Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 485 ggr
Cristine
0

Badkar eller Dusch?

Vad föredrar du?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

Både och faktiskt. Haft bara dusch i många år. Trodde jag inte kunde ha ett badkar i mitt lilla badrum. I våras hittade jag ett sittbadkar, som jag är jättenöjd i.

Fridaaaa
0

Dusch tror jag. Men hade gärna haft badkar vintertid :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Jag gillar ligga i badkar men tycker om att bara duscha också

Maria
0

Jag har alltid drömt om en duschcabin och när vi köpte detta huset så fanns en sådan.

Min man älskar däremot att bada så efter ett år så slängde vi ut kabinen och skaffade badkar.

Eftersom han badar 40 minuter varje kväll och njuter så av detta så får jag unna honom ett badkarFlört Jag kan ju faktiskt stå och duscha i badkaret.

Han har satt upp ett handtag på väggen till mig i alla fall.

/Maria

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vi kastade ut badkaret och jag saknar det inte. Så jag säger Dusch!! Däremot ett stort bubbelbadkar, skulle jag vilja ha..och en bastu!  Skrattande

zabelle
0

Vi satte in badkar direkt när vi flyttade in här.
Det är avkopplande med långa varma bad. (gärna med nåt gott att dricka på kanten)

Zabelle   

Maria
0

#6 Eller en katt som halkar iFlört

/Maria

zabelle
0

#7 Det har hänt….Förvånad flera gånger….Tyst
Man tycker de borde lära sig?

Zabelle   

Maria
0

#8 Haha, fast min ena katt Moritz gillar att bada men med Lorentz blir det mer vatten i hela badrummet än i badkaret.Glad

/Maria

WinterPrince
0

Inget måste jag säga. Tycker inte om vatten. Att duscha är ett nödvändigt ont.

Jag älskade att bada i havet när jag var liten. Men i sommar har jag bara badat i poolen en enda gång. Då var det ändå 26 grader i vattnet, men jag fick tvinga mig i. Får näst intill panikattacker och ett tungt tryck över bröstet. Uscha!

[peter54]
0

Jag måste ha både och. Att ta en dusch är en komplicerad affär för mig om man jämför med "normalfungerande" personer.

Jag måste först ta av proteserna, klättra i badkaret, duscha, tvätta av mina proteshylsor, klättra ur badkaret och sätta på proteserna igen. Inget man gör på de berömda 3 minuterna precis, det tar en halvtimme.