Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 770 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, fredag 16

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken härlig dag det är där ute! Solen skiner och värmen är ok!! Jag önskar er alla en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Aggeelin och alla andra som tittar in!

Fin bild agge

Solen gjorde ett tappert försök att bryta sig igenom molnskiktet här för en stund sedan, men det gick nog inte så bra!

Ha en bra dag allesammans!Glad

[peter54]
0

God Morgon Glad

… men är det inte den 16e idag?

Här är fint soligt väder, men kallt i luften. Barnen var på scouterna igår kväll och paddlade kanot. Blöta om fötterna blev de förstås, men bättre det än hur det blev förra året de paddlade. Då hoppade de i vattnet, det var i april och vattnet höll 10 grader.

Tur är att våra barn sällan blir sjuka. Min systers pojkar blir sjuka ofta och när de var här i helgen blev de sjuka efteråt, feber och hosta. De bor i stan, vi bor på landet, det är den springande punkten tror jag.

Glad

Fridaaaa
0

God morgon och go fredag!

Fortfarande lika förkyld, blir anfådd för minsta lilla. Stackars Lilla, blir inga promenader för hennes del idag, bara trädgården Obestämd Men inte mycket att göra.

Idag blir det fredagsmys Skrattande Ska se doobidoo på tv om det är några bra annars får vi se vad det blir Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

#2 Jo, du har rätt. Visst är det den 16! Jag har ingen kalender hemma så jag försökte räkna ut vilket datum det är Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

WinterPrince
0

God morgon!

Vaknade med panik i morse. Har tillfälligt ingen väckarklocka och när jag vaknade idag så var det så ljust ute. Slängde mig runt och tittade på väggklockan och fick den till fem över halv ett. GAAH!

Upp och göra sig i ordning. När jag sen letade reda på ett passande par strumpor tittade jag ut genom fönstret. Ljuset stämde inte för att vara mitt på dagen. Öppnade datorn och pustade ut, klockan var bara 7.05.

7.15 stämplade jag sen in på jobbet.

Idag är jag piggare än på länge, kanske den snabba morgonen, men också pga att himmelen är klarblå! En fin höstdag, hoppas den håller sig så blir det nog en liten tur med hästen i eftermiddag.

Anders 50
0

Gomorron!

Idag ska det bli finväder spås det, det ser lovande ut tycker jag, bifogar bildbevis  Glad

Ha det bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

signemo
0

Gomorron. Vad vackert Anders. Det är nått speciellt med en solig höstdag

Var rädda om varandra

Fridaaaa
0

Så här ser det ut nu på morgonen hos oss :) En del av trädgården :)

signemo
0

Visst är det en härlig dag. NU skall jag strax ta en tur till Ge-Kås. Sen handla lite mat . Sen hem och öppna och släppa in höstluften i huset.

Okej kanske tar en kopp kaffe dessimellan Skrattande

Var rädda om varandra

flisan708
0

Hej och god morgon på Er!!!

Solen skiner!!!! Kaffet är klart!!! Känns som en bra morgon!!!! Idag väntar ett spinning pass vid strax innan lunch sen blir det vin och pysselkväll med en väninna. Det ska bli kul. Ska hinna med att städa klart också. Igår la jag ut lite annonser på blocket, hoppas jag får grejerna sålt. Väntar med spänning!!!!

Önskar Er alla en härlig dag!!!

Kram

Cristine
0

God morgon!

Det är som förbytt här..

efter att ha skrivit ett långt inlägg och jag valt foto så trycker jag på visa bild direkt i inlägget och upp poppar iFokus egen sida. Av allt det jag skrev..inget. Grrrr

Solen är framme och lyser med all sin styrka, det tar man tacksamt emot.

Jag vill att alla har en härlig fredag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Fina bilder idag!  Och fina höstvädret verkar ha piggat upp många här, hoppas Frida piggnar till också!

Här hoppas jag att det torkar upp så det går att klippa gräset i eftermiddag, och nu ska jag hänga ut en omgång tvätt, borde torka fint ute idag!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

#12 Tack, får vi hoppas ^^

Maria
0

Fina bilder allesammansGlad

Solen lyser i Göteborg denna vackra fredag.

/Maria

[Sisa]
0

Godkväll!

Här har varit strålande väder idag!  Man kan inte få annat än glada höstkänslor. Hoppas det fortsätter så ett tag till!  Något jag inte vill ha någon fortsättning på, är denna förkylning. Har varit förkyld i fem veckor snart..och det tar på alla krafter.

Jag hoppas Ni mår bra och att Ni får en bra fredagkväll!

[MargaretaA]
0

God kväll

Idag har det varit kanonväder och vi har ägnat dagen åt att rensa bort allt ogräs mellan stenarna i gången upp till entrén. Nu ser det faktiskt ut som att någon bryr sig - så snyggt har det inte varit på hela sommarenTungan ute

Ha en mysig fredag alla! Skrattande

stina63
0

Gokvälls LK

Idag har jag efter jobb hållt på med köket. Har tagit bort allt de gamla som var påklistade på gamla kakeln. Nu har jag tvättat av kakeln. Får se om jag ska ha de kvar- Eftersom där finns ett par stycken lösa.

Ha en skön mysig fredagskväll

Kyss

fotokrafs
0

God kväll!

Vilka härliga bilder i tråden.

Var på landet igår och förrgår, överraskade morsan med besök. Hon mådde inte så bra i tisdags men mår iaf lite bättre och bättre för var dag nu.

Idag har vi bytt bil. Jag är lite ledsen för jag gillade den gamla, men den nya kommer jag nog snart att gilla minst lika mycket. Så imorgon blir det nog en längre bilutflykt Skrattande