Har du lätt för att gå upp i vikt?
Det är konstigt att jag kunde äta och göra vad jag ville tills jag blev 55 med samma vikt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag vet faktiskt inte. Har de sista 6 åren gått upp och ned 18 kilo men det har med sjukdom att göra.
Har vägt 54 som minst och 72 som mest. Nu väger jag 64.
/Maria
Jag har lätt för att gå upp i vikt, sedan jag slutade skolan och ridningen.
Sedan har jag fått "kärlekshantag" sedan jag blev tillsammans med pojkvännen ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Frida!!Nu skall vi inte skylla på pojkvännen
skoja.
Höll du vikten till 55?? Det var bra gjort..För här går man upp o ner som en jojo.
Var väl efter första barnet som vikten gjorde lite som den ville..Nu när jag är sjuk så går man ju ner. o sen jag slutade med hästarna-Fet väger ju inte lika mycket som en muskel….Så jag skall väga ca 56 o nu väger jag 52..O då äter jag grädde o lite fetare. fast inget godis..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Njae det vill jag inte påstå står kvar mellan 55-58 på sin höjd men förlorade 23 kilo för några år sedan med giftstruman men tog igen mig så nu pendlar det där emellan och då äter jag det mesta,men gnäller gör jag om byxan krymt i tvätten igen 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
# 0 Som Du, Cris!
Förr kunde jag äta allt, utan att gå upp i vikt. Numera kan jag inte äta nåt! 
#3 Haha klart man får 
Det var en som sa till mig att det är ett tecken på att jag är lycklig :)
Kan stämma bra:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har jättesvårt att gå upp i vikt, som tur är så har jag lika svårt att gå ner i vikt. Det är inte jag som bestämmer vad jag ska väga, det är min kropp och som tur är så har den bestämt sig för en vikt som jag trivs med. Har lite ont om muskler just nu så jag ligger lite under min tidigare, mer vältränade, normalvikt men håller mig ändå på 47-49kg oavsett vad jag gör. Gick upp till 52kg en gång när aptiten satte igång igen efter att ha varit totalt frånvarande under några veckor, men det skönk snabbt igen när kroppen vande sig vid att få ordentligt med mat varje dag.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag tillhör dem som har jättelätt för att gå upp i vikt. Jag har varit regält överviktig förut och gått ner 30 kg för 5 - 6 år sedan. Gick upp i vikt då jag pluggade. När jag blev klar tog jag tag i det. Var ej normalviktig innan jag började plugga men nådde min maxvikt då sen fick det vara nog. Höll vikten till för 1 ett år sedan, nu väger jag 5 över de jag vill väga. Det håller jag på att jobba bort nu. Gick upp då det tog slut med exet. Men det är tuffa kilon att få bort.
Kommer jag bara ner de fem så är jag nöjd, då trivs jag och kan ha de kläder jag tycker bäst om. Men fem kilo gör mycket. Vill aldrig mer bli så kraftig och jag brukar titta på det hemska fotot jag har från den tiden då jag vägde som mest. Den är min morot.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Njae. Går inte upp i vikt av ordentlig mat och kan äta ganska stora portioner.
Men jag har omgångar när humöret är i botten och jag äter enbart skräpmat. Då går jag naturligtvis upp.
Så det är helt beroende på vad jag stoppar i mig.
Försöker just nu ta mig ur en snask-period och känner mig väldigt trött och tjurig.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag har svårt att gå upp vikt. Har alltid varit liten och smal.
Nu ligger min vikt rätt konstant på 51-52 kg.
Jag tror att det var först detta eller förra året som jag hamnade över 50-strecket.
Höll vikten konstant hur jag än åt tills jag slutade snusa. Nu har jag gått upp 8 kilo, väger 82….varit singel också i 1,5 år…för lite "gymnastik" kanske?? 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
55 år Cristne. Ja det är runt den åldern då hormonerna börjar jobba emot oss kvinnor. 
#12 Skyll på det……
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
så är det Anders. Inget vi skyller på 
Än har jag lyckats hålla vikten. Har inte haft problem med vikten alls. Kunnat äta vad som helst gott bakelse goa såser. inte gått upp i vikt. Så det ska bli spännande se om det fortsätter nu när man har kommet ner i åldern 48
Från det jag gick i 6:an upp tills jag träffade Rasmus vägde jag runt 60kg och jag åt allt jag ville och rörde mig inte mer än vardagsmotion.
Sen blev jag sjuk. Åt anti-depresiva och började gå upp i vikt. Sen träffade jag Rasmus.. Började äta p-piller och där gick jag även upp i vikt. Det bara tickade snabbt uppåt.. När jag slutade och vägrade äta tabletter så stannande vikten och jag gick inte upp.. Men då vägde jag 89kg.. Mycket till mina 170cm.
Nu väger jag 73kg och hoppas på att bli av med några till. Men är ganska nöjd endå. Man ska ju ha lite kurvor. Motionerar inte mer än vardagsmotion nu heller men äter bra och vikten går ner.
Och jag skyller det på tabletterna. För varför kunde jag äta kakor, godis och allt detta innan utan att gå upp och sen med hormonerna och setralinet då bara växte jag på bredden..
Nej, men jag har inte lätt för att gå ner heller