Följer du modet i glasögon.
Väldigt breda bågar tycker jag är bra på solglasögon men fult på vanliga.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nix följer inget mode alls varken glasögon eller kläder,går i 1800-tals stil med det mesta både inredning,kläder och dessa glasögon beställde jag för en tid sen hos optikern och använder varje dag.Knappast moderna men jag trivs och alltid retar dom nån 
Bilden är från en gammal intuitionsövning därav kuvertet :-))
Eftersom vanliga glasögon är jätte dyrt så är jag glad så länge mina håller.. Så följer modet och byter till nyare bara för att man ska ha det som är inne gör jag inte.
Trivs med mina bågar, hoppas de håller ett par år till och att synen inte försämras. =)
#1 Åh! Underbart juh, kan du inte visa bilder på kläder och inredning? Det hade varit jätte kul att se!
Nej väljer den bågar jag tycker är snygga annars får det vara :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag gillar inte glasögon Och tycker inte jag hittar snygga som jag vill ha. Men kan inte ha linser så jag har inget val där mer än att ha min fula glasögon
Precis som med kläder så väljer jag det jag tycker är snyggt och som passar enligt mig. Älskar bågarna jag har nu som är svarta och kantiga. Passar inte alls bra i rundare former och jag gillar att dom syns ordentligt utan att behöva vara överdrivet stora. Förut tyckte jag att jag passade bättre utan glasögon men jag har ändrat mig sen jag skaffade mina nuvarande.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
# 5 Dom är snygga
tittade på en sån båge men dom hade för små storlekar just då, men dom är läcker.Gillar dom gammaldags bågarna skarpt 
/Maria
Jag försöker köpa bågar som håller i flera år. Är alldeles för dyrt att köpa nya hela tiden! Har bruna rektangulära nu, och hade det på förra paret också. Passar mig bäst.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vill inte heller ha glasögon..men känner att nu är det snart dags! Helst vill jag ha ett par som inte syns! 
#0 Nej, men man tvingas in i det genom att nyare glasögon ser ut på ett visst sätt.
"Karmar" Cristine? Det har man i dörröppningar 
Det som håller glasen kallas "bågar" och de delar av bågarna som håller glasögonen på plats kallas "skalmar".

Jag har ett par glasögon utan kant runt glaset. Dom har jag haft i snart 4år och är väldigt nöjd. Däremot märker jag nu när jag är mer i stallet att dom inte är direkt lämpade för sånna miljöer. Skulle behöva ett par mindre ömtåliga.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#12 - Cristine kanske har dörrkarmar på näsan…!

(Linser o läsglasögon här f ö… Jag hoppas på storvinst så jag kan justera ögonen med laseroperationer…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#12 Och 14 är inte fullärd i Svenska ännu
*fniss*
Åtgärdat.
Båge trodde jag är motorcykel.
#15 En båge kan vara mycket, från en kisstråle till en motorcykel 

#14 Jag vill med göra sån laseroperation men så mycket pengar har jag itne ;/
Bryr mig inte om mode. Får väl se om det finns några glas med passande glasögon när det blir totalstopp med de jag har nu. Men det lär dröja, de är ju så grymt dyra.
Tills dess så finns det billiga varianter utspridda här i huset när man ska läsa nåt! De är lite behändigare än de progressiva "finglasögonen"
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag kollade synen för två år sedan, men jag såg visst hyfsat bra för de ville inte sälja glas till mig. Jag är glad att jag slipper glasögon, men å andra sidan tycker jag glasögon är snyggt och tänk jag kanske skulle se mer vuxen och intelligent ut 
Jag har haft glasögon sedan jag gick i 4an, tycker fortfarande att jag inte passar i glasögon haha vill ha linser men blir dyrt i längden så har glasögon :)
Min sambo säger att jag passar bättre i glasögon än utan :D
Har tidigare haft läsglasögon, men har numera kontaktlins i ena ögat. Det är såååå skönt att slippa leta efter glasögonen hela tiden.
Zabelle
Jag bytte glasögon för två år sedan, då köpte jag ett par Ewfa Attling bågar som jag tittat på ett tag. De kostade en slant men de är super och jag har inte tröttnat på dem. Enkla snygga diskreta, känns inte ens som de är på eller knappt syns. De lär nog hänga med ett tag. Använder mindre linser nu tack vore dem.