Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 415 ggr
Karmatarerskanise
0

Nöjd med din sommar?

Är du nöjd med din sommar hittills?
Har du gjort något kul, eller ska du kanske göra?

stina63
0

Ja jag är nöjd med min sommar semester, Hade rätt tidigt och fick lite sol,

Fridaaaa
0

Ganska nöjd. Dock hade jag velat bli mer brun, men inte lätt när solen knappt är framme.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

Jag är jättenöjd med min sommar, jag har fått som jag ville - att vara hemma hela min lediga tid.

Sol är väl trevligt, man blir glad av solsken, men jag vistas aldrig i solen några längre stunder, så mulet är egentligen bättre för min del.

Jag fick ju hudcancer förra våren trots att jag aldrig solat i hela mitt liv, så det har väl gjort mig ändå mer obenägen att vistas i solen, men det är inget problem för mig, för jag blir snabbt illamående i hettan och föredrar 17-18 grader.

Jag har fått ganska mycket av de saker jag planerat för sommaren gjort och det är jag nöjd med. Nu är det ju ett par månader med bra jobbväder utomhus kvar, så jag räknar med att hinna med bra mycket till.

Glad

Cristine
0

Jag är ganska nöjd men det kunde varit bättre, att gå med kryckor hela sommaren är inget som ger en glädjefnatt precis. Särskilt när det finns så mycket att göra i en trädgård som dessutom ligger vid en väg, då måste den hållas prydlig så det är bara att slänga sig på marken när ogräset ska bort, ocxh hänga efter klipparen så gott det går.

Jag är envis som attan, ger mig aldrig

Nu har jag turen att ha en arbetssam dotter som tog hand om klippningen för denna gång..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

Är nöjd med sommaren. Har njutit av min nya lägenhet o samvaron med vänner och den fina naturen jag har här runt omkring.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Maria
0

Det känns som min man och min sommar precis har börjat eftersom detta är hans första semesterveckaFlört

För egen del önskar jag att jag hade mått bättre men det kommer fler somrar.

Så planeringen här hemma får bli från dag till dag.

/Maria

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sisådär..skulle vilja resa lite mera! Men ibland gör omständigheter att man inte får som man vill!  Mycket är ju kvar av sommaren, så lite till hinner man allt med!

Med vädret är jag nöjd!  Cool

chik
0

Sommaren!! den har jag missat…Som några här. har-är sjuk så jag har inte gjort eller orkat något.

o planera går inte utan det får bli som det blir..

O jag hoppas att det kommer en sommar till…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#8  Visst kommer det en sommar till, Chik! Cool

fotokrafs
0

Sommaren hittills har bland annat innefattat trevligt folk,
vacker natur, bra väder och en hel del film; jag är nöjd.

Jag och älsklingen har 3 veckor semester kvar i augusti så förhoppningsvis blir det massor skoj till. Inget bestämt än, men jag åker gärna ner till skåne-Kullaberg igen för en längre upptäcksfärd.