Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 425 ggr
stina63
0

Svenska Hjältar

De börjar i kväll klockan 20 på tv4 svenska hjältar galan

Kyss

[MargaretaA]
0

ska kolla Skrattande

stina63
0

Så bara då är vi två som tittar på deSkrattande.

[MargaretaA]
0

Några fler är det säkert Flört

Fridaaaa
0

Ska ev kolla Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Hehe kanske tre stycken om frida tittar ocksåSkrattande

[peter54]
0

Jag ska se På Spåret, det går före för min del. Jag tycker att såna program på 3an, 4an och 5an tenderar att bli väl överdrivna och gulliga. Glad

stina63
0

En del program kan var lite väl överdrivna de håller jag med dej Peter.

[GunillaF]
0

Jag sitter ock tittar på Svenska hjältar och gråter. Vilka underbara människor det finns!Kyss

Fridaaaa
0

Kollar.

Grät när jag såg Emma, från Kristiandstad.

Dock fick jag reda på att det var pojkens egna fel att björnen attackerade honom, han hade väckt henne, plus att honan övergav sina 3 ungar i samband med det.
Var inte alls som dem sa på tv. Visst hans kompisar förtjänar priset för att dem räddade han men han själv skulle inte fått någonting..

stina63
0

Sitter och bölar här för fullt, tänk så många fina männsiskor de finns omkring oss.

[MargaretaA]
0

ja jösses tårarna trillar här med Glad

signemo
0

Fina svenska hjältar  kan jag se på TV, utöver det finns det en massa anonyma svenska hjältar som inte hamnar i Tv. Naturligtvis rinner tårarna.

Tack alla Ni underbara svenska hjältar eller rättare sagt alla fina människor som stöttar andra.  Kram allesamman

Var rädda om varandra

stina63
1

Så glad jag blev se att Dallas fick ett pris. Har själv bott i Rosengård när jag var barn men har inte träffat honom.

AnnL
0

Har varit inne hos grannen och sett det. Eftersom jag bor i Hässleholm och det som hände Emma inte är så långt härifrån berörde det oss mycket. Tårarna föll på oss båda. Att hon bara har kunnat ta sig tillbaka som hon gjort är helt otroligt.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[peter54]
0

Jag ser på det ni alla skriver här att det var just ett sånt program jag gissade att det skulle vara. Tur att jag valde På Spåret.

Flört

FrökenFrisk
1

9# Måste gå dessa små hjältar i försvar.

Har ingen aning vad som sades på TV igår, men jag bor i Jämtland och har fått hört och sett dessa killar från den dagen det hände.

Kortfattat: Åkte offpist och lyckades ramla i ett björnide, och blev nerdragen i idet. Björnen vaknade av att pojken ramlade in i idet, blev rädd och gick till atack. Björnen var för rädd för att gå tillbaka till idet och länsstyrelsen tog hand om björnungarna (vilket är en annan i historia).

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════

Maria
0

Jag valde också "På spåret"Glad

/Maria

Fridaaaa
0

#16 För har hört annat på annat håll, som lagt upp massa länkar osv ang detta.
Men det är bara pojkarna som vet riktiga sanningne.

stina63
0

På spåret trodde jag inte gick mer på tvSkrattande