Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hälsa-och-harmoni
Läst 576 ggr
[Sisa]
0

Borta bra men hemma bäst!

Trivs Du bäst hemma ?    Varför ?

Fridaaaa
0

Ja jag trivs bäst hemma. Då kan man göra lite som man vill osv

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loveradio
0

Trivs också bäst hemma. Tryggheten, friheten.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[peter54]
0

Jag trivs absolut bäst hemma. Här finns allt som är mitt och allt jag sysslar med. jag blir kollrig ganska snabbt när jag inte har något att göra och just detta händer mer eller mindre omedelbart när vi är borta någonstans. Sitta och babbla orkar jag med i 15 minuter, men sen måste jag göra något.

Toyan
0

Tycker det är kul att resa bort nån/ några dagar men trivs bäst hemma. Här finns det jag behöver och trivs med och som Frida säger så gör man lite som man vill.Glad

[cherstin]
0

Jag trivs allra bäst hemma.

Anders 50
0

Här finns allt som ger livskvalitet! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

Trivs som alla andra bra hemma för här är det jag som är drottning i min lägenhet och jag som bestämmer. Men jag älskar att resa och komma bort från vardagen med, det behövs det med.

Nästa torsdag denna tid är jag på Gran Carnaria. Längtar dit!!! Ska bli kul att få träffa en av mina bästa vänner och hennes familj.

AnnL
0

Trivs bäst hemma. Det är roligt att åka i väg ett par dagar men sen är det skönt att komma hem till sina egna saker och rutiner. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Hemma som alla andraSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag trivs också bäst hemma.

Fast en resa då och då har jag inget emot. Det har inte med otrivsel hemma att göra tycker jag utan mer nyfikenhet och känslan av att vilja uppleva något annorlunda.

Skulle jag aldrig mer kunna resa någonstans så hade det inte varit några problem heller. Så viktigt är det inte.

Däremot har jag bott i lägenhet där jag inte har trivts och det är en obehaglig känsla. Att inte känna sig tillfreds i sitt eget hem.

/Maria

[Sisa]
0

Verkar som att Ni alla trivs bäst hemma!  Bättre än så kan det ju inte bli!  Kyss

Trivs också hemma..även om det ibland är skönt att komma hemifrån. Det är ju ännu skönare, att komma hem igen!  Skrattande