Alla har en talang
vilken är din?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hmm vet inte om jag har någon talang?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag gillar inte riktigt det där påståendet. Så många gånger har jag hört det och försökt klura ut vad jag har för talang.
Till slut har jag kommit fram till att jag är en allsidig medelmåtta. Ganska bra på mycket! Det känner jag mig nöjd med!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Är detta en tråd man får skryta i ? Det måste man väl också få göra ibland ? 
Min talang är att texta! 
Lättja är min största talang om man nu kan kalla en dödssynd så.
Jag har inga svårigheter med att slappa och ta det lugnt och kan släppa andra viktiga saker utan att blinka
/Maria
Jag har många saker som jag är duktig på men min riktiga talang upptäckte jag inte förrän i somras. Virkning! Efter en vecka virkade jag figurer som till och med min mamma blev avis på trots att hon virkat nästan hela livet.
När det gäller matlagning är jag riktigt duktig, men där krävdes det så pass mycket övning att det ger inte samma talangkänsla som virkningen som jag i princip bara plockade upp och var bra på.
En annan talang jag har är att komma med alla möjliga bortförklaringar och skjuta upp saker :P Den är jag inte lika stolt över.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag har talang för allt jag gör. 
Det jag inte har talang för gör jag inte, till exempel sjunga för folk eller cykla enhjuling 
#2 WP, du är ju hur kreativ som helst. Du bygger saker, syr och handarbetar dessutom hinner du med din fina blogg.
(Och du kan backa med släp!!
)
Jag är världsbäst på att vara "jag"
Dessutom är jag kreativ och får saker gjorda.
Det jag inte kan, det lär jag mig… 
Zabelle
Min talang är just att jag saknar talang.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag har visst talang för att tala med banker och myndigheter har jag kommit på, annars är det matlagning.
Ahh och så har jag en enorm talang för att sätta mig i otroliga och skrattretande situationer.
Talang och talang…jag vet inte om det är en talang men…..jag är duktig på att sy och sticka.
Svår fråga på något vis. Jo, jag har nog en del talanger…men, gör inget av dessa….Ööh…Så, jag vet inte om jag då har så mycket talang egentligen ://
Att kunna bli trött fort….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Virka, måla, fotografera och komma med nya kreativa ideer :)
#14 Du är väldigt duktig på att göra djur!
#15 Tack så mycket! :)