Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 860 ggr
Cristine
0

God morgon 22 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Enligt väderleksraporten ska det bli väldigt varmt just här i södra Norrland men det har de lovat så många gånger nu, min livskvalitet är att kunna sitta ute i trädgården och äta. I går var dottern ute på måsjakt, det var 6 stycken som tänkte stjäla äggen av ett par starar.

Så modiga de små liven var som jagade iväg dem gång på gång tills dottern sprang ut ett par gånger och härjade…då försvann de för gott.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Morgon i Burken.

Cristine vist är Måsarna riktiga små ligister? fast jag tycker dom är lite smarta. Varför flyga efter en fiske båt..När dom kan sitta på Cafe o få mycket mer varierande kost.

Här har solen varit framme, men nu molnar det på…Denna dag skall vi till Gbg o gå på Liseberg o se barn barnet sjunga…O då verkar det som det skall bli regn…Ungarna försöker ju att planera så att jag skall hamna i något tortyrredskap där på Nöjesfältet…Men se det kommer inte o hända…

Så Tjing på er alla i Burken hela dagen lång..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

God morgon på er.

Oj vad fina bilder i tråden.

Här är det kallt som sjutton. Jag ska till en jättetulpanodling idag så det blir till att klä sig för att klara att vara utomhus en hel dag

Ha det bäst!

Lägger in en bild på en spindel som kom på besök när jag låg och solade en dag. Rosa och fin.

Cristine
0

Ja hon var fin..tänk dej sedan när alla småspindlarna går på led efter mamman.

[Sisa]
0

God söndagmorgon!

# 0 I mitt Södra Norrland är det + 17 grader och sol!

# 1 Liseberg..önskar jag fick följa med. Håll i hatten då, Chik!

# 2 Tänk..spindlar kan oxå vara vackra!

Ha en fin dag alla! Cool

chik
0

God dagens igen.

Spindlar…Ja. Men är inte den lite väl stor????

Toyan
0

God morgon!

Vilken underbar bild Cristine.

Hänga upp och ner..bara tanken får det att vändas i magenRynkar på näsan

Avundas dom som klarar att åka runt och upp och ner i hiskelig fart, kunde jag innan jag fick min yngste son, efter det går det inte.

Har provat men fick likblek, kallsvettig och illamående placera mig i skuggan på en gräsmattaRynkar på näsan

#2 Visst är spindeln fin men om jag varit med Gunilla så hade du snabbt sett fotsulorna på migSkäms

Ha en fin söndag oavsett väder!

aggeelin
0

Godförmiddag! Här skiner solen och blåsten tar i. Har suttit ute ätit frukost och sen tvättat entrèmattorna.

Läcker spindel! Det finns mycket kryp i naturen där vi är på besök.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[MargaretaA]
0

gomiddag

fint väder i dag. jag och sonen sitter och söndagsslappar och glor på Discovery på TV. Lata? nej inte alls vi bara helgar vilodagen Oskyldig

Cristine
0

#5 är det samma som jag var van att se så  väntar hon familj.

Tack Toyan!

Fridaaaa
0

God morgon!

Solig härlig dag!! =)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

God em!!!!

Hoppas ni alla har en bra dag!!! Idag vaknade jag på tok för sent men sånt är livet. Det är bara att sätta fart nu istället.

Vilka härliga bilder ni har med!!!! Glad

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Vi har haft småkusinerna och mina svärföräldrar här över helgen, de har precis åkt. Lillkillen som fyller 4 om några veckor, har hjälpt mig att göra rent i alla småterrarier.

Han har hållit ormarna medan jag rengjort terrarierna. Igår var vi på konsert på Skogsvallen i Östervåla när hela kommunens klasser F till 3 sjöng Majas bokstavsvisor från A till Ö.

Det var 188 barn på scenen från 5 skolor och däribland vår dotter. Det var fint och alla barnen var jätteduktiga.

Som vanligt hade jag glömt kameran hemma, men min fru fotade lite med sin mobilkamera. jag har inte fått in bilderna i datorn ännu, men det kommer väl …

Glad

ANNIA
0

God (sen) eftermiddag inte gjort så mycket idag. Tog en promenad annars bara slappat. Här har det till största del varit soligt åtminstone än så länge. Får väl se om det där regnet kommer som dom sagt.

Ni får ha en fortsatt bra söndag.

Cristine
0

God eftermiddag!

Har målat trädgårdsbordet som blivit fult med kinesisk soya, sedan har jag fernissat..så kom den flaskan som stått i 2 år till användning.

Sedan har jag grävt upp ogräs och planterat i rabatterna och nu kan jag inte ens gå med käpparna. Tur man har dottern.

Syrener är en av mina favoriter Toyan.

Anders 50
0

Gokväll!

Tänk vad man har mycket att göra på söndagar!!

Började i ottan i växthusen så allt skulle vara klart när folk stormade in på förmiddagen. Sen har jag agerat gräsklipparreparatör hos en bekant (gick inte bra) Tog en vilopaus efter maten och kollade på Formel 1 på TV och sedan har jag klippt alla gräsmattorna här hemma. Precis klar nu när det börjar regna.

Och åskan börjar mullra så nu är det bäst att rycka ur alla sladdar!

Ha en bra kväll!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

God kväll här i burken.

Vår dag har vi till bringat i Gbg på Liseberg o hört när banbanet o några andra ungdomar har sjöngt Duktiga var dom. Vissa lite mer..

Vi hade en sådant tur för regnet kom när vi skulle åka hem…O sen har det regnat…

ja fin kväll önskar jag er där ute.

Ja fina bilder har ni lagt ut…..

Cristine!!!!Att du bara orkar.

O Anders!!!! Det Är Söndag i dag..Vilaaaa

aggeelin
0

Även här är det oväder på gång, ser det ut som. Jag har idag suttit vid datorn och försökt skriva en inlämningsuppgift. Det har inte gått så jättebra för det vackra vädret har lurat ut mig gång på gång. Jag har då tvättat entrémattorna ute och rensat lite här och där. Nu börjar min skrift ta sig så det är bäst jag återvänder till den.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnnL
0

God kväll!

Här har det varit solsken fram till vid fyra tiden. Sen blev det blixtar, dunder o regn.

Hann ändå göra vid mitt land innan regnet satte igång.

Resten av kvällen blir framför datorn o tv-n.

Ha en fin kväll. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

KaiPon
0

Konbanwa! x3

Idag har det varit.. Molnigt och blåsit, iaf de gånger jag kollat ut.
Klippte mig idag också, så nu ser jag ut som en pojke x3
Lyssnat nästan enbart på Gackt, också. Förvånande, eller hur? x3 Ska göra Ramen snart tror jag, sen får vi se.. Kommer försöka lägga mig tidigt i kväll, då jag måste upp 5.15 imorrn för att kunna göra mig i ordning och allt sånt.. Eeto.. Har kollat på ett par videos jag har på datorn också. x3 Alice Nine videos, då det är ett av de band jag fangirlar mest för tillfället.. Näst efter Gackt då x3
Peppar som tusan inför nästa vecka då biljetterna till Gackt släpps <3 >w<

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/