sticka och virka..
Sitter här och svär lite över mina virkade mormorsrutor.. Försöker lära mig hantera garn på något vis då jag ska jobba med mamma och hennes garnbutik nu i sommar och jag har ingen koll alls på någonting.. Och det känns inge bra att sitta i kassan och inte kunna något så nu ska jag lära mig virka =)
Förstår inte hur man kan se på tv och virka samtidigt, här krävs 100% koncentration för att få garnet dit jag vill.. Men ganske roligt är det när jag inte klantar till det ;)
Om ni vill skulle vi bli jätte tacksamma för lite respons på hemsidan.. Vi har pysslat med den nu ett par dar och nu äntligen är den ute men vi är lite hemma blinda.. Även om ni inte är ett dugg intresserade av garn så kan ni ju i allafall kolla hemsidan och se vad ni tycker.. Är den lätt använd? Har vi glömt något viktigt?
Allt är inte klart än men synpunkter är jätte välkomna!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
..(stickat)virkat lär bli ganska trendigt i höst/vinter
på möbler o liknande enl. vissa med fingret i vinden (?)
jag har stickat några gånger,men jag brukar klara av att behärska mig
från det.. :- )
hemsan.lagom minimalistisk kanske
men,finns ni IRL,skriv ut besöksadress
så blir ni mindre anonyma
annars är det bara en bild på en misse (Mimmi?)
penke
Lucy en sak jag reagera på. Gäller garnerna. Finns tex 3 st sofia. Grön och gul finns inget som skiljer dom åt när man läser om dom.
Men tror att som kund vore bra om det stod nåt som skiljer dom åt. Så om det vid sofia grön faktistk står sofia grön.
Vet ju inte hur ni har uppbyggt, men antar att ni ser vilken man klickat på. Och bra om man som kund ser i varukorgen faktiskt vilken färg man beställt innan man godkänner. Vet inte om ni skickar nån orderbekräftelse via mail för den är ju i så fall bra att kunna jämföra med vad man får hem.
Hoppas du förstod hur jag menade.
Förstår mej inte på ett dugg men gillar sidan och med de råd ni fått blir den säkert toppen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.