Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 545 ggr
ANNIA
0

God Morgon 10 Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Svänger in en vända innan jag ska stänga ner datorn. Önskar alla som börjat leta sig till kudden en god natt.

Önskar sen alla LK:are en god morgon. Såg på vädret för ett tag sen dom pratade om både regn och åska imorgon. Vad är det man säger. Människan spår men gud rår, så får väl se vad det blir.

Hoppas alla får en skön söndag.

stina63
0

Godmorgon alla LK

Härlig morgon. Känns så skönt. Solen är framme. Trodde jag inte för igår kvväll så var det så mörkt så mörkt. Tänkte nu kommer ovädret med regn och rusk. Men solen skiner idag. Det är så skönt.

Sista kvvällen jag jobbar  för denna helg. Sen ledig två dagar.

Får det vara lite smultron? Det är  gott till filenKyss

Ha en skön söndag

Cristine
0

God morgon!

Det är sällan det blivit det väder de lovat så åskan har vi inte sett till ännu.

Strålande sol är det här och  gårdagen var fantastisk..vilken värme. Vi satt ute med fördrink till kl 22.00 och njöt innan  den trevliga och goda middagen vi var bjudna på.

Det blir minnen man bevarar och tänker på när den dystra vintern kommer.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God morgon på er allihopaGlad

#1 Smaken och doften av smultron är verkligen sommar tycker jagGlad

Har du egna plantor kanske stina?

Här har det mulnat på, kanska det blir regn,  behövs faktiskt nu.

Önskar er alla en skön söndag!!

stina63
0

Jag har massor med smultron. Dom växer som  ogräs i rabatterna och jag får rensa så dom inte tar över helt YoyanSkrattande

chik
0

ANNIA o ni alla God dag på er.-Fin dag önskar jag er..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon, säger jag med. Kan den vara annat än god, då solen strålar från en klarblå himmel och temperaturen visar + 26 grader! Cool

Smultron..mmm..smakar sommar! Cool

Ha en skön söndag alla vänner! Kyss

Fridaaaa
0

God dag. Är trött och seg idag, sover dåligt på sommaren då det är ljust för länge och ljust för tidigt, då somnar jag sent och vaknar tidigt…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ANNIA
0

God eftermidddag. Ja idag hade människan rätt. Har åskat här för några timmar sen och regna. är nu växlande molnighet så får väl se om det blir mer eller inte.

Smultron har jag på gården (i gruset) där de växer hej vilt. Har även på andra ställen på tomten. Så blir att jag plockar några då och då när jag är ut efter posten.

[GunillaF]
0

Jag har missat den här tråden idag.

Därför blir det bara God natt!Glad

aggeelin
0

Godnatt! Jag kom hem från stugan i skogen för några timmar sen. Efter det har den bärbara datorn fått en knäpp så därför kommer jag sent in här.

Jag har haft några härliga dagar tillsammans med sonen och barnbarnen. Idag regn så det var dags att åka hem.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet