Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 542 ggr
[LucyInTheSky]
0

God morgon 24/8 Onsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn!

Tidigt vaken idag med.. Behöver ju egentligen inte gå upp så här tidigt då jag inte har något jobb att gå till men men, vaknar jag på "riktigt" är det väldigt svårt att somna om igen.

I dag ska jag med mor min och handla. Alltid trevligare att ha lite sällskap än att åka själv och handla mat.

Annars har jag nog inget alls planerat för idag. Hoppas på att arbetsförmedlningen hör av sig.. Vill ha svar på lite penga-relaterade frågor då jag inte fått ett öre nu på tre månader.

Hoppas ni alla har en bra dag!

Skickar med en bild på Melvin i trappan som för övrigt är katternas nya favorit ställe! =)

chik
0

Lucy o ni andra.-God dagens.

Tycker det är bra att du är uppe tidigt på morgonen…

Jag är med uppe fastän jag skulle kunna ligga hela dagen..

Grå väder här.Men det kan kanske komma lite sol, för i horisonten så ser det lite ljust ut..

Ja ni får ha det så bra.Där ute…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

God Morgon Glad

Solen från igår tycks hänga i idag också, men de har lovat sämre väder idag, så det hinner väl ändra sig.

Jag ska som vanligt iväg till dialys och barnen håller på med förberdelserna för att åka skolbussen som kommer vid 07.45.

chik
0

Putt!!! o så stänger jag ner. skall glida till vårdcentralen o lämna lite prover..

Fin dag till er..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon allesammans på LK

Dimman ligger tät idag. Man ser knappt tio meter framför sig.

Undrar vad dagen djuder på för väder när dimman lättar. Spännande är det!Glad

Vad söta katter ni bjuder på idag.

Ha det så bra ni bara kan på affären, dialysen, vårdcentralen och alla andra ställen ni ska till idag!

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det dimmigt och lite slemmigt ute. Korna går härutanför och betar vått gräs. Igår fick jag hjälp att lösa dataproblem på jobbet så nu kan jag konstruera det jag ska. Skönt!!!! Då blir jag färdig med det jag ska idag Glad.

Ha en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godmorgon

Kylig morgon, kan nog ändå bli lite sol uppåt dagen.

En bra dag önskar jag er allihop!

Zabelle   

Maria
0

Godmorgon alla.

Här har regnat en del på morgonen men nu är det uppehåll. Får se vad denna dagen bär med sig för väderGlad

/Maria

Fridaaaa
0

God morgon!

Såg djurtransporten köra förbi nyss, skulle nog hämta får hos svärmor och styvsvärfar:) Har börjat vänja mig vid tanken på att sötnosarna åker iväg :(

Ska ev in till Ronneby idag med pojkvännen eller om han åker iväg själv vi får väl se. Är kyligt idag, var varmt och skönt igår. Så sitter i mina illgröna morgontofflor och dricker svartvinbärste :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#8 Vilken söt bildKyss

/Maria

Fridaaaa
0

#9 Tack Kyss

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

God morgon!!

Igår var det sommarväder och jätteskönt hela dagen. Idag är det grått och trist, tänk så det varierar. Men det var härligt igår. Nu har jag fyra nätter framför mig på jobbet.

Önskar alla en trevlig dag!!!! Nu väntar morgonkaffet.

Anders 50
0

Godmorgon!

Vilka fina bilder det var här idag! Glad

Lägger väl in en jag också som jag tog igår när jag var ute på upptäcktsfärd. Skulle kolla om det fanns ett bra ställe att ta sig över utloppet från gölen på när det blir älgjakt.

Utloppet är längst bort, lite til lvänster om mitten så det blev en tung promenad i mossarna. Verkar som orken börjar återvända!

Här har det kommit några enstaka regndroppar nu på morgonen….skulle blivit riktigt oväder med början i går eftermiddag enligt lokalradions väderspåman, men som vanligt så stämmer aldrig prognoserna numera….

Ha det bra idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

God morgon

jag var uppe tidigt och har redan fått både frukostäggen, kaffekoppen och påtåren. Vädret är grått men det måste bli bättre i dag för tvätten är inte alls torr än.

Senare i dag ska jag köra sonen till sjukhuset för några tester - det finns roligare saker att slå ihjäl en onsdag med - men måste man så måste man.

Ha en bra dag alla vad ni än har på tapeten Glad

[Sisa]
0

Godmorgon!

Härliga bilder Ni bjuder på!  Kyss

Morgonpigg..brukar jag också vara, men numera är jag morgontrött! Kanske för att jag börjat jobba nattetid istället för dagtid. Kroppen ställer om sej..Fyra nätter, Flisan..det skulle jag aldrig klara. Jag har problem att ta mej igenom tre!

Men nu är jag ledig och tänker ta dagen tillvara. Här skiner solen och det är + 18 grader.  Cool

Fin dag till Er alla!  Kyss

Cristine
0

Hallå så här mitt på dagen, staplar in för se hur ni har det för att sedan släpa mej ut i trädgården.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

# 15  Vilken fin bild, Cristine..får mej att tänka på sommaren!  Cool

Toyan
0

God middag!

Vilka fina bilder ni bjuder på, tackGlad

Vackert väder har vi nu men i morse var det tjock dimma.

Ha en fortsatt fin dag allihopa!

stina63
0

Goeftermiddag vänner

Underbara bilder ni har lagt in här.
Idag har det varit väldigt kvavt,. Så har jag fått halsbränna. Det är början av ny förskylning igen. Men jag har prepererat mig med både de ena och det andra, Så får hoppas det går tillbaka igen.

Här är en bild på sommaren. En ros som heter Stockholm  som jag har fotograferat  från min trädgård

Ha en skön onsdag vännerKyss

fotokrafs
0

God kväll! Fina bilder!
Jag tror laddar upp en bild jag också..

Verkar som vädret har varit rätt okej idag,
men vi har varit inne hela dagen idag. 
Har myst i soffan och kollat film. 
Och så har det visst blivit en hel del framför datorn Skäms

[Sisa]
0

# 19 Vilken underbar bild !   Kyss