Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfniss-och-gapskratt
Läst 657 ggr
JereMina
2

Mask *blä* *hihi*

Idag när jag höll på att duscha så tittade jag ned på duschgolvet. Till min fasa såg jag något som krälade, kröp på golvet.

Så jag stängde av duschen och ropade på gubben som också tittade konstigt då jag sa: Vem av oss har mask?

Så skrattade vi för det var två små vanliga daggmaskar. Det måste vara någon av våra katter som tycker om att sitta i duschen som fått med dem in i pälsen Tungan ute

Cristine
1

Hmm ja daggmask i duchen är inte så vanligtSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkko,lino]
1

Susanne.Glad Katterna ville säkert ge överraskande present till er. Glad

aggeelin
1

Katter är ofta snälla och delar med sig att sånt de harFlört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JereMina
1

Pirkko….de ville visa att de tar hand om masken *hihi* Kyss

Visst är de Aggeelin Flört

KaiPon
1

Hahah jaa, katter är ofta busiga på det sättet. Tror inte jag träffat nån katt som inte varit busig, haha. En kompis i Edsbyn som jag var hos några dar under lovet hade en katt som så fort man vaknade var upp i ansiktet på en och ville busa. Hon gillade min kamera rem och min GazettE väska också, haha. Flört

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

JereMina
1

Katterna kan ta med sig både det ena och det andra in och det äckligaste måset vara då en katt la en död hermelin i gubbens sängTungan ute

chik
0

Huva mig vilken Present"""

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bybo
0

#6 *gapflabb* stackars hermelin, eller jag menar stackars din man :))

Jag hade fått en smärre chock, om jag såg maskar i duschen hahah! Men, kissen var ju snäll att släpa dit maskarna i stället för på golv sova eller liknande :))

Jag har tre katter, de är riktigt duktiga på att bidra med mat till hushållet…Bla så får vi: Sork, mus, ödlor, fisk, fågel och orm :))