Ska man vara fin...
Attan också.
För en stund sedan så skulle jag noppa ögonbrynen men råkade på något sätt köra in pinsätten i läppen
Så nu sitter jag här med snygga ögonbryn och en fläskläpp som blöder.
/Maria
Så kan det gå! Men det går över och snart är du fin igen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tur jag inte fick den i ögat, hehe
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja det var tur..att Du inte fick den i ögat! Gäller att se det positiva i det negativa! 
Tror också Du är fin ändå! Jag plockar aldrig ögonbrynen..det gör för ont!! 
Hur kör man in pincetten i läppen när man plockar ögonbrynen? 

Mvh Stephanie 

#5 He he en till som undrar Humlan, förstår att du har ont i läppen men kan inte låta bli a skratta, det är en ganska lång bit från bryn till läpp!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ajajaj jag noppar aldrig mina ögonbryn,gör för ont. Mamma brukar klippa mina eller använda ett rakblad och använda försiktigt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
*fniss* Sorry, det lät kul! Jag noppar mina, men skulle vilja ha dem lite tjockare igen…men, svårt medans de växer ut…ser förjäkligt ut hehe
Jag vet faktiskt inte hur jag bar mig åt men jag är ju både vinglig och ser dåligt så det var väl en bidragande orsak.
Har en sådan där förstoringsspegel från Ikea man kan dra ut som sitter på en arm.
Nu har svullnaden lagt sig så nu är det bara en rejäl sårskorpa kvar
/Maria
bra att svullnaden lagt sig. Själv har jag dragit min tummnagel i ögat…samt sonens då han var liten:((
Men, naaee, skulle inte noppa några ögonbryn då :))
Jösses hur gick de till? Men tänkte skriva då får man lida pin Men de tror jag att du har gjort med svullen läpp.
Skönt att svullnaden har lagt sig. Inte roligt alls med svullen läpp. Tur att du inte fick pinssetten i ögat