Hur är läget hos dig?
Såhär har vi det här..
Igår var snickaren här och skruvade upp plattorna i taket, de som trampats ner när de tog ut isoleringen och tätade springor uppe på vinden. I nästan alla rum 
Till en del plattor gick det åt många skruvar innan han hittade regel att fästa skruven i. Det var inte precis snyggt gjort och några spruckna plattor sprack ännu mer. Och den lagningen blev ännu mindre snygg
Målaren var också här och spacklade över ALLA skruva (många) och idag kom han för att måla (jag får åka hem och jobba). Lurad blev jag för han bara spacklade igen. Han är åter imorgon bitti, så ska han måla (trot den som vill). Då är jag nog färdig med tentarättningen (bör vara färdig) så vad ska jag göra då då? Hemma igen… suck suck, jag kan inte uppfinna arbetsuppgifter som går att göra hemifrån
Ja detta är läget i vårt hus
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tråkigt när saker inte går rätt till och när det drar ut på tiden!
Som tur är kan min man mycket och vi har flera vänner och pojkarnas vänner som är både rörmokare och liknande så vi får proffshjälp. Men andra ord så är läget bra hos oss.
Fy sjutton Agge vilken jädrans otur.Håll ögonen på dem hela tiden.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#3 ja det är det jag försöker göra, plus att jag behöver se till att katterna inte kliver runt i plasten som täcker köksbord och bänkar mm
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja..det gäller nog att hålla koll!
Läget i vårt hus då..lugnt och stilla, inga ombyggnader på gång ännu i alla fall. Kanske blir det en rust av hallen i sommar, men det klarar vi själva..så vi slipper hålla koll på både målare och snickare!