God morgon 22 november
Nu kommer sonen och ska hjälpa mej och få ordning på alla tre datorerna.
Otroligt att man har tre st och alla ska krångla, den fjärde kan jag inte använda för det är en laptop och jag ser så dåligt i den och dessutom anväder man inte mus så jag tycker den är besvärlig!
Önskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Har bråttom till jobbet så jag skyndar ut igen! Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Cristine Lycka till i dag.Med datorn.
agge..ila du!!!
Här sitter jag o det är gråväder ute…
Ja fin dag till er alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Go Morgon kärna Ni!
Hoppas datorerna blir bra, imponerade att du har så många Cristine! Om man har fler än två av något så blir det en samling. 
Önskar er en fin dag var ni än befinner er! Och får ni tid över kan ni kika in på en fantastisk sida jag hittade är på iFokus nyligen.
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════

God morgon alla!
Hoppas sonen kan fixa till dina datorer Cristine.
#2 Gråväder här också chik, 2,9 plus.
En mugg kaffe till så jag får upp dom melerade, sen är jag redo för en ny arbetsdag
Ha en riktigt fin dag uti vårt avlånga land!
God morgon.
Ha en fin dag vad ni än ska göra!
Godmorgon alla.
Vad duktig du är Christine som pysslar med så många datorer. Jag har bara en som jag har fullt upp med. Jag önskar er alla en härlig dag, vad ni än tänker göra.
Idag är det precis 1 år sedan vi var och tittade på huset vi nu bor i. Det var -7 grader ute och 1/2 m snö.
Idag är det -1, och naturen är frostvit.
God morgon 
Här är lika grått och vått som det var igår. Barnen längtar efter snö och jag får nog säga att jag skulle föredra snö före den här gråblötan.
Gomorron på er alla goa! 
Jag har faktiskt sovit gott inatt fast jag hade fruktansvärt ont i benen när jag la mig av någon konstig anledning. Det gjorde för ont att ligga på rygg och somna som jag brukar. Fick lägga mig på mage, och som vanligt vaknar jag i samma position som jag somnar… 
Blev sent säng inatt. Två hann klockan bli. Det är mycket sent för att vara jag. Fastnade med kameran då jag skulle göra ett foto till en fototävling här på iFokus.
Idag får jag besök av mitt boendestöd idag. Han har varit sjuk i en vecka, så vi ska väl kanske fortsätta där vi slutade med planeringen. Fast jag har klarat mig rätt okej utan hans stöd måste jag medge i förra veckan när han var sjuk. Har ju lagat en massa goa maträtter. Allt från kycklingkebab, wokgrönsaker och uncle Bens Sweet and Sour Annanas till omelett eller taco.
Så det blir nog någonting av mig också i köket en vacker dag. 

Hoppas ni alla får en underbar dag! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Godmorgon LK vänner¨
Får hoppas din son fixar datorn, Men Jag har en lapptop där har´jag installerat en mus,
Jobbekväll framför mig.
I morgon ska jag kasta skräp som jag har samlat till mej här hemma. Håller på att rensa ännu.
Ha en skön dag vänner
Gokväll!
Gråväder här! Har tillbringat dagen i skogen på rådjursjakt tillsammans med fyra "riktiga" pensionärer. Vi hinner ju med sådana aktiviteter även på vardagarna.
Men något byte blev det inte, det närmaste vi kom i köttväg var när vi grillade korv.
En bra dag! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tack alla för er omtanke nu fungerar två utav dem men den ena måste jag göra om för det är för gammalt program.
Men jag är här iaf
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.