Dina album
Brukar du ta fram dem då och då och titta på gamla bilder.Nu när jag sitter här med kryckor och knappt kan gå så brukar jag titta på mina flamencofoton. Tänk att man har varit så vig och snabb i ben och fötter att man har kunnat dansat sådant.
Här med svartfärgat hår och i min favoritklänning med rött liv och vit kjol!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Men Christine…vilka underbara och annorlunda minnen du har
Vilket fantastiskt foto
Min son har förresten en kompis som dansar Flamenco.
/Maria
Har han? Är han svensk?
En till favorit
Det är en "hon" och hon är svenska.
Vilken klänning Christine…ett riktigt konstverk.
/Maria
Så roligt humlan!
Vad roligt du delar med dig Christine. Berätta gärna mer om ditt liv i spanien, blir nyfiken. Hur hamnade du där? Berätta. Sen vilken underbar klänning. Wow!!!!
Jag tycker det är roligt titta på bilder från förr. Man ser plötsligt så ung man såg ut på fotot. .
Men så härlgit foto på dej i klänningen cristine. Tänk att kunna dansa flaminco hade varit skoj.
Tjusig klänning
Jag gör det ibland och det brukar ta en stund då jag har många kort. WOW, vilken klänning Cristine 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tittar gärna och ofta i mina album..vilka minnen!
och vilken fin klänning, Cristine! 
Det där med att titta i fotoalbum är lite av en kuggfråga för mig. För jag har akannat och lagt in alla foton i datorn och håller på att ordna dom där. Annars så brukar jag sällan titta i album om det inte är nåt speciellt jag ska ha tag i.
Håller med de andra underbar klänning.
Till o från, det där med o börja titta på foton. När jag gör det så går tiden så fort Bakåt..Kan inte förstå att tiden har gått så fort framåt. för jag kommer i håg när korten har tagits o miner sig till baka.Mysigt.
Cristine!!Du har ju haft ett så härligt liv..Samtidigt som då när du var där, så var det nog inte så lätt alla gånger…Som i slutet med livet som insats..Men nu är det fint o sitta o tänka till baka o njuta av kläder o rörlighet..När man nästan inte kan komma upp på trottoaren utan o sträcka sig..
Lena.P är jag i verkliga livet.