*God dagens 27/5
ja då var det Fredag hela dagen.
O jag är i Datorn igen.
O jag önskar er alla en trevlig dag…
Lena.P är jag i verkliga livet.
God Morgon Chik och alla ni andra.Äntligen Fredag men regnet står som spön i backen.Ha en skön Fredag och en trevlig helg därute i vårt avlånga land 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Chik, walkinbeauti och alla andra.
Regn och kallt. Bara 7 grader. Jag fryser och är för snål för att slå igång elvärmen! jag gör upp brasor i kaminen om kvällarna istället.
Ha en trevlig dag alla!
Godmorgon alla.
Roligt att se dig igen chic
. Hoppas du mår bra
/Maria
Godmorgon! Här är det regnigt och dystert. Igår var vi och firade en kollega som fyller femtio. Det var trevligt och tur att det var uppehållsväder.
Nu är det dags för jobbet.l
Jag säger som Bumbleboo, hoppas att du mår bra chik! Och till er andra, ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Så var det lite uppehållsväder här, men det ska komma regn i eftermiddag igen så det gäller att göra det man ska ute mellan skurarna.
Ha en bra fredag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God morgon till er alla!
Kul att se dig chik, säger som dom andra, hoppas du mår bra
Regngrått och 10 grader, hoppas det blir uppehåll senare.
Ledig dag och ska tvätta och städa.
Önskar er en fin fredag!
God morgon.
Ingen skola och jag är vaken innan ett!
Ska gå ut och gå snart, då jag vill ha nånting att äta plus att jag ändå måste posta ansökan till folkhögskolan. Och jag vill handla lite smått och gott att äta 
Nervös, då biljetterna till Gackt släpps idag och min kompis ska köpa min.
Det lät som att det regnade förut, men jag har inte kollat ut än så jag kan inte säga mycket om vädret utöver att det verkar molnigt och blåsigt ute. Men aja det märker jag ju när jag går ut.
Ha en bra dag alla!
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Hej på er!
Är riktigt nervös idag.. Sista officiella skoldagen. Har lite små trådar kvar att lösa dock men min lärare är kvar till midsommar på skolan så jag har tid. Men känns ändå lite små jobbigt. På måndag är det att traska till arbetsförmedlngen. usch och fy.
Men ska försöka njuta av helgen ändå. Det blåser stormvindar utanför fönstret, men solen skiner så det blir nog en promenad senare. Ska försöka få upp min pojkvän ur sängen nu så han får i sig frukost/lunch.. Han jobbade kväll i går då brukar det vara svårt att få liv i honom på morgonen.
Go middag alla…äntligen fredag…
God kväller i stugorna. Kom upp väldigt sent idag. Här har det varit växlande väder (den tid jag varit vaken) bland annat kom det en regnskur alldeles nyss.
Igår fick jag täta igen springor på trappen för har nog ett getingbo under taket nånstans och getingarna kryper ut via trapptaket. Och då jag har stängt igen fönstren med myggnät så stannar dom ju kvar på trappen, gillar jag inte, så täta där jag såg att dom ev kan komma in på trappen. Får se om det dyker upp fler på trappen så får jag täta på fler ställen.
Säger som de andra. Skönt att se dig igen Lena/chik hoppas du mår bra.
Och hoppas alla får en fortsatt skön fredag.
Fick nog ett av de bästa gesterna att folk, som inte känner mig privat, litar på mig idag.
Okej, så vi bor inte så långt ifrån en pizzeria. Och idag kännde vi inte för att laga mat, så jag skulle dit och köpa mat. Jag kommer dit och ska betala med kort men får då höra att terminalen krånglade. Jag hade inga kontanter med mig, men hade det hemma, så jag tänkte gå hem, hämta kontanter att betala med och då hämta maten (som redan var klar då jag skulle betala). Då säger killen 'Ta maten med dig, jag känner igen dig'.
Det vill säga att han litade nog mycket på mig att ge mig maten innan jag betalat för den.
Det garanterat gjorde min dag, det kan jag lova.
Och självklart så gick jag hem med maten, tog pengar och gick genast tillbaka för att betala för mig.
#12 Härligt 
#13 Jag vet!
Nu har jag i och för sig varit där ganska ofta, så det var ju inte första gången jag var där, men i alla fall. Att veta att han litade på mig såpass mycket att han gav mig maten innan jag betalat var bara helt enkelt underbart.
Visst är det härligt med tillit, detsamma hände mej och äldste sonen, vi var till Tomatodlingen i byn och medans sonen sprang runt och ropade hallå plockade jag till mej flera sorters sallader örter några påsar tomater och morötter och till slut så såg jag en burk bland salladerna där det stod stoppa pengarna här. Lite längre ut i tynderö finns ett ställe med rökt fisk..det är samma metod där, har aldrig sett mannen i fråga. Fiskaren är svensk, tomatodlarna thailändare.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
KaiPon..Sådant behöver man..
Eller som ni hade Cristine…Då kan man känna lite att det finns hopp för mänskligheten.
Jag Tackar…O bra mår jag…
Tänkte bara önska er alla en fin kväll…..Där ute i Etern…
Lena.P är jag i verkliga livet.
#14 Jag tror också att det var bra som du gjorde, att du visade att du tänkte hämta pengar - och då medförde det att du kunde betala sen. Istället för att du själv antog att det var ok att betala sen (för att du handlar där så ofta), det hade nog varit mindre bra… Jag tror att det alltid är bra att visa den goda viljan
#17 Jo visserligen, men han kunde ha struntat i att ge mig maten innan jag betalat. Nog för att jag bor i en ganska liten stad, men i alla fall.