Kofeinfritt kaffe
Någon som dricker det?
SAN FRANCISCO, June 16 (Reuters Health) - Koffeinfritt kaffe kan öka risken för många kvinnor att utveckla reumatoid artrit, enligt resultat från två studier som presenterades i veckan vid det årliga mötet College of Rheumatology
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag som tänkt att köpa hem det. Då får det vara, har RA i släkten så….. Nu blir det inget av.
Vanligt kaffe ska det va!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#2 Håller med dig!!!! Fick i present en kaffekvarn av en väninna som jag ej provat än. Det ska bli kul att se om det gör skillnad.
Nej urk. Har smakat ett koffeinfritt kaffe, smakade inte alls gott. Dricker sällan kaffe men när jag väl gör det ska det vara bra bryggkaffe:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
sicket knas !!
varför dricka kaffe om man inte vill ha koffeinet ?
det är ju som alcoholfritt öl
fettfritt smör.. !!
kärlek utan kyssar
tål man inte koffein,dricker man bara (lite)inget kaffe
eller bara (lite)inget öl (alcohol)
mat ska vara som kärlek o kyssar:
Äkta vara
fejk/ o tillverkat skadar bara kropp o själ
penke
#5 Jag vet inte om jag håller med dig. Det kan faktiskt vara riktigt gott. När jag en gång i tiden var au- pair i USA, så drack man rätt ofta koffeinfritt kaffe. Speciellt om kvällarna. Familjen jag bodde hos köpte en liten kaffebryggare åt mig där och köpte Gevalia på IKEA så att jag hade. Det var gulligt gjort, men å andra sidan ville de väl att jag skulle bli människa på morgon med. Pulver kaffe är inte gott. När jag åker utomlands brukar jag köpa med Gevalia Milea, det är enda som är ok i pulverform, tycker jag.
Läs den här länken. Det låter ju inte direkt hälsosamt det där koffeinfria kaffet.
Ska jag dricka kaffe, så ska det vara KAFFE :))
Jag drack det ett tag för 15 år sedan men gick över till koffeinkaffe *vanlig härligt kaffe*
Klart det ska vara koffein i kaffet! Mycket! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Jag har provat koffeinfritt kaffe, tanken har inte slagit mej alls.
Allra godast är kokkaffe, som tvåa blir bryggkaffe & sen kommer pulverkaffet…..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
# 11 Så är det, Branneli..kokkaffe smakar bäst! 

Jag har många gånger frågat mej själv varför jag inte köper en kaffekanna & kokar
.
(får se när jag får ett svar från mej)
Det är ju så gott