Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 612 ggr
Cristine
0

God morgon 26 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev ingen klippning den här gången heller för efter ett par varv small det till och klipparen stannade.Efter det såg vi olja men inga spår av att jag kört på något så vi tippade den lite på snedden för att se men kan inte hitta  varifrån det runnit, väninnan är mekanikern jag står bara bredvid och glor. Sedan håller vi på att skratta ihjäl oss för vi ser förj…iga ut båda två. nu ser jag lång och smal ut bredvid henne men det är tvärtom. Hi hi

Nu är det fint väder så jag hoppas sonen fixar den innan han åker iväg uppåt fjällen. Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God morgon Cristine och alla som kommer senareGlad

Sicken otur du har med klippningen.

Kan riktigt se hur ni står där och försöker klura ut vad som är fel, fin teckning, hoppas du får hjälp att laga klipparen.

Ha en riktigt fin torsdag alla!

aggeelin
0

Solen skiner och det ser ut att bli en fin torsdag!

Ha en härligt fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Godmorgon!

Vilken skillnad på väder! Igår nästan storm och idag helt vindstilla, inte ett löv rör sig och så gott som en molnfri himmel.

#0 Vilka klippare!  Skrattande

#2 Fin bild, märklig sträckning på vägen! Skrattande

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

#3 ja här är det fint. Det är en gång och cykelväg som har vatten på båda sidorna. Det är vid Rävgången, Hemfjärden Hjälmaren som det är så här fint. Det går inte att tro men om du kommer på bron från Naturens hus så väntar en vacker överraskning!

Jag får ta cykeln och ta en bild just där utsikten från bron finns…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon.

Solen skiner och fåglarna kvittrar ikapp med mig Tungan ute

Ha en bra dag!Skrattande

zabelle
0

God morgon!
Ledig dag som jag ska njuta av. Det blir ett besök på någon plantskola först och sen fika med sonen som är pappaledig.

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

[peter54]
0

God morgon Glad

Jag har också ledig dag och ska vara ute i det fina vädret och måla målfigurer. Jag har skaffat ny färg, så nu ska björnen få ny kostym, likaså den gamla "limpan" (grävlingen) och 3D-bocken.

Jag har pojken hemma förkyld idag, men dottern är i skolan som vanligt. Hon missar inte gärna skolan även om hon är lite krasslig. Idag har hon dessutom terminsavslutning i ridskolan, så hon var ordentligt i gasen i morse.

Glad

Staren är varsk och när hackspetten landade en bit bort var den snabbt i startklar, men …

[peter54]
0

… den ändrade sig och blev kvar, dock med stor misstänksamhet.

[Sisa]
0

En god och sen morgon!

Fina bilder här..omkring Hjälmaren finns många vackra platser, Agge!

Blåser inte lika mycket idag, fast dom vindar som är här är kyliga. Mindre kylig är jag..dvs mindre förkyld Flört

Jag hoppas Ni får en fortsatt bra dag!

flisan708
0

God förmiddag!!! Solen skiner!!! Glad Kaffet nybryggt, det ska bli gott. Har lite tvätt att plocka med innan jag ska sova igen. Har två nätter framför mig, sen ska jag ut med väninnorna på lördag. Sen kanske ledig på söndag, annars jobba. Hoppas på ledig.

Fina bilder!!! Ha nu alla en bra dag!!!

Kram

KaiPon
0

Hej hej!

Sol! Utan vind! Äntligen! Skrattande Eller, ja, blåser gör det ju, men inte lika mycket som tidigare i veckan.

Måste komma ihåg att göra klart min ansökan till folkhögskolan när jag kommer hem igen, nu när jag har alla papper och så.

Skönt med helg nu också, eftersom att jag inte har skola på fredagar Glad Men har ändå ganska mycket att göra i helgen, vad gäller skolarbete Skrikandes Man är ju duktig och väntar med att göra allt till sista minuten Obestämd
Aja, det är helt mitt fel, och går det åt skoggen kan jag inte skylla på nån annan än mig själv.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

chik
0

God dagens i burken.Ja då var jag här igen…Hej""""

Önskar jag er som sitter uppe en fin kvälll eller Natt.

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

#12 Hej Lena/Chik. Vad roligt att se dig igen!Kyss

Anders 50
0

#12 Nämen hej Lena!  Kul att du är tillbaks! Kyss

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!