I kameran idag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Härliga bilder; agge! Kommer det fler ? 
Jätte fin bilder Agge. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Agge vilka härliga bilder..tacj för att jag fick se..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vilka underbara fina bilder. Så söta dom är
Älskade katter kastrerar man! de 100 000 hemlösa katter som finns i Svergie idag behöver hem.. Så kastrera, kastrera, kastrera! Vi behöver inte fler hemlösa.
Ja visst är det tråkigt med de som inte bryr sig om att kastrera!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Blir ju lite knepigt att få kattungar om alla är kastrerade. 

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ingen huskatt ska vara okastrerad. Vi behöver inga fler kattungar.. Alla dessa hemlösa och utslängda.. =(
Borde vara stränga lagar på kastrering och avgifter och prövning på dem som vill föda upp katt.
Blir så ledsen och upprörd över hur folk tänker på katter.. Inte värda ett skit i vissas ögon. =(
#17 Håller med i mycket. Har själv tagit hand om en utslängd julklappskatt.
Men visst behövs kattungar, man ska väl inte tvingas till att leta ny katt på ett katthem?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tvingas leta katt på katthem?! Om folk tog ansvar och kastrerade och id-märkte sina katter hade inte katthem behövts.. Katthem är till för utslängda katter som människor slängt ut.. =(
Och att köpa en katt på blocket för en 10kr? Jag blir så arg att jag skulle kunna explodera. En katt ska vid köp vara vaccinerad och idmärkt och kosta minst 500kr helst flera tusenlappar.. Det är ingen slit och släng sak som man kan få till skänks och sen göra vad man vill med.
#19 ja, en katt ska kosta och gärna kosta mycket. Ändå läste jag om en raskatt som hittats intejpad i en plastkasse, katten levde. Det måste finnas en hel hög djur av sorten människor som är felaktiga!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#20 usch, människan är absolut det hemskaste djuret.. =(
Angående katter så tänker jag såhär. Om huskatter, precis som det (ofta) är med raskatter, så paras kattan endast om det finns presumtiva köpare (som betalar ordentligt för kattungen). Alla katter som inte ska användas tilll avel kastreras. På så sättblir det ingen överproduktion av katter.
Ingen "övertalas" att skaffa katt, av barn, vänner, bekantas bekanta. Och ingen skaffar mer katter än vad de verkligen vill ha.
Men det är väl en utopi, för katten, till skillnad från hunden, räknas av många i samhället som en slit och slängvara. Konstigt 
Vilka härliga och fina bilder som jag kan titta på om och om igen 
Katterna ska ha bättre status så det så 
#23 Tack för det!! Jag har tömt den andra kameran också.. kanske kommer några av de bilderna imorgon. Jag tycker om att fotografera!
Agge…visst är det kul att fota? 
Håller också med om fina bilder. Så nyfödda kattungar är det sällan man får se
/Maria
#26 Det är sällan jag sett så nyfödda kattungar - men den här gången var jag in på natten och såg dem när de var precis nya 
#27 Så spännande.
/Maria