God morgon 18/10
God morgon LK!
Idag vaknade jag med nackspärr. Ingen höjdare.
9 grader visade termometern i bilen, men så varmt kändes det inte.
Ha en bra dag allihopa!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
WP….Nack spärr!!! Aj vad dumt..Varmt runt halsen o "Voltaren" om du tål.
Regn har vi här. Men det är härligt när man sitter inne o hör smattret mot rutan…
Ja ni får ha en bra dag.. Ni gör den ju lite själv..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er i höstrusket.
Här regnar det också, så det blev bilen till jobbet
Var för lat för att gå i motvind och regnrusk.
Ha en bra dag därute i vårt avlånga land!
God morgon! Ja inte är det bättre här, regnigt, blåsigt, ruskigt och fult, jag är glad att jag utnyttjat de fina dagarna till max!
Jag önskar er en mysig innedag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Regnigt här också efter många fina och soliga höstdagar som jag också utnyttjat till max.
En lugn dag med en go bok i sängen med filt o Silver.
En fin dag önskar jag er alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
ja där ser man. Vi har grå väder lite här o där. O då får man göra det bästa av det..""Kläm check jag va då!!
Ja hej på er igen..
Nu skall jag ut o gå med hund o mig själv…..
#7 Sjung när du går så de inte tar dig för en älg!
Denna t.ex!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag 
Den här dagen måste vara den höstigaste höstdagen den här hösten. Det blåser så att regnet faller nästan horisontellt rakt in i ansiktet. Jag kom just in efter ett par timmars promenad i regnet och jag är genomblöt både från utsidan och från kroppen.
Tanken var att jag skulle försöka fånga hösten på bild med ett djur. Jag hade chansen när jag skrämde upp en liten spetsbock här bakom på första gärdet, men precis som med älgarna i söndags missade jag chansen. Den här gången för att jag glömt att ställa kameran tillbaka i autozoomläge efter att ha fotat med manuell zoom …
Här kom jag inte fram på stigen längre, två nya granfällen rakt över
God dagens…
Här regnar det och blåser som bara den.
Blir väl att hålla sig inne idag vad det verkar, men en tur till gamla lägenheten och apoteket blir det allt.
Jag önskar eder en riktigt fin dag oavsett väder och vind.
Gomidda!
Regnar här också, bara att gilla läget!
Haft lite folk här på fm för genomgång av inventeringen av älgstammen som vi ska göra. Mycket jobb blir det med det, men det är tvunget.
Senare så ska vi förbereda slaktboden så att allt är ok inför styckningen av älgarna imorgon.
Passande sysselsättning en sån här regnig dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej!
Uj.. grått, blåsigt och regnigt här med. Men hösten skall väl ha några såna dagar också.
Tycker hösten varit riktigt fin, lite synd att jag inte haft tid att njuta av det vackra vädret ute de senaste dagarna. Hoppas på vackert väder i helgen!
Ha det gott!
#2 Vilken fin bild!!!!
God eftermiddag på Er!!!
En till natt framför mig på jobbet, hemskt i natt. Ibland borde man vara fler på natten än det vi är. Efter nyår blir vi en mindre. Det kommer bli tufft med tanke på vår patientgrupp.
Här har det regnat med under dagen och varit grått. Hoppas det blir bättre en annan dag!!!!
Var rädd om Er!!!

God middag!
Här regnar och blåser rejält, blir en kväll med bok och en del tv-tittande för min del.
Ha en fin em/kväll allihopa
God Kväll. Fjärilssången..Nooooo"
Ja här har det gått bra o varit ute har fått tvättat både mig o kläderna..Huva vad kalt.
Otur Peter..Inget djur kort..
Woozy.Hej roligt o se dig här….
Ja nu är hösten här..Så då får man kura skymning…
Fin kväll till er..
#14 javisst blev det. Ungarna väntar på skolbussen i rusket 
#16 Nä ingen djurbild blev det, jag får ta en ny sväng på torsdag 
Godkväll! Jag är nyss hemkommen från ett besök i Sthlm. Igår hos kusin och idag på jobbföreläsning.
Trevligt att träffa kusin, vi åt en fiskgryta och en till ett bad där vi bubblade och bastade! Dagens föresläsning intressant och för en del, vissa delara provocerade. Ibland är det bra att ha lite självdistans…
Hoppas er dag varit bra!
Nu ska jag äta lite, sen och dusch och sen,tyvärr, lite jobb. Det är "straff" på att vara borta från jobbet en dag…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej!! vill jag också säga, som tittar in först nu! 
Jag måste vidga mina vyer då och då.