God Dagens 12/7..
ja god dagens på er…vad tiden går fort..i dag var det lite kyligt när man kom upp, lite höst väder…
Solen skiner här nu o det ser ut som vädret skall bli soligt.
Fint får ni ha där ni nu är alla.
Önskar Lena här borta…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Morrn morrn, ja tiden löper hastigt, snart är sommaren förbi.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon!
Så är det nog..morgnar och kvällar är fuktiga och lite kyliga. Men ännu är det sommar och fina dagar..gäller att ta allt tillvara.
Så ta tillvara dagen mina vänner! 
God dagens Draken. roligt o se o höra dig…
Sisa.Fin dag till dig.
# 3 Detsamma! 
Tack sisa.
God morgon!
Dagarna bara far iväg. Upptäckte att jag inte varit inne sedan i fredags.
Det går i ett.
Här är det lite moln men varmt o gott.
Igår var jag och plockade 5L kantareller.
Idag ska jag åka på Hästveda marknad.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God förmiddag på Er!!!
Ser ut att kunna bli bra väder här med. Idag ska jag iväg och få bryn och fransar färgade och fixade. Nu har jag tre nätter kvar på jobbet till semester, gud vad jag längtar. Ska bli skönt med ett break nu och det behövs.
#6 Gud vad mycket kantareller, blir avis. Vad är hästveda markad?
Önskar Er alla en trevlig dag!!!!
# 7 En stor marknd där det finns massor med marknads stånd där dom säljer allt mellan himmel o jord.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#8 Låter kul!!! 
Godmorgon
Solen skiner underbart. Idag har jag trädgårsdgöra här hemma. Ogräsen väntar inte.
AnnL Hästveda var längesen jag var hos. Som barn hyrde vi en sommarstuga två år i rad. Var så härligt där.
Ha en skön dag
Go morron
I dag är det marknad här på byn. En ganska stor. Jag ska iväg och köpa de årliga munkarna - sedan går jag hem igen 
Ha en riktigt bra dag alla!
Godförmiddag. Vi har tillbringat natten hos goda vänner i fritidshust utanför Skinnskatteberg. Sen åkte vi småvägar till Fellingsbro och vi har aldrig sett så SMÅ småvägar. Nu är katterna glada för att vi är hemma igen.
Solen skiner och temperaturen har tagit sig över 20 grader. Meterologisk höst är det först när dygnets medeltemperatur ligger under 10 grader - ofta intfräffar det i mitten på september. Kalendariskt börjar hösten den 1 sept - dvs, att det är mycket sommar kvar, ta nu inte ut något i förskott, njut så länge det går!!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God middag på er.
Såhär ser min dag ut: Duscha, handla, sätta kalopsen på kokning, stan, kaffe, hem och göra klart kalopsen, äta, ut med hunden och sen soffläge.Hoppas ni får en lika bra dag som jag tänker ha.
Oj, klockan var nästan 12 när jag gick upp idag.
Har egentligen mycket att göra idag, skall städa och fixa med kvitton.
Jag minns inte när vi städade sist
, så det är på tiden.
Dessutom kommer svärmor och hälsar på om någon dag.
Blir nog en bra dag. Ha det gôtt!
God eftermiddag 
Här är växlande molnigt och soligt, ganska behaglig temperatur runt 20-21 grader.
Jag har hållt på med att röja runt mitt blivande skjutdäck, massor av tistlar och brännässlor.
Jag råkade stöta till askbusken med räfsskaftet och åkte på fem-sex stick direkt, på ögonlocket, på kinden och på örat. Uppenbarligen bor det getingar eller bin i den lilla mesholken i busken.
Jag är inte så känslig för sånt som tur är, men det gör oooont som bara den.
Hittade ett enormt maskrosblad där, över en halvmeter långt. 
God dag.
Eller ja, det är väll en dag, god vet jag inte.. Känner mig lite nere efter att ha fått nyheter om att Bertil, harungen min syster tog hand om, dog igår. 
Utöver det har man hamnat tillbaka i det vanliga sovmänstret, var uppe till nio på morgonen igår och gick och la mig vid sju-halv åtta idag 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God eftermiddag, sent inne idag.
Först två gäster, sedan åska,sedan ännu en gäst ..åska.. ny gäst och åska . Vi har blivit lovade åska flera ggr men den har aldrig kommit…kanske därför den kom tillbaka .
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
AnnL Kantareller!!!Gott.
O Marknad..Tur vecka verkar du ha….
Vad är Anders då?????
Någon som vet???
God kväll 
Inte var det slut med insektsattackerna efter getingarna/bina. Hela den lilla kullen jag jobbar på för att montera mitt skjutdäck, är full av såna små röda ettermyror och naturligtvis blev jag biten av dem.
Det gör otroligt ont med tanke på vilken pytteliten varelse som åstadkommer smärtan. Jag fick naturligtvis myrbett på riktigt jobbiga ställen också - de kröp in i byxorna och bet mig på insidorna av benen, aj aj aj.
Jag såg en liten skogsödla på virkeshögen, men hann inte in efter kameran. Kul ändå att se en ibland, så att jag vet att de finns här ändå.

Ja du!!Pissmyran är en stor myra i en pytte kropp..aj vad den kan bitas..
Ödlor är ju så söta o snabba..