God Dagens 11/8.
God dagens på sig.
Ja då var det bara en dag kvar till Fredag..
Önskar er en dag som blir så bra som det bara går.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Var det någon som såg månen i går kvälll??
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Chik och alla andra som kikar in under dagen.
Vilken fin månbild Chik! Jaa, jag såg också månen. Den var otroligt vacker i gårkväll! Gul/orange med molnslöjor omkring sig.
Ha det gott idag!
Godmorgon! Här skiner solen, ute är det kyligt. Nu är snart på väg till min första arbetsdag efter semestern.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Igår var månen fin och på lördag är den riktigt full. Och det lär den säkert inte vara ensam om i dessa kräfttider! 
Idag finns inget särskilt på agendan, blir nog fullt upp ändå!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#3 Brukar vara segt första dagen, bara till att bita samman 
12 grader och regn. Dax att ta fram höstjackan????
Zabelle
Lite ruggit här i Göteborg och månen missade jag igår….
Godmorgon på er alla.
/Maria
God morgon!
Lite kyligt men det blir snart varmare om solen får vara kvar.
Efter att ha fikat känner jag mej som en ny människa, tänk vad lite kaffe kan göra. Blommorna i trädgården behöver vattnas, det torkar fort upp, och jag skulle behöva mer höstblommor, just nu har jag underbara liljor som doftar lång väg Önskar er en härlig torsdag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon
önskar alla en fin torsdag 
God mitt på dan 
Här är soligt och fint idag efter två dygns hällregn. Hög, klar luft och lite småkyligt, men det passar mig som handsken.
Jag har slitit med tigersågen för att fälla ur en ordentligt kvistig bit ur en av reglarna till sågbocken.
De övriga tre klarade jag med fogsvans, stämjärn och handyxa, men denna är rent för jäkligt kvistfylld, så det krävs ett sågsnitt på varje cm för att det inte ska spricka iväg.
God sen eftermiddag. Inte gjort nåt i vanlig ordning. Här har solen lyst hela dan vilket är skönt efter några dagar med regn.
Hoppas alla får en fortsatt skön kväll.
Go'kväll, sitter här och beundrar månen, det är ssååå vackert!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det har jag glömt får kika ut. Ha en fin kväll o sov så gott
Var rädda om varandra
Nä här regnar de hela tiden så ingen måne har jag sett.
Sov gott sigmeno
I kväll kan man se kraftiga stjärnfall
Hos mig är himlen så gott som klar så jag har bra möjligheter, men det är inte riktigt mörkt ännu. Får gå ut och kika om någon timme.
Här regnar det just nu, så det blir inte nån chans till att se stjärnfallet!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nu sitter jag på torpet och beundrar fullmånen. Hemma kan jag inte se den för det är en massa hus i vägen. Synd bara att min kamera är så dålig. Men det ser precis ut som på Cristines bild i #12 - bara mycket mörkare himmel här 
God sen kväll 
Nu är jag slut efter dagens jobb. jag kommer att få böta med svår axelsmärta imorgon efter all sågning idag, det kan jag känna redan nu.
Men jag får ta smärtis innan jag åker till dialysen imorgon så ordnar det sig nog. Jag blev i alla fall klar med min "one-and-only" sågbock idag, tillverkad av grovt virke som blev över när vi byggde ut huset för 5 år sen.
Var ut och kikade för nån timme sen för att kika på min måne, men den syntes inte så mycket. Var bara lite vitt ljus bland träden.
Men jag såg ett stjärnfall.
Peter
Hörde på radion att det skall vara stjärnfall…tror jag inte jag har set någon gång..
Bara hoppas att man kommer i håg o se ut lite då o då.