Handla via nätet
Funderar lite på detta. Innan handlade jag ibland via nätet kläder sådant. Men inte så ofta numera.
Jag tycket de var svårt att handla kläder. För jag blev ofta så besviken när jag fick hem de. För de såg inte alls ut som i katalogen.
Jag brukar handla på nätet. Smidigt och bekvämt 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Visst är de smidigt tycker jag också. Men tycker de ser inte ut som de gör i katalogen eller på nätet alltid. 
Jag vill se det jag köper och prova. Jag handlar i butik.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag provar inte mina kläder i affären. Ibland hände de som byxor men inte tröjor blusar. De tar jag hem och provar hemma
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Just kläder brukar jag undvika att köpa på nätet. Det skulle vara något väldigt speciellt isåfall. Det jag har köpt är en fin hatt, för jag hittade knappt några hattaffärer i sverige.
Tyg har jag köpt några gånger också. Från riktiga firmor så har jag inte haft problem, men köpte ett från Tradera som tappade färgen i tvätten. Tråkigt.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag provar heller aldrig mer än byxor. Det får bli som det blir
/Maria
Tyg har jag köpt gardiner via nätet, men kläder köper jag inte. Blir så besviken när jag får hem de.
Tycker det är fel ljus i affären därför som jag inte provar de där utan tar hem de istället. Men sen är det också för att jag gillar inte vara i affärer när de är för mycket folk. Jösses då kan tror man är folkskygg
Men de är jag inte
Sist köpte jag linnen och farfarströjor på Ellos och blev positivt överaskad då det var ett kraftigt material och har hållit sig så bra i tvättarna.
/Maria
Jag är så illa tvungen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag avskyr att gå i butiker så jag tycker det är suveränt att handla på nätet så långt det går.
Den enda klädbutik jag gillar är Indiska.
Och så har vi Gudrun Sjödens butik i Göteborg men där brukar vara ganska dyrt. Jag får hem katalogen i alla fall och kan njuta av de vackra bilderna och tygerna.
Annnars gillar jag INTE att gå i klädaffärer och man kan hitta Gudrund Sjödens kläder på Loppis också
/Maria
Jag var på Mobilia en varuhus i malmö efter jobb. Ville ha lite kläder nya kläder. Men jag hittade inget. var samma sort allt. Folk var där. När jag kom hem frågade min vännina om jag redan har varit i stan. Japp sa jag. De förstår inte hon hur jag kan handla så mycket på sådan kort tid. Men de är in ta de jag ska ha sen ut därifrån. 
Jag köper kläder endast på få ställen: H&M, Halens och Ellos/catalog, ingen annan stanns, vill köpa på "rocksidor" men det är så dyrt!
Jag köper kläder endast på få ställen: H&M, Halens och Ellos/catalog, ingen annan stanns, vill köpa på "rocksidor" men det är så dyrt!
#14 Då skulle jag rekommendera New Yorker, där har dom lite rockigare kläder till normala priser.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#15 Ja där brukar jag med kolla men aldrig beställt, men ska göra det längre fram