Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 626 ggr
[Sisa]
0

Godmorgon 17 augusti

Nyss hemkommen efter nattjobb och på väg ner i sängen..önskar jag

Er alla en fin dag!  Cool

chik
0

Sisa..Natti o sov så gott.

God dagens alla..Ja då var det Onsdag.mitt i veckan. Fin dag önskar jag er..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon på er!

Ha en riktigt bra dag!Glad

aggeelin
0

Godnatt Sisa, jag vet hur  det känns att komma hem från nattjobb.

Godmorgon till er andra! Här skiner solen och jag hoppas på en fin dag idag. Jag ska även idag sitta på något som kallas planeringsdag eller upptaktsdag. Idag sitter vi i ett hus ca 500 meter från jobbet och vi blir serverade lunch där. Det innebär att lunchpromenaden blir kort, runt huset kanske, dvs, kortare än igår.

Vi har tre stora skator som går i trädgården och katterna har mycket att göra nu på morgonen med att kolla upp dem.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God Morgon Glad

Fint väder idag. Igår inleddes bockjakten och jag hörde två skott från olika håll i närområdet. Själv jagar jag inte rådjur längre eftersom ingen i familjen gillar att äta rådjur.

Idag börjar barnen skolan igen och de var uppspelta över det båda två. De får nya lärare och dottern får en magister för första gången.

Toyan
0

God morgon allihopa!!

Ny dag nya upplevelser, kanske inte så fantastiska, märkliga eller ovanliga, men det är din dag och dina upplevelser och dom är unika och kommer aldrig igen.

Ha en jättefin dag alla härliga LK:areKyss

Maria
0

Godmorgon från Göteborg.

Vädret ser lite ostadigt ut men det är 15 grader i alla fall.Glad och jag tror inte att det har regnat inatt.

/Maria

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go morron!

#5 Så fint skrivet! De raderna tar jag med mig idag SkrattandeKyss

För mig är det "fredag idag" jag är långledig fram till måndag. Ska åka och hälsa på AnnL och lille Silver i morgon och ser verkligen fram emot det Skrattande

Hoppas ni får en fin dag allihop

Zabelle   

Anders 50
0

Godmorgon!

Här har det regnat ordentligt nu på morgonen, men just nu så är det uppehåll, men mer regn väntas.

Idag tas dagen som den kommer!  Glad

Må väl!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

signemo
0

Har just regnat, nu lite uppehåll. Funderar på om det blir äppelkaka eller promenad, eller nått helt annat idag.Glad. Har  ledig dag  idag Har inget planerat. Så dan för bli som den blir.

Ha det så bra

Var rädda om varandra

chik
0

Hej!! Alla.

ja jakt, Nu är det den perioden…..Alla bokar får stanna hemma.Skrattande

Toyan vad fina ord.Tack..

Zebelle..ha nu en mysig dag……Gråter o Tänk på att ni skall komma till mig..O ni andra är välkomna med……

Ja fin dag.

Nu glider jag in i städträsket..skall vala snabel draken…jag kallar detta för motionspass..

Så här

ser jag inte UT.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

HahahahaSkrattande

Jag blir alltid så glad över dina galna bilder chicKyss

/Maria

[LucyInTheSky]
0

Hej på er!

Ska snart fixa fram lite frukost och gå ut på trappan och äta den.. Underbart att kunna göra det! =)

I dag står inte mycket på schemat, ska hålla mig hemma då frysboxen vi beställt bör komma i dag.

Ha en fantastisk dag! Hughs!

AnnL
0

Godmorgon!

Funderar på om jag vågar tvätta eller inte. Vädret ser lite ostadigt ut.

Ska städa o göra ordning rabatter idag.

# 5 Fina ord Toyan. Ska ta med mig dom idag.

Ha en fin dag.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Hjälpte syrran att flytta igår, så var inte inne här alls igår, hade inte tid då det tog hela dagen och ändå hann vi inte klart med allt så pappa fick sova kvar hos henne :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Goeftermiddag

Nu är jag hemkommen från jobb och fika med en vän.

Nu läser jag på nätet att vår kronprinsessa är gravid ska ha sitt barn till våren. Skrattande

Hehe Chik så ser jag ut också när jag  städar hehe. svetten lackar av en,,. rena motionpasset

Ha en skön kväll

flisan708
0

God kväll på Er!!!!

Idag har jag suttit och hållit på med min stationära dator, bryter ihop på den så nu får den följa med brorsan till en kompis för genomgång. Kan då inte göra mer än allt jag gjort. Kanske är det någon klok själ som begriper sig på den eller så är den helt slut efter 5 år. Så glad att jag skaffade en laptop förra vecka veckan för jag hade detta totala haveri på känn.

I morgon ska jag göra allt jag inte gjort idag så det blir en tidig kväll för mig. Hoppas inte ni haft en så dryg dag som jag. Tur att man inte vet om morgondagen. Men är glad för laptopen och den externa hårdisken så att inte allt gått förstört.

Hoppas ni alla haft en bättre dag än dag!!!!

Stor kram till Er alla!!!!!

aggeelin
0

Vi har varit och sett på stand up, Henrik Shyffert, var det som pratade. Det var lite varierande kvalité men helt ok. Det som är roligt med att gå ut sådär är känslan av att vara en tillsammans med många andra - och - ikväll var det verligen många där. Och konstigt nog var det mycket varmt och skönt ute. Kul kväll med mycket skratt, nyttigt Foten i munnen

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go kväll alla!

Jag ser att för första gången har jag inte varit inne under dagen, får börja skärpa mej!

Det verkar som ni till slut fått bättre väder söderut, här har vi njutit av två fantastiska dagar..varmt varmtGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.