Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 767 ggr
Toyan
0

God morgon 10 december

God lördagmorron på er allaGlad

Tittar in och önskar er en fin dag vad ni nu än hittar på att göra, själv ska jag iväg och jobba.

Hans K.
1

God morgon
Här vankas det ledigt, men ska försöka sälja min gamla Saab och köpa en exakt likadan dan, fast lite bättre. Önskar alla en trevlig lördag i lugnets tecken. Hälsn/Hans

pius314
1

God morgon denna nobeldag. Idag ska jag ha inställningen att vi alla är snillen. Får se om det känns annorlunda… :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Maria
1

Godmorgon alla.

Här har det varit livat i mörkret på morgonen.Obestämd

Moritz 9 år har för första gången i livet lyckats fånga en mus som han kom in med. Han och musen rusade omkring som galningar och Lorentz (8 år) blev livrädd och gömde sig.

Jag fick tända överallt och till slut så slog min man ihjäl musen för han klarade inte av att Moritz bara lekte med den.

Vilken morgon…

Katterna har ju en inhägnad trädgård och två fåglar har det blivit genom åren, varav jag kunde rädda den ena.

Annars är det grodor som Moritz kommer in med varje sensommar och höst. Jag har räddat 100-tals grodor.

/Maria

[GunillaF]
1

God morgon alla Livskvaliteare.

I dag ska jag iväg till yngste sonens sambo på födelsedagsfirande. Passar så klart på att gulla med mitt yngsta barnbarn 3 veckor gammal!

Ha en fin dag!

chik
0

Toyan fin arbetsdag till dig.Någon skall ju dra in skatte pengar så jag kan vara hemma.O i dag natt är det DU..

Hans.Lycka till med biljobbet""

bumbleboo.Vilken morgon.Wow..""Det är Lördag""

Gunilla.Vad mysigt.O hoppas att det vankas god fika..

ja blåst o regn.Huva vilket väder.Men,Men bara o hållla ut.Såg på Nyheterna att Gbg ligger i blöt.Så går det när man bygger en stad på en mosse…""Nu var jag elak""

Ja fin dag till er där i burken..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Godmorgon!

#0 Usch, jobba en lördag din stackare!

#1 Hoppas det går som du vill med dina saabar.

#2 Hälsniingar från ett snilleCoolTungan uteSkrattande

#3 Skulle vilja sett er i jakten på musen..katter är grymma!

#4 Pussa bara inte ihjäl lillen.

#5 Fin dag ska du ha själv du elaka Chik!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Gomorron!

#3 Tänk om man varit en fluga på väggen och sett detta skådespel!  Skrattande

Här börjar vädret lugna ner sig, det blåser inte så mycket men det regnar och snöar om vartannat. Så mycket som det regnat sista dygnet är det länge sen det gjorde.

Och så har jag tagit emot två hundar som vara här tills imorgon kväll, ägarfamiljen ska göra Göteborg osäkert, så se upp Humlan! Flört

Ha en bra Nobeldag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

Snön som försvann natten till igår har kommit tillbaka i natt, eller ja lite i alla fall.
Ska helgsstäda idag och sitta & nörda vid datorn ;) Bestämt att jag ska inte åka iväg någonstanns idag, bara vara hemma :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#7 Du får säga till dina vänner att ha flytväst på sigSkrattande

/Maria

Anders 50
0

#9 Har de redan här hemma! Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

#9 Det är väl hela södra Sverige som är drabbat kan jag tänka mig.

/Maria

AnnL
0

God kväll!

Blåsten har avtagit något men regnet håller i sig.

Har förberett mat till i kväll då jag ska hämta en gammal skolkompis vid tåget om en timme. Det är över 30 år sedan vi sågs sist. Ska bli spännande.Glad

Ha en trevlig kväll.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

flisan708
0

God Eftermiddag på Er alla!!!

Visst är det vackert med snön ute?! Nu när alla har sina adventsljustakar framme är det så mysigt att titta ut.

Natten på jobbet gick fort, har två nätter kvar denna helg. Men jag ser målet, den 22/12 har jag gjort alla mina nätter innan julledigheten. Har 6 nätter kvar dit. Längtar!!!!

