Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: mat-och-dryck-livets-goda
Läst 491 ggr
Cristine
0

Glass glass...

i stora lass.Idag vanlig GB glass i bytta, 3 smaker..jag tycker den är god.

Äter du mycket glass under sommarmånaderna?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gillar glass..men bara vissa sorter! Kyss

[Jemte]
0

Ja alldeless för mycket, älskar ju glass.

chik
0

Perioder som jag glöfsar i mig glass.

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Jag älskar glass mumsigt,,,

Namiko
0

Jag är inte mycket för glass. Tror att det har blivit 3 strutar i sommar, alla tre under värmeböljan. Det känns som att jag är rätt nöjd med det ett bra tag framöver. Tar hellre ett glas isvatten om jag vill svalka mig.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

penke
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag har "alltid" Klings hemma,helst vanilj,den går att komplitera med valfria bär från trädgård,frys eller hemkokt..mylta tex. Tungan ute

jag har oxå Sveriges enda *riktiga* glass en kvart bort
 gjord på grädde,ägg,frukt och kyla (inga nuffror och E´n)
 ….det är …GOD *ah*
…………..nästan..lika god som att kyssas
 vilket leder mig in på chik o hennes bild
 det går ju att äta glass utan varesig pinne eller strut….. Oskyldig

penke

chik
0

Penke!!Du har tur som har sådan glass..Inga E-nummer. Bara det..

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

Älskar glass, GB`s nogger är himmelskt god, även päron splitt.

[LucyInTheSky]
0

Äter inte så ofta glass då jag undviker socker. Försökte göra egen men den blev inge vidare.. Om jag slår till på glass brukar det bli Ben & Jerrys =)

[peter54]
0

Jag tycker att glass kan vara gott ibland, men jag äter det inte så ofta. Jag har faktiskt ätit en glass idag (igår redan). Glassbilen var här och vi köpte lite för att barnen vill ha ibland. Jag tog en glassbåt, rätt okej.

Mina favoritglassar är begravda sedan mååånga år. Det var puckstång vanilj och puckstång jordgubb med margarinpapperet.

GB hade köpt in en gammal margarinförpackare för 60 grams margarinpaket att köra glassen i och de använde samma typ av folierat papper som på margarinpaketen.

Jag har aldrig smakat så god glass nån mer gång efter att de försvann. För ett par år sen kom puckstång igen, men med ett nytt format och framförallt en helt annan och mindre god glass. Jag köpte den en enda gång, men jag blev besviken.

Glad