Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 923 ggr
ANNIA
0

God Morgon 14 Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska strax stänga burken men önskar alla LK:are en god morgon först. Här har dom sagt att det ska bli regn imorgon, får väl se om prognosen stämmer.

Och får se om jag kan få energi/inspiration att göra nåt vettigt istället för att mest sitta vid datorn. Fast vad är chansen att jag gör nåt vettigt, hittar nog nåt annat "ovettigt" att göra i alla fall.

Hoppas alla får en bra Tisdag.

Anders 50
0

Godmorgon!

Värst vad tomt här är fast klockan är mycket. Mitt bredband försvann i går kväll så jag har hållt på och trixat med det nu på morgonen.

Det har regnat mycket inatt men nu börjar solen titta fram.

Har glömt namnet på blommorna på bilden, någon som kan?

Ha en bra dag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon på er!

Solen skiner på oss här uppe i norr igen.

Det känns bra eftersom det är skolavslutning i kyrkan idag. Dit ska jag mitt på dagen och i kväll fyller min äldste son 38 så då fortsätter kalasandet!

Ha en bra dag alla!

[peter54]
0

God Morgon Glad

Här är grått och regnigt, men som sagt, det är välbehövligt med tanke på att många bönder pratar om missväxt pga torka.

Jag ska åka till protesmakarna nu och få lite ordning på mina fötter som krånglar så att jag får ont och sen ska jag åka vidare till kommunkontoret och hämta mitt nya P-tillstånd.

Det blir en nätt tur på 10 mil ungefär. Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på, men det fixar nog barnen åt mig Flört

#1 Jag har ett par "stånd" med såna blommor också, men jag vet inte vad de heter. Det måste vara en gammal sorts trädgårdsväxt, för de tenderar att växa på ställen som inte omfattas av trädgårdsskötseln annars.

Glad

aggeelin
0

Godmorgon. Här är det mulet och det ser ut att bli så under dagen. Klematisen blommar ute på gården och den är fantastisk. Jag ska försöka lägga in en bild senare. Nu är det dags att fara iväg till jobbet, ikväll är det dags för årets stora personalfest på jobbet.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

ANNIA.. Ha inga krav. Tag en dag i sänder….

Anders..Med min dåliga syn så ser det ut som sådana blommor som jag med har. Är inte det ett fint ogräs???

Gunilla bara fäst. o skolavslutning i Kyrka tycker jag är så fint…

Ja god dagens alla. Här har jag varit ett tag på sajten, O nu har jag kommit till god Morgon tråden.

Önskar er alla en härlig dag där ute.

Här i vår lilla del av landet har vi skolavslutning-Studentavslutning För sonen som har gått ut skolan 18år o nu skall ut i jobb som han har fått. så allt frid o fröjd..Men här har städats o lagats mat…"Ja inte jag. Jag har bara dirigerat-jag skall ju vilaSkämsMen nu verkar det vara klar o sonen kommer ut vid 14tiden från skolan o då blir det åka bil o god mat o fest..ja. ja….

Regnet hänger över oss. Men det kan även vara sol. Hoppas på sol. så vi kan vara ute..""Men finns det hjärterum så finns det stjärtrum""

Så fin dag till er där ute…

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Godmorgon

#3 Hoppas du får ordning på fötterna!

#5 Önskar att ni får sol på sonens stora dag! Jobb redan fixat, det är ju toppen!

Här tutas det hela dagarna, många gymnasium i Malmö och de slutar på olika dagar. Fullt med ungdomar som sjunger och är glada.

Ha en fin dag allihop!

Zabelle   

Fridaaaa
0

God morgon!

Mycket hela veckan nu. Idag t.ex ska jag till mina föräldrar och stanna till fredag (kommer ha tillgång till internet) och ev på fågelmöte (låter roligt, vet hihi).
Så är full rulle, sedan jobba 2 dagar denna veckan (kul när det blir något).

Ha en bra tisdag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zvintos
0

God morgon!

Här är det mulet vilket faktiskt är skönt.
Har varit så in i jäsingens varmt de senaste dagarna.
Kom precis in efter en snabb kissrunda med vovven, som nu lagt sig för att somna om.
En riktig latmask under sommaren.
Själv ska jag försöka få något vettigt gjort under dagen och hoppas att jag får något roligt med posten igen.

[LucyInTheSky]
0

Hej på er,

grått och regningt på ön idag. Men det gör inget passa mitt humör..

Har inget alls planerat i dag och jag vet inte vad jag ska pyssla med för att inte bli galen..

AnnL
0

God middag!

Här lyser solen efter att det regnat en det av förmiddagen.

Men jag har städat så det har inte gjort något. Ska snart ut i skogen med Silver sen åka o handla.

Ha en bra dag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

ANNIA
0

God eftermiddag. Sov lite längre idag så inte varit vaken så länge. Här regnar det just nu.

Anders nu ska jag inte säga säkert, jag har liknande blomma (inte kikat så tydligt på själva blommorna på mina), men mina står inte upprätt utan är marktäckande och växer likt ogräs. Men när jag tänker på det så är nog stjälkarna ganska långa så troligen bara att dom inte orkar hålla sig uppe. Men är det samma som jag har så tror jag dom heter silverarv eller nåt sånt.

Anders 50
0

#11  Njae..tror inte vi har samma jag, du och Lena.  Mina är en sorts lökväxt, tog hem ståndet från ett gammalt ödetorp för många år sedan. Blommorna slår ut i dagsljus och går ihop när det blir mörkt eller riktigt mulet. Och de sprider sig inte.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

ANNIA
0

Anders då är det nog inte samma som min. För tror inte min är lökväxt.

Men varför inte lägga in bilden på trädgård.ifokus och tala om det du skrivet här om hur den är och att det är en lökväxt.

Toyan
0

God middag!

Här regnar det nu men har varit soligt och rätt blåsigt.

#6  Jag är ingen blomkännare precis, bra tipsfrån ANNIA Anders.

LinaK
0

God kväll på er!

Hoppas ni haft en bra dag.

Min har varit bra faktiskt. Har bakat muffins, men när jag skulle hälla i mjölken så fanns där ingen mjölk att ta till Tungan ute Fick bli vatten och det gick rätt bra det också.

Så vi åkte upp till svärföräldrarna och fikade lite.

Annars har vi gått med hundarna en promenad i skogen. Sambon är nu ute med hundarna och sin pappa och går vid ett naturreservat. Dom tränar inför en fjällvandring som sker vecka 27.

Nu blir det bara slötid i soffan.

Sov gott sen allihopa!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se