God Morgon 5 oktober
God morgon på er alla trevliga LKare!
Nu är vi en liten bit inne i oktober och träden har börjat klä av sig, egentligen tycker man att det skulle vara tvärtom.
Hitills har jag inte kunnat klaga på vädret mer än ett par ggr denna höst men nu ser jag svarta moln segla upp!
Önskar er en förnöjsam dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här är det mesta fortfarande grön, lite gulnad och rodnad finns dock.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Cristine och alla andra.
Vackra färger du bjuder på idag Cristine!
Ha en bra dag alla!
Godmorgon alla.
Idag ska jag till doktorn kl 12 så det blir ett litet avbrott i de dagliga, numera ganska stillsamma rutinerna.
/Maria
Bumbleboo..Hoppas att dokton säger trevliga saker….
När jag läser…Så känns det som "Du har då inga större krav på vad din dag skall innehålla…

Lena.P är jag i verkliga livet.
#8 Du fattar alldeles rätt. Alla små överaskningar är en bonus
/Maria
Gomorron!
Idag bär det iväg en bit söderut till den stora metropolen Hyltebruk! Där finns en stor affär som säljer allt (nästan) som en jägare behöver. Rena "porr-butiken" för oss som är intresserade för vistelse i skog och mark! 
Så det lär bli en kostsam dag……
Ha det bra ni också!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag till ER alla!!!
Idag gick jag upp vid 07, var till Friskis till 08.30 för morgon jumpa. Första gången jag varit på så tidigt pass. Känns härligt att ha gjort det, gud vad bra man mår av att träna. Sen tycker jag om stället, människorna där är så glada och positiva och det smittar verkligen av sig.
Om en timme ska jag träffa brorsan en sväng, enda sättet att kunna umgås med han är att hänga med han på saker han gör. Vid 17 ikväll ska jag på virkkurs, vet inte vad vi ska virka men det blir kul i alla fall. Vet inte vad träningen gjort med mig men jag känner mig så galet levande, mår som en prinsessa.
Samtidigt ställer jag mig frågan, varför har jag inte börjat på friskis tidigare?! Har redan bestämt att första januari 2012, blir det ett årskort.
Nu ska det bli gott med kaffe!!!
Önskar Er alla en underbar dag!!!!
Kram till ER alla!!!!
Hej hopp hallå allihopa!
Var hos tandläkaren i morse, det gick bra. Fick bara en spruta, yay. Ska fylla i ett hål på torsdag nästa vecka, ser jag inte fram emot alls
Nu har jag hål i ca två timmar till.. 
Glömde dessutom mina block i skolan igår
Lagomt ducktigt känner man sig då.
Satt och pratade med en av tjejerna på religionen igår, en av de två tjejer jag pratade om igår (den andra är sjuk idag). Fortfarande jättetrevlig, och hon gillade masken, hehe.
Har mest lyssnat på My Little Pony: Friendship is Magic låtar idag, haha. Får lite konstiga blickar då man går runt och sjunger på dom låtarna, men dom är bra så det spelar ingen roll 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Hej på er,
Inte gjort mycket vettigt i dag heller.. Orken finns inte och allt, precis allting hur litet det än är blir som att klättra upp Mount Everest.. Gråter över att jag inte hittar saker, gråter över att bilen är trasig, gråter över att jag blivit tvingad att låna pengar för att lösa vissa saker.. Jag orkar inte. Inget funkar och just precis nu vill jag bara ge upp.. För tydligen verkar inget bli bättre.
Borde inte ens skriva idag då jag är så negativ.. Bör hålla mig på avstånd från alla människor överhuvudtaget.
Inte ens djuren ger någon tröst i dag.. Det mesta känns meningslöst.
Jag hoppas innerligt era dagar är bättre.
Åh Lucy så jobbigt! Finns det ingen tråd du kan försöka dra i för att komma ur trasslet? Eller gråt och tröstät och låt dig känna dig helt deppig en helg, och sen ta tag i det på nytt. Så brukar jag göra.
God "morgon" på er andra också! Har inte blivit att jag satt en kråka här tidigare, för här händer inget roligt att berätta alls.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Lucy,, Lucy,, Stackas lilla dig..Klart att du skall skriva av dig. Har ingen hjälp o ge mer än att det blir bättre.Fast det kan ju ta sin tid. så stå ut…

