God morgon 23 november
Jag känner det som att jag krampaktigt håller i tiden och släpar med, det går alldeles för fort, om en vecka är vi inne i december månad och om fyra dagar första advent sånu är det bara att ta tag i julen varken man vill eller ej, ifrån den slipper man inte.
Låt onsdagen bli en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon
Jag längtar till julen och gemenskapen med barn, barnbarn och andra släktingar och vänner.
Ha en fin Onsdag!

God morgon alla!
Julen är en fin högtid, det är vi själva som bestämmer hur vi vill fira den.
Hjärtligt trött på allt det kommersiella runt den. gemenskapen med familj och vänner är det viktigaste.
#2 Tack för påminnelsen chik, en och annan groda hoppar ut i bland

Ha en fin dag alla härliga LK:are
Godmorgon! Lite sen idag men snart klar för jobb. Idag är det november väder ut och det tycker jag är ganska skönt just nu - det får mig att vänta på advent och alla ljusen i fönstren. Till jul har jag lovat mig själv att ta några dagar ledigt. Jag känner att jag behöver någon dag mer än annandagen för att vila och mysa lite.
Ha en fin novemberdag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron på Er
Haha CHik. Det skulle jag ha klistrat framför mig 
Julen ja. Eftersom jag bara är inne i oktober
, så har jag lite svårt att fatta att det är första advent till helgen. Denna hjärnan hänger inte med,
Skall strax åka i väg o jobba en stund, sen får vi se om jag börjat att sätta ut adventsstakarna.
Ha en fin dag
Kram
Var rädda om varandra
God Morgon 
Grått och regnigt idag. Jag ska åka till dialysen nu. Ha en bra dag.
God morgon
Hjärnan delvis inkopplad 
Fönster putsade, saffranskorpor bakade, snart är det jul och det är 123 dagar kvar till vi ställer om klockan till sommartid :)
Ha en härlig onsdag!
Zabelle
ja då kliver jag ur burken o gör lite som jag gör varje dag..
Zebelle******************************
Har vi någon aning om vad AnnL har tagit vägen??
Sen""Så vet du att Du-ni är välkomna hit.""När kommer ni??
Fin dag till er..
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon alla.
Här är grått i Göteborg men det är ju vårt normala väder känns det som.
/Maria
Gomorron!
Mulet och +3. Vad göra idag så?
Plocka renlav, bryta granris och leverera till behövande pyntare….
Jo…det heter renlav det som man har i adventljusstaken, inte vitmossa för den är grön!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#10 Jaha, nu har man blivit en aning klokare igen
/Maria
Morrn morrn.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God förmiddag. Grått och duggregn idag.
Vaknade av att Herr P skakade mig och sa, res dig försiktigt upp och titta ut genom fönstret så får du se något mysigt. Vad såg jag? Jo, 5 st rådjur som betade i vår trädgård. Jag blev så glad att se dem för de har gått här flera gånger under sommaren men under jakten var de osynliga. Jag trodde att de skjutits. Absolut dagens guldkant.
Har inte planerat något för dagen, tar den som den kommer.
#2 Chic, den devisen ska jag spara. Tänkvärt!
Ha en fin dag alla.
Godmorgon!
Grått och disigt här med! Det sägs att vi ska få en grön jul, så trots att adventsstakarna är framplockade, är det svårt att känna någon julstämning.
Hoppas Ni alla får en fortsatt bra dag! 
#8 Hon har fullt upp "utanför burken" 
Zabelle
Hej hopp.
Vaknade tidigt i morse för jag trodde jag hade nationellt prov i svenska b idag. När man kommer dit fick man höra att det var inställt för att läraren sitter på tåget till Norrland, då hennes far är dålig
Så nu sitter och och väntar på att religionen ska börja. Blir lång dag för mig oavsett vad som skulle hänt ändå, haha. Har sammanlaggt tre timmars hål idag 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God förmiddag!
# 8 Här är jag chik. Har varit barnvakt från och till sedan förra veckan till en 2 1/2 årig liten flicka som brutit benet. Det tar på krafterna. 
Plusgrader fortfarande och grått. Håller på att skarva ihop lite sladdar till adventsstakarna. Dom passar ju aldrig när man flyttar.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hej!
Grått och ruggigt. Och jag känner mig frusen.
Känns som jag borde ta på mig vantar
och ett par extra sockar.
Skall bli skönt med lite träning ikväll,
så får man upp värmen.
Men först sitter jag här och väntar på maken
så vi kan åka och handla något att äta
#13 Mysigt med rådjuren
Ha en fortsatt bra dag!
God eftermiddag po er alla fran ett varmt och soligt Gran Carnaria!!!
Har idag vid lunch checkat in po mitt hotell som jag ska bo po min sista natt har po on. Min vaninna som jag bott hos aker hem idag till Sverige, de bestamde forra helgen att aka hem. De aker fore mig och hennes barn forstor inget varfar jag inte aker med dem hem. de har inte forklarat varfor, forsokt manga ganger men de ar sma barn.
Detta har varit en resa som varit jobbig pa manga sett for min vaninna som jag kant lange, har forandrats helt och inte till det battre heller. De borde aldrig ha bett mig aka ner har tidigare i hostas, vad skulle jag hit for. Tur att man sjalv kan klara sig och kan hitta po saker sjalv annars hade jag gott under. Resan blev inte som jag hade hoppats eller trott. Kommer nog inte ha nagon kontakt med min vaninna mer for hon har inte varit respektfull precis. Tanker inte ga in po allt med Er men det ar hemskt nar manniskor man tror man kanner inte ar dem man trott.
Det jag ar glad for ar alla andra manniskor jag mott nar jag inte varit med min vaninna, alla dessa de som jag mott istallet som varit so harliga och roliga. De ska jag minnas for min resa, inte min vaninna. Inte anvant datorn po en vecka so det ar skont att antligen fa anvanda en. Man saknar det verkligen, tro det eller ej.
Stor kram till Er alla!!!
#19 Vad trist att det blev så mellan dig och din väninna
Men som du skriver så får du ta tillvara på allt annat som du har varit med om istället.
/Maria
# 19 Kan förstå att Du är besviken! Ibland är det konstigt hur människor kan förändras, och det var ju olyckligt att Du inte upptäckte det i tid.
Hoppas ändå Du har haft en skön semester!
Stor kram tillbaka till Dej! 
God kväll på er!
Har inte varit inne här alls idag och knappt igår då jag har jobbat heldagar igår och idag, ska göra imorgon med :) Skönt, blir lite pengar i alla fall, roligt att kunna hoppa in :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Flisan""" Det var ju bara så tråkigt..Men du får ta till vara på det du har sett o värmen…
___________________________________________________________-
Frida..Vist är det bra med Pengar""
Lena.P är jag i verkliga livet.
#23 Ja väldigt bra ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
he he #10 nä just det, vitmossan ska man peta ner bland sina orkidéers rötter, de mår de finemang av (i alla fall de epifytiska, typ brudorkidé)
- Tillräckligt bra är perfekt! -