God Morgon 7 Augusti
ANNIA vår egna lilla nattuggla God Morgon på sig. Ja alla ni andra goa människobarn här inne önskar jag en fin o bra dag.
Här i min del av landet så regnar det. Här lagt o sitta inne o se o höra på smattret av regn på ruta o tak..
Ja trevlig söndag på er där ute.
Önskar Lena er …

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon alla.
Det smattrar av regnet på taket i uterummet så vi kanppt hör vad vi säger när vi pratar
Snacka om hällregn i omgångar.
/Maria
God morron
Steg upp redan runt 10 över 8. Kunde inte sova mer. Ändå lade jag mig sent i natt och vaknade 1 gång pga åska. Dock älskar jag åska!:) Så himla mygigt! Love it!:D
Skulle röjt med röjsågen idag, men så blir det inte för regnet öser ner. Jaja.
Ha en bra söndag!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon
Fina bilder ni bjuder på!
Jag hoppas slippa regn för jag ska ha gäster på surströmming och hoppas på att vi ska kunna sitta ute.
Ha en skön Söndag!
God morgon från ett regnigt djupa södern.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon,
Tog sov morgon i dag eftersom vi var på kräftskiva sent i går kväll. Gott, gott var det =)
I dag blir det lite mer målning och kanske en runda till stan och handla in lite smått och gott till huset. Är ganska trött och mör i kroppen men vi jobbar på, satsar på att vara inne nästa helg.
Sen är det lägenheten som ska målas och städas.. Tar aldrig slut ;)
Godmorgon. Här är det regn och kallt! Tycker inte om. När vi kom hem i lördags fanns en prognos som sa att det skulle bli varmt till och med nästa söndag. Den tyckte jag om. Annars måste jag säga att det har varit en bra sommar och jag tror att vi var borta när det var lite dåligt här i sverige, så visst är jag nöjd. Men jag som älskar att bada kan gärna tänka mig mer fint väder.
Igår var jag till Lesjöfors och hälsade på moster och på hemvägen badade jag i en liten skogssjö. Det var härligt.
Nu ska jag försöka hitta på något nyttigt att göra, t ex frysa in röda vinbär.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God middag!
Tack för fina bilder
Här regnar det och är 15 grader, ska snart ut på en promenad.
Ha en fin dag allihopa oavsett väder!
God eftermiddag, ja nu är jag här igen, hoppas ni har haft det skönt utan mig!
Ja nu är festen över..den blev väldigt bra, det var så många som hjälpte till, men det kändes lite kymigt att sitta och titta på hur de andra arbetade.Fint väder fick vi också!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gokvälls
Har nyss kommet hem har varit hos mina föräldrar och hjälpt dom att möblera om i deras tv rum.
Skönt cristine att du fick hjälp på festen, De ska man ha hjälp inte slita själva. Annars så känner man inte att man fyller år alls.
Ha en skön kväll
God sen kväll 
Så fick vi äntligen lite regn till slut. Inte en droppe har vi fått under de senaste veckorna, så här har delar av gräsmattan sett ut som i centrala Kalahariöknen.
Men, idag vid lunch började det droppa här också och sen strilade det i fem - sex timmar.
Det är underligt hur det kan vara så lokalt. Igår var vi till Östervåla, 7 km norrut, och handlade lite. Där regnade det så att det blev en decimeter vatten på gatan på en gång och det dånade i biltaket så att vi fick skrika för att höra varandra, men hemma hade det inte kommit en droppe.
Så v ar det här också för ett par veckor sedan Peter, översvämning i Sundsvall och här solsken.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.