Tur i oturen.
Jag läser ofta att folk klagar på väntetider på sjukhus och andra instanser för dittan och dattan så jag blev mäkta förvånad då jag var på röntgen i tisdags och redan fått remiss skickad till sjukhuset för operation i båda höftleder, då går det undan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det är bara att gratulera. Inte för operation men att du kommer att bli bättre.
Det värsta med media är att vi får ju bara höra det negativa. Sjukvården fungerar i stort väldigt bra men visst kan mycket göras bättre och det är bra att negativa saker kommer fram men det får folk att tro att det är mer illa än det är…tror jag.
/Maria
Jo det kan nog hända att det är så Bumbleboo, men jag är glad att jag har en läkare som är snabb i vändningarna, för jag fick också ett brev i går om proverna jag tog i måndags och medicineringen.

Men oj!! Det var snabbt Cristine, bra för dig att få bli av med värken och få svar så fort
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättebra..då slipper du gå omkring och vänta! 
Jag vill få det gjort så fort som möjligt.
Härligt Cristine!
Snart dansar du igen!
Va bra att du kom in så snabbt! Men de tar bara en höft först.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag Grattar dig Cristine….
Sen sjukvården!!! Det beror på vem man kommer till o vederbörande som sänder i väg o tar i mot remissen.
O så tycker Jag inte det skall vara. Utan arbetet skall löpa…
jag har ju varit med om den långa varianten. o då hade jag ljumske bråck.Hade jag inte varit hos min Gyn som var privat o hade kontakter så hade jag nog haft det än.O det gjorde ont när det ramlade ut.Fick "massera in det"
O nu har jag varit med om den snabba varianten.Haft tur o få människor som bryr sig.o då gick det på bara några veckor..
Kan berätta om en grej.-I dagrummet har de kaffe o tevatten..O bredvid har de köket som inga patienter får gå in i. Klockan var ca 7,15. o en sköterska hade gjort en ny kanna kaffe, så kom det en sköterska o gick för bi, så jag frågade om Jag kunde gå in o fylla på termosen.(Stod ju bara 2mi från) Nej det fick jag inte..O hon kunde inte göra det för hon började inte jobba för än 7,30.
Har man den inställningen!! Så Tycker Jag att man inte skall jobba med Levande ting…
jag är av den åsikten att du får kolla vad du skall jobba med. o Passar inte l kraven så sök något annat jobb..O gå inte runt o gnäll…
Lena som har sett en hel hög förvirrande Människor som kallas för skötesker..
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 8 Så är det nog..beror på VILKA som jobbar! Skönt att du är tillbaka hos oss igen, Chik..härinne skulle vi aldrig göra så!