Hur många klockor
Har du hemma hos dej? Jag själv tycker det räcker med mobilen och väckerklockan. Men de tycker inte min farsa
Han älskar klockor och går ofta på loppis och handlar och fixar till dom. Får han inte sålt dom så åker en del hem till mej.
Nu har jag en regel. I min stuga får han gärna sätta hur många klockor som helst, Men inte en ända i min lägenhet,
Lite frid från tickande måste man ha
Så hur många har ni?
Jag har räknat dom som finns här istugan och de är de är 8 stycken i min lilla stuga på 30 kvm. Men då är mobilen inträknad
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En klocka i varje rum..ungefär! 
Kan bli väldigt många sisa beroende på hur många rum man har hemma
två mobiler, en klocka på väggen, en väckarklocka och datorn då.. Våra klockor här hemma
#2 Sju! 
Numera finns ju klockor inbyggda i allt..TV:n, micron, spisen, videon, datorn osv..Svårt att hålla räkningen, men enkelt att passa tiden! 
Vi har också en klocka i varje rum, väggklocka då. Det blir totalt 7 väggklockor, alla elektriska utom en, kökspendylen som jag köpt på auktion dras upp med nyckel ungefär en gång per vecka.
Alla inbyggda apparatklockor har jag inte räknat. 
Jag har 3 klockor i min etta. En i köket (som har stått still sen i höstas), en i vardagsrummet som går att se från köket och sängen och en väckarklocka brevid sängen. Sen har jag även datorn (som står under en väggklocka) och mobilen. Hade inte haft något emot att ha en klocka ute i hallen också. Trivs med tickandet och vill kunna se en klocka oavsett var i lägenheten jag är.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag har en klocka i varje rum, men ej på WC.
Jag har också klockor lite varstans. Både digitala klockor och vanliga. Har sett att tiden står även på de två termometrar vi har.
Jag har en klocka på toa också. Min man brukar ta långa bad varje dag efter jobbet och då har han lite koll på hur länge han legat i plurret.
Armbandsur har jag inget på mig längre utan mobilen får bli min klocka.
/Maria
Jag har inte räknat med min mobil eller datorn, Då är det fler än 8 klockor
Här använder vi mobilen som klocka och som väckarklocka. Vi har en väggklocka i köket. Vi har en fin klocka i keramik, den har "hamnat" i vårt "skjul" som vi sitter i ute på sommaren.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
3st mobiler Väckarklocka,en gammal i storarummet.
O klocka på väggen i köket o klockradion även den i köket.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Min man har en klocka i förrådet/verkstan också och det kan behövas då han har en tendens att glömma tiden när han grejar
/Maria
2 Klockor en i köket och väckarklockan en gammal hederlig sak man vrider upp och skräller något hemskt när den ringer.Mobilens klocka använder jag inte,telefon är mestadels avstängd här.
Sen finns ett antal antika klockor som inte är igång utan som prydnad.
# 12 Likadant här! 
/Maria