God morgon 15 November:=))
Nu är jag less på datorer..i dagarna 2 har jag suttit med 3 datorer som inte vill funka, den 4.e kunde jag inte använda då jag inte hittade sladden..fy sjutton säger jag, tur att man har tålamod…sparkade inte sönder dem iaf och ut genom fönstret har de inte åkt..(orkade inte) men nu är jag här det är huvudsaken!
Gå nu ut och ha roligt i den friska luften!
Det är så varmt ute så man kan tro man är kvar i oktober månad!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon Cristine och alla som tittar in senare!
Hoppas Cristine sover nu efter allt mekande och att datorerna funkar som dom ska.
Nollgradigt idag med, hoppas solen tittar fram en stund.
Ha det så fint alla härliga LK:are
Jasså ni går bakåt i tiden! God morgon 15 November!
Hoppas att ni alla har en bra dag!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
God Morgon Cristine, Toya, WP, O ni alla..
Cristine nu hoppas vi att det fungerar för dig..O vilken Bild""" Ser ut som en Ängel mellan granarna….
Här i Halland ser det ut o bli bra väder även i dag..En bild som jag tog för en stund sedan från altanen…
Ni Sjuka""Krya på er,O drick mycket vatten.
O ni andra fin dag till er..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon på Er!!!
Vackra bilder ni lagt med som vanligt. Solen skiner idag men det ser kallt ut. Idag blir det tvätt och packning sen lite ärenden på stan, åker ju i morgon. Eftersom min väninna ska flytta hem och åker hem dagen innan mig så har jag bokat hotell nära flygplatsen nästa vecka. Blev rätt chockad över deras beslut då jag inte hört något alls att de ville hem. Får svaren när jag kommer ner. Men det känns lite halvdant att åka ner nu.
Önskar Er alla en härlig tisdag!!!
Kram
Godmorgon! Här är det solsken och det är runt noll ute. Igår tog jag fram en varmare jacka. Det var skönt nu när det är lite kallare ute.
Spökar det här idag? Jag skulle gå in och rösta på höstbilder. När jag klickade på "höstbilder rösta" kom det upp en sida där det stod något om att "du har inte tillstånd att vara på den här sidan". Nu finns inte "höstbilder rösta" kvar längre??? Vad är det som händer?
Nu till jobbet. Ha en fin dag! Jag skickar med en bild på tre "katter" som togs i går.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
#4 Hoppas du får en bra resa!
#3 Fin bild Chik
En dimmig dag, hoppas det lättar snart och ger ljuset en chans.
Zabelle
agge""""vist blir man lite smått irriterad. När Daton inte gör som man ber den..

God Morgon 
Minusgrader idag, men det är i alla fall soligt. Det var halt som bara den på landsvägen, ingen körde mer än 30 ens på raksträckorna. De som eventuellt provade att gasa åkte av och så sant som det var sagt så låg det en bil på taket i diket bara en liten bit från vår avtagsväg. Bärgaren var på plats redan, så det var inget att göra, bara att krypa vidare.
#5.7 Vad jag undrar är om alla ni andra kan se tråden "höstbilder rösta"? Har den verkligen bara försvunnit ur min dator eller är det Christine som tagit bort den?
#9 Jag ser ingen röstatråd 
#9 Bra, då är det lika hos alla. Jag såg nämligen den tråden för någon timme sen. Där fanns nummer på bilderna och två svar. Det innebär att den är borta - den kommer väl tillbaka 
Hon har nog tagit bort den, man fick lägga ut bilder till 24:00 i kväll, så röstningen får vänta tills dess 
Zabelle
#12 aha!
Åhååå, vilken bild Crissan! Det skulle ha varit nice att måla.
Ja, oj, Goder morgon alla! Ska "städa" …lite i dag, då en av sonens nätvänner ska bo här i en vecka. Ujujuj…vil ju inte att han ska få nån astmaatack avallt damm heeheh… Han bor i Skåne, så det är lite knivit för honom att åka hem i all hast (vi bor i Roslagen)
Godmorgon LK
Fina bilder ni ha tagit. 
Sitter försöker vakna till liv. Har jobbekväll framför mig,.¨
Ha en bra skön tisdag
Ni får ursäkta mej..jag tog fel på datum så tråden ska ut i natt.
Jag har gömt den så länge så ni kan fortsätta lägga in bilder i tävlingstråden. Chik Och KaiPon ni får rösta om (om ni vill)
God middag!
Fina bilder i tråden. #15 Vackert!
I helgen var vi på biltur till morsan, bytte även däck på bilen. Rättare sagt maken bytte däck, jag pysslade med annat. Har många trådar att läsa på Livskvalitet nu..
Fint ute idag, kanske hinner ut en stund nu i solskenet. 
Ha en skön dag!
God kväll :)
jobbat idag så har itne haft tid att sitta här ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God Kväll. Anders fin bild.
Peter halt. ja på vår altan.
Zebelle..tack..Fin kväll till dig.
jasso"" Vi får rösta en gång till..Tycker det är så svårt..alla bilderna är ju så fina på sitt sätt.
ja fin kväll till er .
Vad ni envisas med att det är oktober…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#21 Ha ha ha, det är väl bra att min inte tycker det är vinter redan.
#21 Haha la jag inte ens märke till, trött? ja haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej alla.
Har precis kommit hem efter att ha varit ute i ca tre timmar. Lite kall och har lite ont i benen just nu, men det var värt det. Stannade till på ett fik och köpte lite fika. Dålig mobilbild, men det var en jordgubbs och hallon bakelse och varm choklad som jag satt och mummsade på. Jättegott!
Nu ska jag försöka få upp värmen igen, då det var kallt ute och jag fryser som bara den nu.
Hoppas ni får en bra kväll alla 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Mmm ser smaskigt ut!
Tack det samma!
#26 det var jättegott också! Men mitt i det hela ringde min kompis så jag satt och försökte att inte skratta högt, men det var svårt då hon, som vanligt, kom med en massa random ideer och tankar, haha 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/