Min väg - din väg?
Igår när jag cyklade till jobbet (ca 2 km) tänkte jag på vilken fantastisk väg jag har. Sett från starten där vi ser ut över naturskyddsområdet, genom det nybyggda, sen kommer hus från 50- 60 tal och så gissningsvis 80- 90-tal. Sen ini skogen där det doftar gott av barr, på våren blå- och vitsippor.
Och här har jag förmånen att åka varje dag!
Idag var nog den första av de "berömda" höstdagarna med hög klar luft. Det var lite kyligt och solen sken. Nu varmt igen. Här är det än så länge bara lite höstfärger, lite rött och lite gult. För övrigt blommar trädgården som vanligt.
Hur ser din väg ut?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Min väg!! ja nu har jag ju mina promenader o då har jag fina vägar för själen o bena..
Bilväg har vi o den är inget som man tänker på…
Men jag vet en vinter när det hade snöat. Då var även den vägen så Vacker…Stora granar fyllda med snö på båda sidor o så solen som lyste på det..Bara en sådan känsla …
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vilka fina bilder på en härlig miljö 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min väg är rätt tråkig. En liten bit genom villaområdet, sen kommer sjön på höger sida och ett litet industriområde på den vänstra. Sväng till höger och direkt till vänster så är det en enda lång raksträcka med lite skog på sidorna innan parkeringen och den gigantiska fabriksbyggnaden brer ut sig.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag har inga direkt fina vägar.
Makens väg till jobbet kan vara delvis fin, om man tänker bort all trafik. Gick och mötte honom idag efter jobb, han har ungefär 4,5 km till sitt jobb. Lyckades ta en bild på korna på andra sidan vägen, eftersom det är en vältrafikerad väg så tog det ett antal försök för att få kort utan bil.
JereMina
Kallar ni det Väg???
Vill ni åka med på min väg? 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# Wow ! oj ! Tur att det inte kommer så många bilar från motsatt håll, det ser väldigt trångt ut att mötas där. Det ser även ut att gå väldigt fort
på den smala, hala vägen. Väldigt fin gård ! Det ser riktigt idylliskt ut. Nu gav du mig inspiration att börja videofilma lite mer…Tack !
#9 Vi på "bygda" krockar aldrig på småvägarna, vi känner till krökarna! 
Ja, man tänker sällan på att det går att filma med den vanliga digitalkameran.
#8 Så fiiint!
Tror bestämt jag flyttar ner till Anders gård 
Anders!! Nu blev jag åksjuk URKKK..Skoja..Vilken härlig väg..Den måste vara fantastisk när solen lyser där det var grannar på båda sidorna. Wow..Men Du!!!Hur fort åkte vi?? Kändes som det var jag som körde-Fort..
Peter vad fint ni har….
#13 Åker inte så fort, det ser fortare ut genom kameran än det är i verkligheten.
Och här får du samma tur när det är mörkt!
Tänk så kul man kan ha…Haha!
Puuh ! Bra att du höll dig på vägen 
Trevligt med snön !
Så fin natur ni har allihop!
Anders - kul med film! Nu hittar vi 
Zabelle
Wow så fina bilder film på er väg hem.
Jag har inte så långt att cykla två kilometer, Det blir mellan höghus och grönområde.