när det är så fint väder.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Holey smokes, det blåser och haglar. Inte najs promenadväder!
god förmiddag!
men jag tror jag skiter i allt nu..
God eftermiddag!!!
Vaknat för en liten stund sedan, gud vilken natt vi hade på jobbet. Vi döpte den till "skitnatt", men arbetspasset gick då fort i alla fall. Ska kolla en stund nu på tv sen sova en liten stund, kan behövas för jag har på känn vad som väntar.
#0 Visst är det underbart att vintern snart är över och att våren väntar. Gud vad jag längtar. Ett litet vårtecken nu är att man kan köpa tulpaner, måste skaffa en bukett till veckan.
Önskar Er en fortsatt bra lördag!!!!
#15 Haha, känner igen det där med "skitnätter"
/Maria
Gokväll!
Mina gäster som varit här hela dagen har just gått, nu var det skönt att sitta, jag är trött så in i nordens så jag har en väckarklocka på soffan bakom mej som ropar stup i kvarten *Vakna* varje gång jag nickar till.
Så synd Peter att inte solen kom fram tidigare, fina foton som alltid fick vi iaf.
Ha en mysig kväll!
Gokväll!
Har varit i älgskogen hela dagen och kan rapportera att det blåst så in i h-e kallt hela dagen!
Men älgarna var så samarbetsvilliga att det slutade med att en numera hänger i slaktboden! 
Trots blåsten har det varit en trevlig och stundtals spännande dag med mycket ljug och skitprat med de 15 jaktkompisarna som trotsade det blåsiga vädret idag.
Bilder tog jag, med det blev bara på avliden älg med vidhängande jägare. Och sånt vill ni inte se! 
Ha en fin lördagskväll!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#22 Ruskig bild! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#23 Hehe.. de är mer o-ruskiga i ljuset med godis i 
Det finns de som bryr sig!