Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 581 ggr
Cristine
0

Har du tid att slöa?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får du någon hjälp  idag så att du också får sitta och slappa och njuta?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Japp. Ska till svärmor och äta middag i eftermiddag men annars är det ganska lugnt :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[cherstin]
0

Jadå, ingen fara, här tar vi det lugnt och hjälps åt med sånt som ska göras.

Anders 50
0

Har slöat hela dagen!  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Hans K.
0

Om jag har tid att slöa? Frågan är inte så enkel som den kanske kan låta Skrattande

Tio tankar om tid

Hur långt tid är nuet?

Maria
0

Idag har varit en slappardag hela dagen.Glad Vi har gjort lite småsaker som varit hos min bror och hämtat två fåtöljer som vi ska ha i vårt "bibliotek". Vi plockade en näve kantareller vid garaget. Jag har sovit i soffan en stund och vi har ätit av julmaten som blev kvar sedan igår.

Nu är det en ny bok som väntar.

/Maria

stina63
0

Jösses så fin bild på babysen,,

Japp idag så slöar jag lite. Har hjälpt mamma när vi var där idag. Så hon fick slöa också lite

Jösses humlan kantareller vid denna årstidenFörvånad

Cristine
0

Skönt att höra att ni alla tar det lugnt utom Hans då som måste ta sig tid att gå på djupet och defragmentera.Skrattande

Heter det så på svenska?

zabelle
0

Slöar och dricker eggnog Tungan ute

Zabelle   

fotokrafs
0

Behöver ingen hjälp, jag kan slöa ändå Glad

aggeelin
0

Idag har det varit full fart eftersom vi har firat julafton men imorgon ska jag slöa, hoppas jag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

Jag har tid att slöa mellan jul och nyår då jag har ledigt. Behöver detta känner jag.

Anders 50
0

Idag har det varit skogen!

Men nu ska det slöas resten av dagen! Glad

Hans K.
0

#7 Defragmentera enl. Wikipedia "Defragmentering är en process med målet att minska fragmentering i ett filsystem. Detta görs genom att fysiskt omorganisera innehållet i filsystemet för att lagra ihophörande filer närmare varandra och kontinuerligt" Kort och gott städa och strukturera filer i hårddisken på datorn Skrattande
Gillar att gå på djupet och "analysera" och för den delen strukturera alla ord så de befinner sig på "ätt ställe"…. Det är livskvalitet för mig !
Just nu är det "ställtid" Den tid man behöver för att omprogrammera sig från det ena till det andra. Barnen varit här på julmiddag och jag var matfixare dukare och diskare och nu försöker jag ställa om mig vanliga analys-Hasse…och vad är inte bättre då än att gå in en stund här.

examynia
0

vi har slöat uhr mycket som helst.. vi har int ehaft direkt nån jul så de har vart skänt.. fast de hade vart skoj att få åka bort å fira  jul nån annansranns.. men kanske nästa år de kan bli hotell nån annanstans å bara komma bort=)

stina63
0

jag har slöat och latat mig hela dagen.. De har skänt så skönt. Var tvungen att ta på mej för att gå ner och handla lite glass. Annars enbart slöatSkrattande

Anders 50
0

Nu har jag slöat och skrattat en timme framför TV:n med Monty Python! Spelar in nästa timme, måste ju slöa här också!  Flört

aggeelin
0

Nej, det blev inget slöa idag heller. När vi sent ätit frukost och fixat lite här dök en son med två barn upp, sen kom det fler vuxna barn med respektive och åt matrester. Det fina med det är att snart är all mat uppäten!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

ettlitetalias
0
[Sisa]
0

Jag har inte slöat ett dugg denna jul..haft fullt upp med både det ena och det andra!

Hoppas på ett riktigt slött nyår istället!

Carnosa
0

Har jag inte tid, så tar jag mig tid. Det är viktigt att ge sig tid att slappna av tycker jagGlad

Livet kan vara krokigt, men aldrig utan mening!

Cristine
0

#13Skrattande Jag visste det Hans, och jag vet att du gillar göra dina djupdykningar ibland och jag är säker på att du filosoferar medans du står med matlagning och disk.

#14 Jag vill också sitta på ett hotell och slöa, och titta på flingorna som dalar när det snöa

Bybo
0

Får aldrig hjälp, men slöar mest iaf…jobbar icke ://