#14 Försök hitta någon positiv tanke mitt i elendet.
Du hade någon vän att låna pengar av..
Jag vet att det kan kännas oöverstigligt vissa dagar, men det brukar lösa sig till sist och man kommer starkare ut på "andra sidan" besvärligheterna.
Kram till dig!
Zabelle
#14 Ibland kan det vara skönt med "gråtardagar" de behövs också när allting känns hopplöst.
Hoppas du snart känner dig gladare.
Själv har jag varit hos läkaren och jag är sjukskriven månaden ut. Fått starkare värktabletter och nya tabletter mot illamåendet.
Ny magnetröntgen på hjärnan ska göras den 27:e.
/Maria
Bumbleboo…Att inte värken ger sig….O så röntgen…fast det kan ju vara bra..I sig..
Lucy nu har du fått två fina svar här..zabelles är ju så fint…
#14 Ush, va jobbigt det låter. Sänder dig en stor kram och lyckoönskningar om att det blir bättre snart 
Nu har jag tekniskt sett slutat dagen. Duktig som jag är hade jag helt glömt bort att jag hade prov i historia idag
Så när jag fick provet framför mig låste sig hjärnan helt
Aja, jag gjorde mitt bästa i alla fall, och jag hoppas det gick nått sånär okej i alla fall. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Lucy jag vet inte vad jag ska säga men prata av dej du för här stör du ingen.. vi har varit med förr. Det känns mycket bättre om man får prata av sig i stället för att sitta och älta för sig själv.
kaiPon..Håller tummar o tår att du plitade ner många rätt svar..
Goeftermiddag LK
Långa arbetsdagar man har tycker jag. Hinner inte med så mycket nu. Bara dra in och andas ut sen är allt bra igen. Två dagar till sen är jag ledig till helgen
Har jobbat färdig nu ska jag dricka kaffe. Får spara lite på de för ser att det börjar ta slut. Tur man dricker te också.
Ha en skön onsdag
Tack fina, fina människor..

God middag!
#14 Lucy..hoppas också att du snart ska känna dig bättre. Säger som Cristine..bättre att prata av sig än att älta allt själv. Kram på dig!
#18 Önskar innerligt att du ska bli av med värken Humlan. Bra att dom är noga med att kolla dig.
Ha en bra fortsättning på dagen allihopa
#18 Humlan jag önskar jag kunde göra något för dej!
God kväll!
Älsklingen åkte på jobb till Gbg igår, kommer nog hem imorgon eller på fredag.
Kan inte annat att än sakna min mys, känns så tomt & trist i lyan när han är borta.
Men jag kan i alla fall trösta mig med att han säkert får skoj & träffa sina vänner där.
Humöret har växlat idag, fick mensvärk för några timmar sedan och låg och gnydde i soffan med varm vattenflaska. Men nu har värken dunstat, kanske gnyandet och tabletterna hjälpte?
Har varit hos kuratorn idag. Vet inte hur många gånger jag varit där, men många är det. Kuratorn verkar tycka det egentligen är onödigt att jag kommer och hon har antagligen rätt, då jag inte märkt någon förändring psykiskt sedan innan jag träffade henne.
Jag behöver omprogrammera delar av hjärnan på något sätt
men jag har ingen aning hur. 
Men i stort har dagen i alla fall varit bra. Köpte en chokladask när jag gick hem, som jag nu smaskar i mig. Håller även på med hemlisar, nu när jag är själv hemma. 
#5 Haha.. blir sugen att snurra ett kassetband
Härliga bilder i tråden; Tippa Pepsi blommor och svamp
Trist att en del mår dåligt. Hoppas ni mår bättre
# 18 Önskar också jag kunde göra nåt för Dej, Humlan.
Skickar kram, ljus och värme.
Tack alla
Denna dagen har varit ovanligt bra. Är det inte alltid så när man ska till doktorn?
/Maria