Valborgsmässoafton 30/4
God Morgon!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Christine (hoppas du sovit gott
) och alla ni andra.
Här i Göteborg så skiner solen IGEN och det är just nu 7 grader. Ser ut att bli en underbar Valborg.
/Maria
Tack Bumbleboo jag har sovit som en stock
Så tidigt du är uppe då!
Här blir det också soligt och fint.
#1 Jag vaknar tidigare och tidigare med åren så det är väl tantvarning på det också
/Maria
Oj då två tanter uppe och tar emot morgonsolen..hur ska det gå ikväll!
Ikväll får de passa sig för oss
/Maria
Mmm, men det blir en tung afton, du för att du inte får och jag för att jag inte har…någon öl!
Tungt var namnet
/Maria
Godmorgon!
Kom på att denna dagen för 10 år sedan, om ett par timmar, så satt jag på akuten med senorna avsågade på vänsterhanden, fick i allafall komma hem framåt natten. Det blev sjukskrivning i 6 månader och det är inte helt ok än!
Vilket Valborgsfirande! 
Så var försiktiga idag, med eller utan öl! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#8 Jösses, vad hade du gjort?
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Många har minnen från valborg. Både trevliga och tråkiga.
Jag har både och.
Det är 40 år sedan jag förlovade mig med min ex make.
Det är 11 år sedan min yngste son kapade av sig tre fingrar i samband med vedkapning. Han har inte riktigt vant sig ännu med att ha några fingrar för lite.
Jag hoppas ni tar det lugnt i samband med smällare, raketer, sågar och annat och ha en riktigt trevlig Valborgsmässoafton!
God dagens här inne i burken.
Så det är Tant varning här inne.
Jag sällar mig i den kön.
Skador är ju inte bra..Men, Men.
Fin dag önskar jag er från ett soligt o varmt Älvsered.13,5+
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon,
Förbereder inför Rasmus födelsedagskalas idag. Kakorna är förskräckligt äkliga som jag bakat så nu på morgonen försöker jag mig på ett annat recept.. Man ska tydligen inte äta goda kakor om man undviker socker och sötningsmedel..
Men annars får det bli grädde och jordgubbar =) Det borde funka lika fint.
Ha det bäst!

God Morgon på er, här är det strålande solsken idag, blir nog en härlig valborg med god mat o trevligt sällskap
Ha en fin dag
Godmorgon,
säger ännu en tant. Konstigt hur detta med sömnen förändras med åren..
Huva vilka sista-april minnen ni har..hoppas ni alla klarar er utan olyckor ikväll då.. och att ni får
ett skönt avslut på april! 
Godmorgon ! Säger jag som med tiden får allt svårare att komma ur sängen på morgonen. Tidigare hade jag lättare att tvinga upp mig, kanske för att vara lite "duktig". När jag bestämde mig för att sluta vara undersköterska var en bidragande orsak (förutom alla andra) att jag insåg att jag inte pallar för att gå upp tidigt på morgonen. Jag blir ett vrak och på helgen skulle jag helst sova mycket länge än vad jag nu gör (9.00 - 10.00) jag ställer alltid klockan så att jag ska komma upp och sen snozar jag en stund på det.
Det här har varit en ovanlig vecka. Jag som sällan eller aldrig går på teatern har varit iväg två gånger! I onsdags stack en kollega (som jag inte arbetar nära med ) in huvudet och frågade om jag ville gå med henne för hennes man hade förhinder att gå. Vi var på den "stora" teatern här i Örebro. Vi såg "scener ur ett äktenskap" med Jonas Carlsson och Liv Millhagen. Jag tyckte om den tragikomisa föreställningen och upplevde den bättre än den jag sett på tv ett antal gånger.
Flera jag känner har pratat om en föreställning som heter "Ingvar" en möbelsaga Ingvar Kamprad. Både sambon och jag har trott att det inte var något att se men efter att så många sagt att vi måste se den så ordnade jag biljetter till den sista föreställningen. Så igår kväll var vi på den lilla teatern och hade en jättetrevlig stund!!
Idag ska jag dona lite och sen ikväll ska vi ut och äta, se fyrverkeri och sen spela lite spel
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Åååå så fint!
#16 Bilden är från förra våren, sent i maj. Just nu går jag och ser på de större timjanbestånden och undrar om de klarat vintern (de timjan som är ljusa på bilden)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
tittar in och önskar alla en fin dag! 
God eftermiddag 
Jag har inga problem att sova om jag är trött. Idag sov jag och pojken till halv tio. Nu har jag varit ute och fixat i verkstan lite och gjort rent musburarna och snart ska jag dra igång matningen av alla mina terrariedjur. Måste bara tina upp maten först.
Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på som går att göra med en hand, kanske fota lite fåglar …

God middag!
Önskar er alla en riktigt fin valborgsmässoafton
God sen kväll!
Idag har jag först cyklat till stan sen gjort ren alla rabatter runt huset.
Sen kom grannen o fråga om jag ville följa med på grillning inför bålet.
Sen gick vi alla i samlad trupp med facklor till bålet som vi tände lite över nio, därefter fyrverkeri.
Dom är så fina mina grannar o måna om att jag ska komma med i grannsämjan. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Det verkar som att du kommit till ett superfint ställe Ann med härliga grannar, så glad jag är att du vågade. Du verkar vara mycket gladare.
#22 Ja Cristine jag är mycket gladare. För första gången på länge leker livet. Känns så skönt att fått sätta upp tavlor o möblera helt som jag själv vill ha det. Gå i lägenheten o bara vara med mig själv o Silver. Ta mina långpromenader i den fina naturen. Ja altt känns toppen. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 23 Är också glad för din skull..att du vågade ändra på saker! Skönt också att höra, att du blir väl omhändertagen av dina nya grannar..
#21 Det låter härligt
/Maria