Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 2303 ggr
KaiPon
2

Hej hopp den 6 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blir inget Örebro för mig, kom på att det är röd dag och Cahara har inte öppet på röda dagar >.< Funderar på att fara in imorrn istället, men far in senast på måndag. Och kommer nog bleka håret i helgen oavsett vad, så är det bara att färga det blått på måndag om det nu skulle bli så.

Lite trött fast vet inte om jag tänker sova ändå, för jag är korkad när det kommer till sånt. Tungan ute

Bilden är på min fina Hiropon om jag fick av Cia. Bara för att hon vet att jag gillar ekorrar <3

Önskar alla en trevlig dag. Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[peter54]
2

God Morgon Glad

Minusgraderna håller i sig och igår kväll kom det lite snö, så nu är det i alla fall vitt här. Jag ska iväg på behandling som vanligt.

Jag var till sjukhuset igår också på min lediga dag. jag har en kärlknuta på höften som står ut och jag har varit orolig för vad som händer om jag råkar riva hål på den.

Läkaren sa att det inte var någon fara, trots att jag äter ett par mediciner som gör mig extremt lättblödande, så jag slapp ingreppet. "Onödigt att ta hål på dig för den där", sa doktorn.

#0 Apropå ekorrar, där jag för övrigt är mer överens med dig än när det gäller killar Flört

KaiPon
2

Kan nämna att jag ännu inte sovit nåt, duktig som jag är. Obestämd Lyssnar på Alpha, Alice Nine CDn jag fick igår istället Skrattande

#1 Ekorrar är sjukt söta. <3 Har gillat dom länge, men då jag har hört flera tjata om att Hiroto ser ut som en ekorre har jag än en gång fastnat för dom små krabaterna KyssSkäms Fangirl, I know.. Men det är därför min likka ekorre heter Hiropon också Tungan ute

Cristine
3

God morgon alla!

Söt ekorre KaiPon.

#1  *Fniss* Ja smaken är som baken det vet vi alla,

Din ekorre är också söt.

Då går jag på samma motiv.

Önskar er en trevlig helg med fint väder!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

KaiPon
1

#3 Ja, vit är Hiropon söt? Kyss Han brukar ofta vara med mig, i jackfickan eller så sitter han på fönsterbänken när jag röker, hehe. Fast nu sitter han på, passande nog, Alice Nine CDn jag fick igår, haha Skrattande Fast din ekorre var ju också söt, Cristine! Glad

Cristine
1

Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hans K.
2

God morgon !
Trettondedag jul firas ju för att minnas de tre vise männen som kom till Jesus med rökelse, guld och myrra den dagen.
Men har ni koll på alla dessa andra dagar, jag hade det inte förens nu när jag hittade den här kalendern. temadagar.se. Jag hittade ingen "Ekorrens dag" men det gick tydligen att "ansöka" ;-). Det kan ju va lite kul att ha anledning att ställa till "temafest" nästan varje dag på året, då blir livet en enda stor fest. Önskar alla en festlig dag, med rökelse, guld och myrra. Hälsn. /Hans

KaiPon
1

#6 Haha ekorrens dag! Den var bra. Det ska jag börja kalla Hiroto's födelsedag hädanefter Skrattande

pius314
1

God morgon! Det här klippet passar dagens tema ;-) http://www.pusha.se/ekorre-som-platsar-i-mission-impossible

• Tillräckligt bra är perfekt! -
stina63
0

Gomorgon vänner

Hehe massor med ekorrar kanske ekorrarnas månad, Ute skiner solen så skönt, Känns som vår i luften, Utom när jag sticker ut foten då är det kallt, Men de ser så skönt ut med sol. Så nu börjar klockan ticka och dagarna bliva längre.

Ha en skön fredag och helg. Här är en som ska jobbaSkrattande

chik
2

God dagens i Burken alla.. Röntgen o läk besöket visade att mina hyresgäster börjar att flytta ut..Ja det tar sin tid o bli av med sådant som inte passar in..Så inget Gift utan ett läk besök om ca 4mån..Yippiiii"""

Pius..Den videon är ju så rolig.Ekoorrar är intelligenta..

