God Dagens 11/5
Hej alla. Ja nu var det Torsdag hela dagen(i morgon)så nu kanske ni fattar att det är onsdag ida.
Vill bara önska fin dag till er där ute i Etern.
Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Viktigt!!!!!!!!!!!!!!!
Är det ju hela dagen..Vet inte vad som har hänt. Men verkar som jag har Huvudet under armen hela tiden….
Hahahaa.
Jag läste bara första inlägget och tänkte "Attans"
Jag är numera aningen orolig för mitt minne så jag blev lite rädd.
Godmorgon Chic och alla andra som droppar in.
Ha en go dag.
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon, här har det kommit herrrar som ska ta ut isoleringen från hela övervåningen - vinden. Och jag har stängt in katterna så att de inte ska gå ut genom den öppna ytterdörren. Få se hur länge det går att ha Charlie instängd
. Nu åter till dagens gröt.
Ha det fint!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Du gjorde också mej orolig Chik..det jag tänkt göra imorgon, behöver jag inte göra idag..
Onsdag är det..och jag hoppas Ni får en bra sådan! 
Gomorron!
Hajade också när jag läste "Torsdag"! Lätt att bli dagvill när man tillhör ledighetskommitén! 
Håll koll på Charlie agge så han inte åker med i skräpet till tippen, katter gillar ju att krypa in i allt! 
Ta vara på solen, för snart blir det regn!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon.
Säg den lycka som varar… det var bara onsdag och inte torsdag. Då är jag inte ledig i morgon utan i övermorgon. 
#3 är det en liten nakenkatt du har Agge?
#6 Din lilla kise vill ha datorn för sig själv idag. 
Ha en bra dag allihop
Zabelle
God morgon
Vaknade i natt av världens regnskur, men nu är det nystädat och fint ute. Väldigt vad grönt och fint det blev med ens.
har just kommit från massagen vi får på arbetet en gång/månad - så skönt det är!
Ha en riktigt bra dag allesammans
Jaa..regnet behövs! Här är alldeles gult ute. 
Hallå CRISTINE!!! Var är Du ? 
Godmorgon på er!
Solen skiner och jag är ledig i dag.. Ingen skola alls =) yey
#7 Charlie är en Cornish Rex som har lite för lite päls, han har utvecklat "fårpälsen" endast på en del ställen på kroppen.
När det gäller isoleringen så suger de ut den och så sprutar de in den i ett annat av husen här. Imorgon kommer vi att få isolering insprutad igen och då på rätt ställen, förhoppningsvis, och då kommer den från ett annat av husen här. Ja, fy, så lång tid detta tar med huset
. Hoppas nu att åtgärderna har effekt till vintern.
Chik, Charlie hälsar till din kisse!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Agge vi tackar.
cristine skulle väl till läkaren o tandläkaren i dag?? Sen så vet jag inte om hon kände sig lite sjuk. jag ringde precis till henne men hon svarade inte..
Zabell Där fick du en dag till.-bara så.
Anders!!! Om jag lyser i ansiktet på en gris(vildsvin) i Mörker..Har den Röda ögon då?????????
Jag min stackar får jobba.Kör in ved..så inte regnet skall få det.
Fast jag vill ha regn. Men inte Jobb.
Tjing på er alla.
Goddagens :)
Här har som vanligt hunnits med en hoper saker.. Fast vi försov oss lite grann i dag.. Kl 7 va tanten upppe, då blev det kaffe på stående fot, ruska liv i tre ungar, kasta i dom frukost, få på den lille kläder o sen i ilfart dom tre milen t skolan o dagis..
När vi kom hem, lilleman o jag, hivade jag över han i vagnen, och intervallpromenerade en halvmil. Gött!! Får passa på nu innan regnet o åskan kommer in..
Nu sitter hon o petar i sig frukost, nyduschad o finer ;) O liten son ligger i kvar i vagnen, ätandes ur sin flaska :)
Kvalitetstid minsann :)
Önskar er en trevlig onsdag allihop!!
// TokMuLLe
"Det finns alltid ett val till"
God Fm!!!
Önskar Er alla en bra dag!!! Härliga bilder på Era katter!!!
Snart lunch här.. Kyckling och god gräddig sås
#10 Halååå här är jag, vink vink.
Har varit till tandläkaren och sedan tagit blodprov för att få reda på vad jag har fått i benen. Imorgon ska jag till läkaren han kunde inte idag!
Jag mådde dåligt igår utav alla värktabletter..jag är inte van vid sådana alls!
Nu ska jag ut i trädgårde medans det finns någon sol kvar, måste klippa klart gräset.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Talade med Chik på telefonen..det är så kul att höra av henne.
# 17 Så skönt..att Du är här! 

God middag!
Dagvill kan man bli i bland, inte bara chik
Tycker också det är skönt att du är här Cristine
Värktabletter ja..är dom bra för det ena så kan dom vara dåliga för nåt annat i kroppen.
Fina kissekatter chik och agge
Tack så mycket Elisabeth och Toyan!
Jag kan inte med dem, först går man omkring som en Zoombie för det andra gör de mej illamående och jag vet många som får problem med magen.
# 21 Precis..och då säger dom att man ska ta medicin för magen! Fast det är ju jobbigt att ha ont..
#13 chik Ärligt talat så vet jag inte…men jag tror inte det.
Det var nog en Bjärv! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#13 Jag har inte sett vad vildsvin har för färg på ögonreflexen vid belysning i mörker, men jag vet att kossor och älgar har blå ögonreflex och att katt, räv och grävling har vit.
Röd ögonreflex tror jag inte förekommer annat än hos albinos. Det röda man ser på foton av människor och djur tagna med blixt är blodkärlen på näthinnan, men då måste man komma ganska nära för att kunna se det röda.
Anders o Peter. tack…..
Var så att jag o en granne satt o pratade o då sa jag att vi hade haft Vildsvin i Hästhagen för något år sedan. För när jag skulle gå o hämta hästarna så kände jag en skitlukt o när jag lyste med ficklampan så lyste jag rätt på något som fick röda ögon av min ficklampa.Jag skrek ju som en galning så hund sprang hem o hästarna kom till mig,,(Hästar skall ju springa från faran men min kom till mig när jag av la mitt dödsskrik. helt otroligt)
O jag föresatte ju att det var vildsvin.Men grannen ifråga satte det…
Ruggigt var det..
Välkommen Peter har inte set dig.Men läst din förklaring till din frånvaro..