Tur i oturen.
Jag läser ofta att folk klagar på väntetider på sjukhus och andra instanser för dittan och dattan så jag blev mäkta förvånad då jag var på röntgen i tisdags och redan fått remiss skickad till sjukhuset för operation i båda höftleder, då går det undan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det är bara att gratulera. Inte för operation men att du kommer att bli bättre.
Det värsta med media är att vi får ju bara höra det negativa. Sjukvården fungerar i stort väldigt bra men visst kan mycket göras bättre och det är bra att negativa saker kommer fram men det får folk att tro att det är mer illa än det är…tror jag.
/Maria
Jo det kan nog hända att det är så Bumbleboo, men jag är glad att jag har en läkare som är snabb i vändningarna, för jag fick också ett brev i går om proverna jag tog i måndags och medicineringen.

Men oj!! Det var snabbt Cristine, bra för dig att få bli av med värken och få svar så fort
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättebra..då slipper du gå omkring och vänta! 
Jag vill få det gjort så fort som möjligt.
Härligt Cristine!
Snart dansar du igen!
Va bra att du kom in så snabbt! Men de tar bara en höft först.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag Grattar dig Cristine….
Sen sjukvården!!! Det beror på vem man kommer till o vederbörande som sänder i väg o tar i mot remissen.
O så tycker Jag inte det skall vara. Utan arbetet skall löpa…
jag har ju varit med om den långa varianten. o då hade jag ljumske bråck.Hade jag inte varit hos min Gyn som var privat o hade kontakter så hade jag nog haft det än.O det gjorde ont när det ramlade ut.Fick "massera in det"
O nu har jag varit med om den snabba varianten.Haft tur o få människor som bryr sig.o då gick det på bara några veckor..