Godmorgon fredag 19 aug
Godmorgon! Skojar ni? Är jag först? Konsigt!
Här skiner solen och det är kyligt. I rapporten står det att det ska bli regn. Jag hoppas inte, vi får besök ikväll och vill kunna sitta ute i skjulet. Nu är det dags att fara till jobbet och få en massa gjort!
Ha en fin dag!
Saken på bilden kallas "hjärtat slår"
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon 
Jag har just fått iväg barnen med skolbussen och snart ska jag själv åka iväg för att få veckans sista dialys. Sedan kommer ett jobbigt långuppehåll, söndagarna är plågsamma.
Här är fint väder med sol som värmer så att dimslöjorna lättar 
agge!!God dagens o det önskar jag er alla.
Vilket fint hjärta….Har jag aldrig sett..Man ser o får lära sig nya saker varje dag.Tackar jag för.
Ja här har vi klass 1 varning i regn..O vårt internet svajar. För står inte att det skall vara så känsligt..När det är dåligt väder så passar det ju utmärkt o sitta här….
Ja Fin dag på er där ute.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Peter!!!
Du är fantastiske.Hoppas din dag går fort o det inte blir så jobbigt på söndag..

God morgon!
Ingen vanlig sak det där..var finns den aggeelin
Solsken har vi här och 12,5 grader.
#1 Instämmer med chik Peter.
Önskar er alla en fin dag
Godmorgon.
Det har börjat regna i Göteborg.
#0 Ovanlig "skulptur" med ett fiffigt namn
#1 Hoppas också att din söndag blir OK
#2 Chic, du får klä dig i regnställ och stövlar
#4 Hoppas solen håller i sig.
/Maria
Toyan bombleboo..Fin dag till er…..
Lite segt i dag..
Tråkigt när man inte kommer sig för att få ändan ur o börjat greja.
Får la sparka igång mig…"Tror jag.
#7 Haha, han ser verkligen uttråkad ut
/Maria
God morgon.
Här är det grått och trist! Riktigt höst-väder.
Lite tråkigt men tja, man får göra det bästa av det 
Fredag idag, vilket innebär fredagsmys med bra film, chips, dipp och läsk 
Ha en underbar fredag på er!
Bilden är på en av min mammas alla fåglar, han heter Sebastian precis som min pojkvän hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Anders..Vilken mysig pisse..han har tråkigt.
Frida..Vilken fin fågel..O om pojkvännen har samma namn så är han säkert lika mysig o fin..Trevligt mys i kväll.
#10 tack, han är ganska tam med (mamma har ju alla sina fåglar i en stor voljär) men han kan komma och sätta sig på axeln ibland :) Tack, ska vi ha :)
#11 Är det en Nymfparakit?
/Maria
#12 Ja det är det 
Låter ju bra Frida..Men är inte pippin väldigt tjatig??
Kan inget om fåglar.Men vet en bekant som hade en stor papegoja, o vad den var tjötig.inte tyst en minut o la sig i hela tiden..Men ett bra sällskap, kan jag tänka mig..
#14 Mammas kan inte prata men vissa av dem kan busvissla, och några av dem kan lite av jyskreklamen (en fågel mamma fick av en bekant), stora papegojor har i regel lättare att lära sig att prata än mindre papegojor, men dem kan lära sig prata om man har 1-2 st inomhus :)
Men mamma har alla sina ute, plus ett par andra sorter: kakariki, undulater, zebrafinkar och prinsessparakit, så det är jättefint att titta på utifrån:)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon!
Vilken fin sak, agge..undrar också vart den finns. Tycker också Du är fantastisk, Peter och jag hoppas Din söndag blir bra.
Här regnar det inte..solen strålar på himlen och det ser riktigt skönt ut. Får väl masa mej ut snart och känna efter.
En lugn helg blir det här. Mycket jobb och mycket sova. Det är vad man gör, då man jobbar natt.
Trevlig Helg ! 
God förmiddag!
Har städat ..därför är jag sen här
Det som tar 1 timme att göra i normalt tillstånd tar över 3 timmar med kryckor.
Det är underbart sommarväder idag väldigt varmt redan och inte ett moln på himmlen.
Jättefint Agge!
Fy så tråkigt Peter att du ska behöva må dåligt på söndagarna, känner verkligen med dej.
#15 Frida kan du inte sätta in ett foto på din mammas voljär?
Ha en givande fredag!
#7 Gillar stilen på dina djur Anders när de vilar.
Vem är de de har som förebild tro?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#17 Har tyvärr ingen bild på den på denna datorn, men kan ordna det när jag ska ner till mamma nästa gång 
Här är en video på badande kakarikis :)
Den gillade att bada, det syntes
#19 Ja kakarikis älskar att bada:)
God förmiddag på Er alla!!!!
Solen skiner, vilket är härligt!!!! Tänk idag börjar jag jobba igen efter 5 veckors semester. Haft det bra under veckorna och jag känner mig mig utvilad. Hjärnan har fått koppla av och inte behövt vara så jätteaktiv. Börjar med tre nätter, sen ledig två nätter och sen tre nätter igen. Lika bra för då kommer man in i allt. Man har lite ågren inför första passet och de första timmarna är värst. Vågar inte hoppas på en lugn natt för då blir det något helt annat. Men det är samtidigt charmen med mitt jobb på en akut vård avdelning. Man vet aldrig vad som händer, aldrig vad för patienter man har från pass till pass, aldrig hur de reagerar på saker. Inget är förutsett och man måste vara allert i hjärnan och tänka på flera olika möjliga lösningar om någon blir dålig. Det är något som jag tycker om med mitt jobb, man måste alltid vara på G. Så även om det nu känns lite drygt att gå dit och göra första passet så vet jag att det är något jag tycker om. Kanske ska det bli rentav skönt att börja jobba igen. Men varför är första passet efter semestern så tungt?
Oj det blev en lång utläggning. Hoppas ni har överseende om det.
Önskar Er alla en härlig dag!!! Kram på Er!!!!
# 21 Jag känner som Du, även om jag nu kommit igång efter semestern. Att börja med det gamla, vanliga igen efter en lång ledighet känns alltid lika jobbigt. Men då man väl kommer dit..och om man trivs på jobbet, känns det också bra. Att åter få se sina arbetskamrater är väl nästan det bästa! 
Hej hopp hallå!
Fortfarande ganska skakis, trotts att det var ett par timmar sen jag kom hem.
'Började' ju skolan idag, fast det var mer som ett möte för att sätta upp ett schema för mig och så fick man skriva på en massa papper. Som tur är så är man myndig, så jag behöver i alla fall inte springa fram och tillbaka med en massa papper, och det är ju alltid nåt.
Fick en liten snabb rundvandring också, så nu vet jag på ett ungefär vart jag ska på måndag haha.
Ser fram emot första lektionen på måndag, faktiskt. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Gokvälls istugan
Jösses ser att jag har inte skrivet här inne ännu. Men bättre sent än aldrig som man säger
Ha en underbar skön fredag
God kväll
Sitter på torpet igen sedan en vecka och ikväll hade vi tänkt att grilla - men vädret har en annan åsikt så risken är stor att entrecoten får stekas på spisen. Sak samma - huvudsaken att man har trevligt 
Ha en fin fredagskväll alla! 
Go kväll
Nu drar jag iväg på kräftkalas. Ha en rolig, givande, lugn eller om ni så vill helvild afton. Bara ni kommer upp i morgon!

Natti natti vänner, Nu ska jag lägga mig. En ny dag i morgon också,