Hans Temakalender…FörvånadFylKyssla med röda dagar.

Kaipon..Inte sova inte bra för din lilla kropp..Tycker jag då.

Ja här lyser solen o det verkar bli ett härligt väder…

Så det blir att gå ut en längre stund o njuta…

Ja ni får ha det gött där ute i etern alla….

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Jag ansluter mej till er som gillar ekorrar..fina bilder och info så här på morgonen!  Kyss

Här är några minusgrader, lite snö har kommit och tittar man ut ser det ut som lite vinter i allafall. Jobba ska jag göra ikväll, så jag hoppas Ni får en härlig trettondag!  

chik
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja men så var det ju.Ekorre""

Lena.P är jag i verkliga livet.

KaiPon
1

#10 chik I know, jag borde sova. Jag somnar väll om några timmar om inte annat, hehe. Skrattande

Mer ekorrar till folket! Tungan uteSkrattandeFlörtOskyldig

Fridaaaa
1

#0 Röd dag imorgon! :)

Äntligen fredag, skönt :=D
Lugn dag idag, pojkvännen får ju inte göra många knop idag, så blir vilodag idag :)
Ska ut med kaninerna i hage då vädret är bra idag, plus ut en runda med hunden.

Gott att Sverige vann Junior VM inatt! :=D Första gången på 31 år hehe så var på tiden, eller vad tycker ni? ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

KaiPon
0

#14 SON OF A MOTHER DUCK!! >.< Aja, Måndag då? D:

Fridaaaa
0

#15 I alla fall vad jag har fått reda på. Har ingen kalender själv :) Men går lätt att ta reda på :) Men kolla upp det! Jag kan ju ha fått fel info med :)

[GunillaF]
0

God förmiddag.

15 grader kallt idag, men man ska inte klaga så länge det är varmt innomhus. Min förkylning är aningen bättre idag. Länge sedan jag var så sjuk som jag varit nu i snart en vecka!

Ha en bra Trettondag!

Fridaaaa
0

#15 Fick nyss reda på att det är vanlig dag imorgon! Bara jag som fått fel info :D

KaiPon
0

#18 Jag tar nog och läser om denna tråd då jag fått vila ut lite, just nu är jag något förvrrad XD Och väldigt trött, heh ^^'

fotokrafs
1

God dag Skrattande

Röd dag i dag. Skönt!
Vackert väder ute och snö! Gårdagens promenad var jättemysig, med snöknarret.
Det var länge sedan jag fick mig en längre promenad i dagsljus, skall försöka pallra mig ut innan det blir mörkt.

Vinter har hittills varit väldigt snöfattig här. 
Synd för dem som gillar bland annat skidåkning och långfärdsskridskor. Men man kan ju alltid hitta saker att glädjas åt till exempel att bilen inte behövts skottas fram. Skrattande

#0 och massa andra. Jag gillar också ekorrar Glad
#1 Så fin bild på ekorre
#10 Skönt Chik Glad
#14 Gôtt att de vann!
#17 Skönt att det blivit bättre.. Krya på dig

Hoppas alla får en bra (ekorrens?) dag Skrattande

Loveradio
1

Godmorgon! Jag tror jag har lyckats vända tillbaka på dygnet. Dock klarade jag inte av att dygna som jag hade planerat Foten i munnen somnade vid kl 12 och vaknade vid 16, gick och lade mig vid 23 och somnade nåt timme efter. Och idag vaknade vid 5, så jag slog på en dokumentär och tittade en stund och somnade och sov fram till 10. Så jag lyckades vända tillbaka på dygnet på mitt lilla egna sätt. Nu gäller det att komma i säng vid rätt tid också ikväll så får jag nog tillbaka den normala dygnsrytmen.

Även jag ställer mig i "vi som gillar ekorrar"-ledet. När vi var i London så brukade vi när det var lunchdags köpa sandwichar och sätta oss i en park som heter St. James park. Där fanns det tama ekorrar. Så satte vi oss på en bänk och åt och matade ekorrarna.

