Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 475 ggr
[Sisa]
1

Spåtant...eller gubbe ?

Hur är det med Dina mediala kunskaper ?

Kan du spå personen framför dej..i kaffesump, i handen, med hjälp av kort..eller annat ?  Oskyldig

Cristine
0

Njääe, men kanske läsa i auran hur hon är!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mina mediala kunskaper är rätt så bra. Jag går utbildningar och förkovrar mig allt eftersomFlört

Men att läsa av en människa har inget med det mediala att göra. När man läser av någon så går man på intuition. Likadant vid "spådom" i kaffesump osv

stina63
0

Håll på med linjerna som barn eller när jag var yngre spå i handen.

[LucyInTheSky]
0

Använde tepåse till pendel förut.. Men fick för bra svar som också stämde så blev rädd och slutade. Så nu låter jag bli ;)

[Sisa]
0

Tycker det är spännande med "spåtanter", för det är väl mest tanter som spår ? 

Då jag var liten kom ofta en liten tant hem till oss och spådde min mamma..i kaffesump! Men..kan man verkligen se, vad som kommer att hända..i en kopp med kaffesump ?  Obestämd

chik
0

Se i Kaffesump!!!

Vet du Sisa. Tror att det är något som så-nissen sitter o tittar i för att man skall tro att svaren är i koppen…

Men Spå vet svaren utan att behöva titta i koppen.Men då kanske det inte blir så intressant..

""Tänker jag fel nu""

Spå kan jag inte.Men se på Människan kan jag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[walkinbeauti]
0

Kan spå och jobba medialt men brukar inte vilja spå framtid av den anledningen att många lätt låser fast sig vid hur deras framtid ska bli när man själv ska leva sitt liv.Spådom är enbart en vägledning inget som man nitiskt ska följa.

Trodde för några år sedan att jag skulle jobba som medium men har lämnat det bakom mig och lägger fokus på Shamanismen däremot gör jag besök hos dom som har jobbigt med andlig närvaro men kallar mig inte för medium och ger seanser eller privata sittningar.

Kaffesumpen har jag lekt med genom åren och en gammal dam som besökte oss medans hon levde var en fena på kaffesump ,riktigt intressant att höra henne och rackarns vad det stämde in allt hon sa Skrattande

[Sisa]
0

Jag brukar ibland undra..varför är bara vissa människor synska ?  Vad har dom, som inte vi andra har ?  Obestämd

[walkinbeauti]
1

Faktum är Sisa att alla har förmågan och inte bara vissa Flört

Vi föds med detta sen blir vi drillad under livet med diverse skeptiska tankar och ofta stänger vi ner denna kanal omedvetet men för den som vill kan man träna upp det på nytt eftersom det finns naturligt hos oss.

Sen handlar det också mycket om att våga lita på den information vi får till oss men även det är en träningsgrej.Men alla har vi förmågan.

En enkel grej som tex att man kan känna på sig något,eller tänka starkt på en person som sen antingen ringer eller dyker upp där finns detta och genom intutionen så kan vi känna in både levande och dom på andra sidan Glad

[Sisa]
0

# 9  Bra svar, tack!  

Du har rätt i att man ibland kan känna på sej saker som ska hända, det har t om jag gjort. Men känna in dom på den andra sidan..det är jag tveksam om, att jag skulle klara. 

Kanske kan det vara så, att man stretar emot av rädsla, att detta är så främmande, så det skapar en slags rädsla ?

Blir alltid så intresserad då någon svarar på frågor om detta, det är ju inte precis ett vanligt ämne att prata om.   Kyss

Bybo
0

Tänker som så, att det är ett redskap :))