All helgonadag 5/11 Gomorron.
En ny men grå dag, för mig spelar det inte så stor roll då jag inte kan gå ut men visst är det trevligare med sol genom rutan. Jag hoppas att vädret är finare hos er.
Önskar er ett härligt veckoslut!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
* Trumpetträd i Franska Guinea.
Godmorgon!
Grått och disigt i Söderhamn. Idag ska dottern, barnbarnen och jag åka på julmarknad i Ljusne. Hantverkare från Dalarna, Gästrikland och Hälsingland ska delta. Det ska bli jättekul.
Jag önskar er alla en trevlig helg.
Redan?
Hej allihopa
"Utombords": "Fyra nyanser av grått"
"Inombords": "Färgglatt" 
Önskar alla en härlig dag !
#4 Det låter väldigt possitivt!
Cristine ,Cherstin o Hans. Fin dag till er o ni alla som läser..
ja grått i många olika nyanser.
Cristine, Lider med dig.Aj""""
Ja här händer det inte mycket…
.gif)
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon alla.
I Göteborg är det också grått men det är alldeles stilla ute.
Kan nog bli en fin dag.
/Maria
Godmorgon!
Gråväder här också.
Ska strax ut i skogen med några "gubbar" och visa hur en GPS fungerar.
Ha en fin Alla Helgons Dag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#10 Glöm inte att göra en waypoint när du lämnar bilen, så att du kan hitta tillbaks! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God morgon på er!!
Idag tycks vi ha gråväder överlag.
Sitter och tittar på en ekorre som skuttar runt, det brukar vara två som kommer,undrar var den är, söta är dom
Ha en fin All Helgonadag alla!!
God förmiddag på Er!!!
Som hos Er alla andra, grått, grått grått!!!!! Men jag ska tvätta, plocka och börja städa idag. Städningen har jag tid att göra i morgon så det blir lite lagomt idag. Tänkte åka och tända ljus ikväll hos mamma på lunden. Gud vad jag kan sakna henne!!!!!! Alla har vi någon som vi tänker på lite extra en dag/ helg som denna.
Nu börjar jag räkna ner till min resa, längtar till den 17:onde. Ska bli härligt med lite värme och få träffa min väninna och hennes barn.
Önskar Er alla en fin alla helgons dag idag!!!! Tända ljus för alla nära och kära kan man även göra hemma och tänka på dem man känner som lämnat oss.
Kram till Er alla!!!
Godmorgon! Här är det mulet men vackert ute. Ute i träsket går det massor med kanadagäss, vattnet som står där ser blått ut och vassruggarna (eller vad det nu är) lyser grönt. Vackert!
Vi sitter vid frukostbordet och njuter av en god äggröra, skinka, juice, lite yoghurt med blåbär, mums!
Idag ska jag sätta ut fågelmatare med bur så att inte alla våra skator får del av maten. Snål är jag vissst mot dem men när de äter blir det inget till de andra fåglarna.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomiddag vänner¨
Underbar dag solen skiner ute, härlig höstdag,
Ska iväg till mina föräldrar idag.
Ha en skön allhelgodag
God förmiddag! Gick upp ganska nyss. Grått här.
#9 & #10 Häftigt med GPS. Jag har en gps i pulsklockan, tar med den på vandring om jag kommer ihåg. Kul när man kommer hem och se vart och hur långt man gått. Tyvärr hade jag inte GPSen med när vi gick i runt Stensjön i Tyresta
, men vi följde slinga så det gick bra
.
Idag händer nog inte mycket. Har inga planer i alla fall.
Ha en skön dag!
God "mittpådag".
Har fortsatt städningen idag. Blir så fint när det är klart:)
Solen skiner faktiskt ute lite, har vi inte sett på flera dagar :)
Min moster & min minsta kusin var på besök en snabbis, hon ville hälsa på plus se mitt nakenmarsvin ;)
Hönan som rymde igår är infångad:)
Så allmänt bra dag idag! Föruom att apoteket lurads :S Stod på apotekets hemsida att apoteket i Tingsryd skulle ha öppet 10-13 lör 5 nov, men icke att det var öppet, stod på en skylt att "lördag allahelgona är det stängd" men då ska det ju inte stå på apotekets hemsida att det ska vara öppet där :S Jaja, får vänta till måndag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Trevlig helg gott folk :)
Hej igen!!!
Måste bara få skriva av mig, haft krig i tvättstugan. Någon kastade ur min tvätt innan tiden gått ut. Skrev en lapp att verbörande kunde väl ringa. Fick ett mess, personen hade inte pengar att ringa. Bad inte om ursäkt precis. Men men……
Mer som hänt, beställt en dyr mobil. HTC Sensation XE. Har inte egentligen råd men jag tycker inte om den jag har. Tror dock jag kan sälja den. Det är fortfarande en populär modell men jag har aldrig riktigt blivit kompis med den eller tyckt om den. Denna som jag har beställt har dock det mesta jag kan tycka en bra mobil ska ha. Sen är jag tvungen att köpa den kontant för jag har ett bra abonnemang som fortfarande är löpande och de har höjt priset på det abonnemanget nu. Vill behålla det för att det är ett bra avtal.
Skönt att få skriva av sig lite. Ska ta och återgå strax till min tvätt och annat plock men behövde få ur mig.
Kram
Slängde ut dig? Tog de kläderna ut maskinen? Fy så dåligt! Lycka till med den nya mobilen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#19 Innan tvättidens slut får dem ju absolut inte kasta ut dina kläder. Jag hade blivit förbannad på den personen! Får så gör man inte >.<
#20, 21 De hade kastat dem i tvättkorgen som finns i tvättstugan. Det var väl någon som var tvungen att tvätta just då och tänkte på egot först. Aldrig varit problem förut men det kan väl vara någon ny i huset. Jag blev arg, blir sällan det men lite pms spär på det. Men jag anser att personen är svag som inte vågade ringa upp. Först tänkte jag ringa upp när jag såg messet men tänker inte lägga några samtals minuter på någon som inte är värd det. Kan prata med ordförande så det får komma upp en lapp.
#20 Hoppas dethär är rätt mobil för mig. Sen är jag lite av en mobilnörd. När jag får den ska jag lägga ut den gamla på blocket eller tradera. Har verkligen försökt tycka om den för jag köpt flera skal i olika färger, men icke det har hjälpt.
#19 Det sägs väl att tvättstugan är ett av de ställen som det bråkas mest i :P
#23 Kan det säkert vara, har dock varit förskonade i denna. Men det har flyttat in en del nytt folk som kanske inte har koll på läget eller fått dålig information. Istället för att använda låset för bokningen används papper ect.
#24 Hade jag sett det hade jag tagit bort pappret direkt! Hatar sånt!
Glad att jag har egen tvättmaskin så jag slipper sånt. hehe
Tvätt krig är inte o leka med…
Hans.Vacker bild..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#27 Fint!