Bra Livskvalitét
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
är något vi upplever att vi har..eller inte har.
Skulle Du vilja ha en bättre Livskvalitet..om priset var att korta ner Ditt liv ? 
Nej tror inte det:) tror man kan leva länge med bra livskvalité bara man vill :) Gäller att prioritera rätt saker osv
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag säger JA.
Tänker på sjukdom och liknande.
Hellre då ett kortare liv med innehåll än ett långt lidande.
/Maria
Jag är helnöjd som jag har det nu, det som skulle kunna bli bättre är väl värken. Men jag har alltid haft en känsla av att jag inte kommer att bli gammal och jag vet inte om jag vill korta ner livet mer bara för att få det lite bättre än jag redan har.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Näe, fy, inte vill jag korta ner min livstid inte. Jag förlänger den gärna om jag får må och leva som jag gör idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag svarar också JA! Hellre lite kortare liv, än att hamna i en säng på ett äldreboende. Det är min största fasa! 
Behövs tre saker för att inte hamna där Sisa… stark vilja, possitivitet och barnslighet

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 6 Tänkte på om jag blir sjuk..och inte kan ta hand om mej själv. 
Annars har jag nog alla förutsättningar, för att inte hamna där! 
Beror på hur mycket livet ska kortas ner och om bättre Livskvalitet även innebär ett snabbt smärtfritt slut när det är dags.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!