Hoppas ni alla har en trevlig lördag!!!!

Kram

[MargaretaA]
0

God kväll

Dagen har segat sig framför Tvn, intressant att lyssna men lite långtråkigt att titta på Nobelprisutdelningen - det är verkligen ett sömnpiller zzzzz

Blir roligare att se festen i kväll med allt bländande glitter Cool

ha en fin kväll alla!

aggeelin
0

Godkväll! Jag har varit på besök till Västerås. Vi var ute och åt en kompis och jag och pratade pratade pratade Glad. Jättetrevligt!

Idag har vi skrotat runt på stan, fikat och ätit och pratat pratat pratat Flört. På hemvägen var det bra väglag - skillnad från när jag åkte iväg - då det regnade och var lite obehaligt att köra. Nu har vi ätit god fiskgratäng och Potatis, och snart blir det "så mycket bättre". En riktigt bra helg!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

KaiPon
0

Hej alla.

Bärjar bli förkyld känner jag. Riktigt förkyld. Har haft on i halsen de senaste dagarna och idag känner jag mig allmänt hängig. Bliir att ha på mig min mask de kommande dagarna tror jag TystSkrattande

Har druckit te som bara den, haha. Såg dessutom Liftarens Guide till Galaxen, mamma hade spelat in den. Väldigt bra film, en av de bästa jag sett Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fotokrafs
0

God kväll!

Gick upp tidigt idag. Vi åkte till Sollentuna centrum via renarna på Sergels torg. Maken hade sagt att det fanns spelande isbjörnar där och klart jag vill dit då. Tog en titt sen gick vi och delade på en saffranssemla. Mysigt att fika, även om vi konstaterade att vi gillade vanliga semlor mer. Mysigt också att det var så tidigt på morgonen och hyfsat folktomt. Gav mer smak så vi går nog upp tidigt och åker i morgon me', någon annan tom galleria kanske Tungan ute

Annars har det inte hänt något direkt, vet inte om vi gjort något speciellt. Suttit framför datorn, spelat spel, gjort gif-bilder (bifogat på isbjörnarna)

Ni som har bättre koll på Stockholm,
finns det några mysiga/häftiga juldekorationer att se?

#13 Mm vackert med snö, här finns ingen snö dockRynkar på näsan
Verkar som många haft det mys idag Skrattande
förutom att känna sig sjuk och katt som drar in mus i huset

Nu har jag precis diskat. Diskmaskinen är trasig just nu… 
Diskmaskin, vilken lyx, hoppas vi fixar våran snart.

Te.. mmm.. och snart sova. Tror jag somnar snabbt och gott

Sov gott ni som ska!

[peter54]
0

God kväll Glad

Jag hinner skriva en liten snutt här innan det hinner bli imorgon. Dagen har varit full av verksamhet. Lovisa var på stallet och idag ramlade hon av hästen för första gången, dök på näsan o issörjan, så nu har hon några sår i ansiktet. Det visar sig om det blir några synliga ärr av dem.

Släktingarna har varit här för att fira Ludvig som fyller 11 på torsdag och på eftermiddagen var vi i missionskyrkan på lucia, Lovisa var med i tåget, första gången med levande ljus - läskigt tyckte jag.

Kvällen har jag ägnat åt lite målning. Kompisarna har sågat ut dovfigurer i plywood och ville att jag skulle placera detaljer och färglägga på A4-kopior så att de kan färdigställa målen.

Tyvärr har killarna sågat lite fel, så djuren är inte helt anatomiskt korrekta, men jag har gjort vad jag kunnat för att få dem att se någorlunda ut.

Dovhjorten valde jag att färglägga med pastellkritor, vilket visade sig vara mycket svårt. Den duger till bågskyttemål ändå.

[peter54]
1

Dovkalven valde jag att måla med vattenlöslig plakatfärg, vilket visade sig vara mycket enklare.

aggeelin
0

#18, 19 Fina bilder!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

fotokrafs
0

Håller med agge; Fint! Glad

Fridaaaa
0

#19 kanonfint :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.