Har du handlat klart?
Har du inhandlat alla julklappar?
Det är nog bäst att göra det för nu börjar den riktiga rusningen
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ja
det är alltid färdighandlat här
jag förutsätter att du menar julklappar och vi byter inga julklappar, så ingen stress alla något år 
Nä!! Har inte handlat en pryl.För mycket folk.. får smyga mig i väg när det är mindre Nissar ute som ju är helt rabiata.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Nope. Jag kan aldrig hålla mig om jag köpt någon present. Vill ge bord den med en gång.
Så jag handlar alltid i sista stund.
/Maria
här blir de skönt i år..blir inte att köpa en enda julklapp.. fast tycker de är roligt att köpa juklappar men de är så när man inte har råd.. så de är lite blandade känslor de där..=)
Har lite små saker kvar. Men känner mig lugn det mesta är fixat =)
Handlat de sista klapparna idag, så NU är jag klar 
Zabelle
Säger som #1. Här är det alltid färdighandlat eftersom jag inte köper några julklappar.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag är klar. Kanske en till, fast ekonomin inte tillåter det.
Nej, Nej. Men blir nog innan julafton
Var rädda om varandra
Jag bruuukar köra mitt race nån dag innan Julafton. Men, denna gången då jag är extra "fattig" så har jag köpt nåt litet pö om pö. Tex:
Ritblock 10 :- Plockepinn (5 spänn på secondhand) Bok 15:- osv..ja, till mina barnbarn höll jag på att säga hahaha…näää, till mina brorsbarn
Och, sen till min lycka…en stor Edamerost (love) och ett par tofflor ät man 15-årige son hähähä
Jag är klar med mina för länge sen. Nu kan man ju inte vara ute i affärerne, folk är ju som tokiga.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Nä jag har inte börjat ännu.. men jag vet vad jag ska handla så det är ingen fara att köpa de
Haha har inte köpt nåt än. Är alltid ute i sista sekund.
Eller jo! En gemensam present från mig och syster till mamma och hennes pojkvän. Blir en upplevelse :) dessertprovnig. Länk
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com