Är det röd dag idag? Betyder det att Ica-butikerna är stängda? Obestämd

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Loveradio
1

På språng. Dom har ett litet annat utseende än svenska ekorrar.

[Sisa]
0

Så många fina ekorrar här!   Kyss

KaiPon
0

#21 Vi verkar turas om att vända på våra dygn, va? Haha XD

Och, omg, TAMA EKORRAR?! Ge mig? ):

Loveradio
0

#24 Haha ja lite roligt faktiskt Skrattande

Du får åka till London och sno dom ;) ta med en stor resväska och packa ner dom.

KaiPon
0

#25 Give me back my sleep, please? ):

Jag behöver bara en, en kille jag ka döpa till Hiroto Flört

[MargaretaA]
1

Hej hopp alla ekorrar och människor Skrattande

I morse fick jag sova skönhetssömn ända till kl 11 och känner mig lika pigg som en ekorre idag.

Bidrar med en jag också

Ha en fortsatt fin dag alla!

Maria
1

Ekorrar i all ära…..MEN CHIC DET VAR JU HÄRLIGA NYHETER. Det värmde i hjärtetraktenGlad

/Maria

[cherstin]
1

God eftermiddag. Här kommer mitt bidrag till ekorrens dag.Glad

KaiPon
0

Ser ut som att jag startade nånting stort här med att posta Hiropon, antar jag haha Skrattande

Men måste säga att jag känner mig ganska stolt, med tanke på att jag inte sovit än Skrattande Jag kanske lyckas vända dygnet rätt på en gång för en gångs skull! Glad

Alpha har såklart spelats hela dagen. Glad

Puss, fortsatt trevlig dag på er LKare! Kyss

Loveradio
0

Jag tycker att vi bestämmer att det är Ekorrens dag idag Skrattandeska skriva in det i kalendern.

[MargaretaA]
1

Nu läste jag chiks inlägg ordentligt - tack för hinten Humlan Skäms

Det var verkligen härliga nyheter chik! KyssSkrattande

[GunillaF]
1

#10 Chik! Vad glad jag blir för din skull!Kyss

Toyan
1

Chik..underbara nyheterKyss

flisan708
0

God kväll på Er!!!!

Nu har jag ledig helg och ska bra njuta. Idag har jag inte gjort mycket mer än att softa.

Hoppas ni haft en bra dag!!!

Anders 50
1

God kväll!

Försov mig i morse så jag har inte hunnit titta in här förrän nu.  Var och fick lite rejäla värktabletter igår så jag har sovit sååååååååå skönt inatt!  Glad

Så det blev panik i morse när jaktkamraterna bankade på dörren! Och det har varit en fin dag i skogen, barmark, -2 och bara lite vind.

Haft rolig jakt och sett både rådjur och hare, men på några meter för långt avstånd, så de är kvar i skogen och mår bra!

På tal om ekorre så kallade salig insomnade Nore den för Tallefjant!  Skrattande

Ha en fin kväll!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

signemo
1

Ja du Chik. Man bara blir så otroligt glad.Skrattande

Var rädda om varandra

AnnL
1

God kväll!

# 10 Så glad jag blir Chik, det värmer mitt hjärta. Kyss

Idag har jag varit på min före detta boplats. Tog Silver till skogen där han sprungit sedan han var valp. Har varit där några gånger sen jag flyttade och han blir lika glad varje gång vi kommer dit. Både jag och Silver stor trivs i den lilla skogen. Och strålande solsken var det också.

Ha en fin kväll. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[peter54]
1

#21, 22 De grå ekorrarna i London är importerade från USA och hör egentligen inte hemma i Europa alls. De tränger undan den europeiska röda ekorren och i England måste man bege sig ut på landsbygden för att hitta såna.

De grå är mycket större och på vintrarna håller de ihop i ganska stora flockar. När jag var i West Virginia såg jag en stor flock på bortåt 30 individer. De är så stora att jag först trodde det var grårävar när de fortfarande var långt borta.

Våra svenska ekorrar är ofta riktigt grå på vintern och därför kallas deras päls gråverk.

Loveradio
0

#39 Intressant!

KaiPon
0

#39 Coolt, där lärde man sig nåt nytt Glad